Dit ja.... dit was in het Westen.... de tandjes hé... wat een landquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Kan je nagaan wat dit in de boerenprovincies gaat betekenen
Oprecht, alle politieke partijen zijn waardeloosquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef KingRoland het volgende:
mensen die haten op BBBwie de fuck wil je dan? VVD/Groenlinks/PVV?
rot op joh, is prima. heb niks met die partij maar fijn voor ze.
Liever een partij die niet de politieke tak van de LTO is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef KingRoland het volgende:
mensen die haten op BBBwie de fuck wil je dan? VVD/Groenlinks/PVV?
rot op joh, is prima. heb niks met die partij maar fijn voor ze.
Sjerrie gaat het provinciehuis bestormen morgenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:05 schreef capricia het volgende:
Thierry al wat geroepen over stemfraude?
Die gaan heel hard in Brabant denk ik. Echt heel hardquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
BBB
Als ze al in Noord Holland de grootste zijn,vrees ik voor de rest van het land.
hoeveel zetels kan je max in drenthe krijgen trouwens?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die gaan heel hard in Brabant denk ik. Echt heel hard
Pappa stemt in Noord-Brabant hè mooie jongenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
ben benieuwd wat zuid-holland gaat doen
wel bbb in rotjeknor? @:timmmmm @:wereldgozer
alles beter dan mensen die denken dat ze rijk zijn en stemmen voor hun huisje en toch genaaid wordenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Nou de komende 4 jaren lekker alle resterende natuur platwalsen en er landbouwgrond van maken. De toekomstvisie van BBB.
Westland goden maatquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
ben benieuwd wat zuid-holland gaat doen
wel bbb in rotjeknor? @:timmmmm @:wereldgozer
Denk het niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Nou de komende 4 jaren lekker alle resterende natuur platwalsen en er landbouwgrond van maken. De toekomstvisie van BBB.
dit is nieuw voor mij, maar daar zal de BBB wave zeker te voelen zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pappa stemt in Noord-Brabant hè mooie jongen
ik heb echt geen idee waar die provinciehuis zitquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef michaelmoore het volgende:
Provinciehuis in Noord Holand wordt flink opgeruimd
Noord Holland gaat woningen bouwen, dat is duidelijk
Inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
fr en geen mod die ook 1 sluit
Provinciehuis Noord Holland aan de Haarlemmerhoutquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar die provinciehuis zit
Sweet Carolinequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Caroline lijkt me een feyenoordsupporter
wat is die van de wal rustig hequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
De gezichtsuitdrukking van Van der Wal spreekt boekdelen
Huul'nquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Moet je je voorstellen, deze schokkende beelden zijn dus hoe boeren reclame voor zichzelf maken. Kan je nagaan hoe erg het echt is
Ach gossie, echt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef Breekfast het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach gossie, echt?
Realistischer aternatief: alle platteland opofferen voor beton omdat progressief en neoliberaal Nederland gewoon nul grenzen wil kennen.
No nonsense, zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Caroline lijkt me een feyenoordsupporter
het hele provinciehuis kan naar huisquote:
Denk dat dit wel mee zal vallen, bij Terry was het wel extreemquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef Martinello het volgende:
Verheug me nu al op alle ruzies en afsplitsingen bij BBB de komende jaren. Die gaan er komen, dat is zeker. Gebeurt bij iedere nieuwe partij.
Vreemd dat dat dan weer 'waanzinnig is', maar de ondergang van Nederland verkondigen omdat BBB de grootste is, is een rationeel argument?quote:
Dit is natuurlijk een beetje onzinnig, want als ze GL-PvdA als één zouden zien zouden die aanzienlijk groter zijn.quote:
denk stukje house of cardsquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef Martinello het volgende:
Verheug me nu al op alle ruzies en afsplitsingen bij BBB de komende jaren. Die gaan er komen, dat is zeker. Gebeurt bij iedere nieuwe partij.
Bijzonder dat je je eigen standpunt als waanzinnig wegzet, maar dat is je goed rechtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd dat dat dan weer 'waanzinnig is', maar de ondergang van Nederland verkondigen omdat BBB de grootste is, is een rationeel argument?
Dat heet 'tussen aanhalingstekens'.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijzonder dat je je eigen standpunt als waanzinnig wegzet, maar dat is je goed recht
we leven gelukkig in een vrij land en niet in chinaquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijzonder dat je je eigen standpunt als waanzinnig wegzet, maar dat is je goed recht
Tsja, dat liever dan grootkapitaal aan de machtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach gossie, echt?
Realistischer aternatief: alle platteland opofferen voor beton omdat progressief en neoliberaal Nederland gewoon nul grenzen wil kennen.
wasquote:
En dan blijkt ergens tegen het eind dat Rutte aan kleine jongetjes gezeten heeft en dan is de cirkel weer rondquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
denk stukje house of cards
andere partijen (dan kijk ik naar VVD) die iets gaan uitlokken
/complot
Je bedoelt zoals we dat al sinds pak 'm beet 2002 hebben?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat liever dan grootkapitaal aan de macht
Bryan roy die dan weer zijn gelijk krijgtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan blijkt ergens tegen het eind dat Rutte aan kleine jongetjes gezeten heeft en dan is de cirkel weer rond
Wij wonen gelukkig niet in China, EttovanBelgië helaas ook nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we leven gelukkig in een vrij land en niet in china
Ik zat precies hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Moet je je voorstellen, deze schokkende beelden zijn dus hoe boeren reclame voor zichzelf maken. Kan je nagaan hoe erg het echt is
Ik ben een boerenlul uit de provincie, had je anders verwacht?quote:
ik woon daar jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:19 schreef Zorro het volgende:
Amsterdam platgooien en weilanden neerleggen
Ach, heeft je favoriete partij niet zo goed gepresteerd? Kan me voorstellen dat dat vervelend is idd.quote:
Ik had verwacht dat je wel beter zou weten dan juichen voor de boerenVVD.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een boerenlul uit de provincie, had je anders verwacht?
Wat heb ik precies met China te maken?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij wonen gelukkig niet in China, EttovanBelgië helaas ook niet
Dat wordt dan op een boerderij. Ook leuk.quote:
nou het is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wordt dan op een boerderij. Ook leuk.
Gewoon emmers voer over zeer jonge biggetjes en zeer kleine hokken heenkankeren. Caroline zal dat vast lekker vinden, van boven getorpedeerd worden door big macs, maar ik vind het wel enigszins bijzonderquote:
Ik probeer het positief te benaderen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou het is maar wat je leuk vindt
Hebben geen soju bar daar lolquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou het is maar wat je leuk vindt
Dat je er niet woont. Dat zeg ikquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heb ik precies met China te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |