Dit ja.... dit was in het Westen.... de tandjes hé... wat een landquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Kan je nagaan wat dit in de boerenprovincies gaat betekenen
Oprecht, alle politieke partijen zijn waardeloosquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef KingRoland het volgende:
mensen die haten op BBBwie de fuck wil je dan? VVD/Groenlinks/PVV?
rot op joh, is prima. heb niks met die partij maar fijn voor ze.
Liever een partij die niet de politieke tak van de LTO is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef KingRoland het volgende:
mensen die haten op BBBwie de fuck wil je dan? VVD/Groenlinks/PVV?
rot op joh, is prima. heb niks met die partij maar fijn voor ze.
Sjerrie gaat het provinciehuis bestormen morgenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:05 schreef capricia het volgende:
Thierry al wat geroepen over stemfraude?
Die gaan heel hard in Brabant denk ik. Echt heel hardquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
BBB
Als ze al in Noord Holland de grootste zijn,vrees ik voor de rest van het land.
hoeveel zetels kan je max in drenthe krijgen trouwens?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die gaan heel hard in Brabant denk ik. Echt heel hard
Pappa stemt in Noord-Brabant hè mooie jongenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
ben benieuwd wat zuid-holland gaat doen
wel bbb in rotjeknor? @:timmmmm @:wereldgozer
alles beter dan mensen die denken dat ze rijk zijn en stemmen voor hun huisje en toch genaaid wordenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Nou de komende 4 jaren lekker alle resterende natuur platwalsen en er landbouwgrond van maken. De toekomstvisie van BBB.
Westland goden maatquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
ben benieuwd wat zuid-holland gaat doen
wel bbb in rotjeknor? @:timmmmm @:wereldgozer
Denk het niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Nou de komende 4 jaren lekker alle resterende natuur platwalsen en er landbouwgrond van maken. De toekomstvisie van BBB.
dit is nieuw voor mij, maar daar zal de BBB wave zeker te voelen zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pappa stemt in Noord-Brabant hè mooie jongen
ik heb echt geen idee waar die provinciehuis zitquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef michaelmoore het volgende:
Provinciehuis in Noord Holand wordt flink opgeruimd
Noord Holland gaat woningen bouwen, dat is duidelijk
Inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
fr en geen mod die ook 1 sluit
Provinciehuis Noord Holland aan de Haarlemmerhoutquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar die provinciehuis zit
Sweet Carolinequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Caroline lijkt me een feyenoordsupporter
wat is die van de wal rustig hequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
De gezichtsuitdrukking van Van der Wal spreekt boekdelen
Huul'nquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Moet je je voorstellen, deze schokkende beelden zijn dus hoe boeren reclame voor zichzelf maken. Kan je nagaan hoe erg het echt is
Ach gossie, echt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |