Ik zie maar één live topicquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef capricia het volgende:
We gaan hier verder als deze vol is:
Kleffe_Dop in POL / [PS2023 #8] Provinciale Statenverkiezingen 15 maart 2023
Want crossposten en twee live topics is niet handig.
-quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef capricia het volgende:
Nee, dan word je niet serieus genomen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Want iemand in een rolstoel kan geen partijleider zijn? Manmanman doe ff normaal joh!
Nederland komt krakend en piepend tot stilstand...quote:
Als je nog steeds denkt dat dat niet bestaat, geloof ik best dat je dat niet ziet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets als provincie verkiezingen over woke
De rol van de media mag hierin niet onderschat worden. Als je dagelijks, drie keer op één avond godbetert, op de televisie te zien bent heeft dat invloed. Maar gelukkig krijgen we over een jaar of twintig een zelfreflectie dat het in het vervolg écht anders moet, geheel in lijn Pim.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een partij voor en door de grote boerenlobbby en de simpele volgers trappen er met open ogen in.
Het kabinet zal naar Brussel moeten om bepaalde delen van Natura 2000 terug te harken. Het was al duidelijk dat er bij de vaststelling daarvan steken zijn laten vallen maar nu is ook wel duidelijk dat er geen basis is voor het huidige stikstofbeleid. Er zal iets moeten gaan bewegen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef DrMarten het volgende:
Nu wachten op BBB die allerlei dingen wil gaan doen die volkomen in strijd zijn met Europese wetgeving en dus in de rechtzaal afgeschoten zal worden.
Dan moeten de boeren die al dat eten dat ze exporteren opeens exporttarieven gaan betalen. Rip verdienmodel.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt iets te enthousiast zitten knippen.
Van het sponsoren van de zakelijke miljonairs (VVD) naar de agrarische miljonairs (BBB). Lekker tegen je eigen belang in stemmen voor veel mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een partij voor en door de grote boerenlobbby en de simpele volgers trappen er met open ogen in.
Ik zie gecrosspost.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie maar één live topic
Dat is deze.
Calimero act is leuk, ja. Duurt alleen niet zo lang als de echte wereld voorbij komt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het gros van het volk is gewoon klaar met dat moralisme, dat politiek correcte en dat arrogante verheven Randstedelijke toontje. De provincie geeft nu haar weerwoord.
Kun je allemaal wegzetten als domme paupers met domme ideeën, misschien zou het ook eens uit kunnen nodigen tot wat reflectie.
Mooi zo, kunnen we het zo houden. Lekker vol bouwenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nederland komt krakend en piepend tot stilstand...
Als handelsnatie is dat wel het domste wat we moeten willen.quote:
Niet mee eensquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gecrosspost.
Laten we gewoon dat andere topic, wat ouder is, aanhouden.
[modbreak]
[/modbreak]
Natuurlijk niet het gros van het volk is klaar met dat populisme van die boeren dat ze dan in de provincie stemmen trekken van arrogante provincialen die te dom zijn te begrijpen dat BBB er niet voor hen is. Komt natuurijk neer op hetzelfde als FvD vorige verkiezingen over 4 jaar zeggen al die stemmers oh hoe is het mogelijk dat BBB stemmen ons niks heeft gebracht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het gros van het volk is gewoon klaar met dat moralisme, dat politiek correcte en dat arrogante verheven Randstedelijke toontje. De provincie geeft nu haar weerwoord.
Kun je allemaal wegzetten als domme paupers met domme ideeën, misschien zou het ook eens uit kunnen nodigen tot wat reflectie.
De ander is een langere thread over Provinciale Staten die komende dagen nog wel zal doorgaan. Dit is gewoon puur voor liveprogramma Nederland Kiest.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gecrosspost.
[modbreak]
[/modbreak]
Wat geweldig dat je hiermee precies mijn punt bevestigt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Calimero act is leuk, ja. Duurt alleen niet zo lang als de echte wereld voorbij komt.
Die gaan niet opstappen, nieuwe tweede kamerverkiezingen is het laatste wat ze nu willen.quote:
BBB zie ik niet afglijden richting complotwappiesquote:
Ik ook niet.quote:
Dat weten ze niet. Het is gewoon VVD.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef VersKers het volgende:
En dan haal je als boer je hoop uit de BBB, terwijl BBB de uitkoop van boeren niet uitsluit.
Ik hoop dat de boeren weten wat ze doen.
daar praten ze ook gewoonb over de programmaquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ander is een langere thread over Provinciale Staten die komende dagen nog wel zal doorgaan. Dit is gewoon puur voor liveprogramma Nederland Kiest.
Narrator: dat wisten ze niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef VersKers het volgende:
En dan haal je als boer je hoop uit de BBB, terwijl BBB de uitkoop van boeren niet uitsluit.
Ik hoop dat de boeren weten wat ze doen.
Okayquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ander is een langere thread over Provinciale Staten die komende dagen nog wel zal doorgaan. Dit is gewoon puur voor liveprogramma Nederland Kiest.
Okay.quote:
Het bestaat wel, maar ik wordt ookzo moe van alle snowflakes die overal de dreiging van woke zien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je nog steeds denkt dat dat niet bestaat, geloof ik best dat je dat niet ziet.
Rip jarenlange traditiequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie gecrosspost.
[modbreak]
[/modbreak]
Zie ik echt niet gebeuren amigo. Rustig an.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Als de BBB hier groter is dan in NH, is dit land failliet
Okay.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie maar één live topic
Dat is deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |