Ik zie maar één live topicquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef capricia het volgende:
We gaan hier verder als deze vol is:
Kleffe_Dop in POL / [PS2023 #8] Provinciale Statenverkiezingen 15 maart 2023
Want crossposten en twee live topics is niet handig.
-quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef capricia het volgende:
We gaan hier verder als deze vol is:
Kleffe_Dop in POL / [PS2023 #8] Provinciale Statenverkiezingen 15 maart 2023
Want crossposten en twee live topics is niet handig.
Nee, dan word je niet serieus genomen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Want iemand in een rolstoel kan geen partijleider zijn? Manmanman doe ff normaal joh!
Nederland komt krakend en piepend tot stilstand...quote:
Als je nog steeds denkt dat dat niet bestaat, geloof ik best dat je dat niet ziet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets als provincie verkiezingen over woke
De rol van de media mag hierin niet onderschat worden. Als je dagelijks, drie keer op één avond godbetert, op de televisie te zien bent heeft dat invloed. Maar gelukkig krijgen we over een jaar of twintig een zelfreflectie dat het in het vervolg écht anders moet, geheel in lijn Pim.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een partij voor en door de grote boerenlobbby en de simpele volgers trappen er met open ogen in.
Het kabinet zal naar Brussel moeten om bepaalde delen van Natura 2000 terug te harken. Het was al duidelijk dat er bij de vaststelling daarvan steken zijn laten vallen maar nu is ook wel duidelijk dat er geen basis is voor het huidige stikstofbeleid. Er zal iets moeten gaan bewegen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:29 schreef DrMarten het volgende:
Nu wachten op BBB die allerlei dingen wil gaan doen die volkomen in strijd zijn met Europese wetgeving en dus in de rechtzaal afgeschoten zal worden.
Dan moeten de boeren die al dat eten dat ze exporteren opeens exporttarieven gaan betalen. Rip verdienmodel.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt iets te enthousiast zitten knippen.
Van het sponsoren van de zakelijke miljonairs (VVD) naar de agrarische miljonairs (BBB). Lekker tegen je eigen belang in stemmen voor veel mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een partij voor en door de grote boerenlobbby en de simpele volgers trappen er met open ogen in.
Ik zie gecrosspost.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie maar één live topic
Dat is deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |