BBB is wel iets heel anders dan FvD, bij BBB zijn ze mokerdom, bij FvD zijn het gevaarlijke gekkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:21 schreef Forbry het volgende:
Gvd, zijn we eindelijk zo goed als van FvD af, komt er iets als BBB voor terug
Eens, maar BBB is een nog directere bedrijfslobby.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals we dat al sinds pak 'm beet 2002 hebben?
Te bedenken dat dit in de jaren 70 normaal was voor CDA of PvdAquote:
Een ding wel: het platteland blijft platteland. En dat vind ik verre van erg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar BBB is een nog directere bedrijfslobby.
Ik snap onvrede maar dit gaat niets oplossen
Op zich waar, maar ik ben een PvdD-stemmer en BBB is daar praktisch gezien de grootste 'vijand' van. Dus ja, ik baal hier oprecht heel erg van....quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BBB is wel iets heel anders dan FvD, bij BBB zijn ze mokerdom, bij FvD zijn het gevaarlijke gekken
Om daarvoor nu alle andere principes en waarden overboord te gooien.....quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een ding wel: het platteland blijft platteland. En dat vind ik verre van erg.
Ik ben 100% antiboer maar ik ben ook 100% antidierenknuffelaars dus je begrijpt mijn tweestrijd na deze postquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Op zich waar, maar ik ben een PvdD stemmer en BBB is daar praktisch gezien de grootste 'vijand' van. Dus ja, ik baal hier oprecht heel erg van....
Alleen PvdA en CDA behaalden lang geleden dit soort percentages.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef KingRoland het volgende:
bijna 1/3 is nog nooit gebeurd in geen enkele provincie toch ooit
wat kan je uberhaupt dan doen in de provinciequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef hollandia02 het volgende:
17 van de 47 zetels….
Hoeven maar 7 zetels bij
Nieuw leiderschapquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef KingRoland het volgende:
"er gaat een andere wind waaien"
nou dit zijn teksten
Ja dat is dan wel het nadeel bij die boeren. Die wind.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef KingRoland het volgende:
nou dit zijn teksten
Een mestluchtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef KingRoland het volgende:
nou dit zijn teksten
Ja, begrijp ik.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben 100% antiboer maar ik ben ook 100% antidierenknuffelaars dus je begrijpt mijn tweestrijd na deze post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |