Nu Jason ook een mogelijkheid om zich vrij te stellen net als Lotje met haar slangentheater en dan Lotje net als Jason eerder niet hem er opnieuw op zetten.quote:
🤣😅quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:32 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Charlotte heeft de antwoorden gisteren in het chinees te horen gekregen
Gisteravond vertelde ze geloof ik al dat ze PON niet wilde, want dan moest ze nomineren en dat wilde ze neit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:34 schreef Kayro het volgende:
Maar ik wil de power of nominaties (pon)niet zegt Charlotte
Dan wordt Lindsey boos / geïrriteerd dat ze dit niet zo moet zeggen dat is lullig??
Kan iemand dit verduidelijken?? 🙄
Geen lieve uitspraak tov spelers die wel graag de pon willenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:34 schreef Kayro het volgende:
Maar ik wil de power of nominaties (pon)niet zegt Charlotte
Dan wordt Lindsey boos / geïrriteerd dat ze dit niet zo moet zeggen dat is lullig??
Kan iemand dit verduidelijken?? 🙄
en 3 dagen geroep "ik willut niet he... oh zo moeiluk... ik willut niet maar ut moet he"quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:37 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ali irriteert haar en Bart en Jason is wel duidelijk.
Jep de finale bank voordat de finale gespeeld wordt. Jason weet heel wat vragen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:37 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ali irriteert haar en Bart en Jason is wel duidelijk.
Daarom moest Jason worden uitgeschakeld voor deze pon.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:40 schreef Hoylei het volgende:
Shocking, Jason had het dus prima kunnen winnen...
Tja, altijd de bouncer te vriend houden hequote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:40 schreef Hoylei het volgende:
Shocking, Jason had het dus prima kunnen winnen...
Echt he, zo boos als zij werd op hem...ongelooflijk stom mens vond ik haar.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:42 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja die werd daar helemaal wild woest van
Toneelspelquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en 3 dagen geroep "ik willut niet he... oh zo moeiluk... ik willut niet maar ut moet he"
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:40 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Nu moet Jolien toch weer van groep ruilen
Die ziet deze denk ik wel aankomen.. zelfs Aliquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ooo god ali heeft een antwoord doorgeschoven naar lott dat word wat als ze hem nomineeert
Jolien was natuurlijk populairer dan Charlotte in de stemming dat ze genomineerd waren. Bart en Jason zijn ook populair. Misschien gaat ze tactisch denken?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
die zit bij beide groepen goed ingeslijmt..
Dat denk ik niet...zie ik haar niet zo snel doen. Ze moet wel eentje van rood erbij gaan zetten..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:47 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Jolien was natuurlijk populairer dan Charlotte in de stemming dat ze genomineerd waren. Bart en Jason zijn ook populair. Misschien gaat ze tactisch denken?
Denk.2 Belgen erbij is in haar eigen belang. Ik denk bart en jolien en anders Danny voor 1 van de tweequote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet...zie ik haar niet zo snel doen. Ze moet wel eentje van rood erbij gaan zetten..
Bart sowieso, denk linds of dennie.
jolien zit te ver in haar kont, ali is haar maatje en door hem heeft ze de pon nu.
Zeg kssssttttttquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:03 schreef ben34567 het volgende:
Bij een fysiek spel is Danny nu in het voordeel
Bij een geheugenspel is Charlotte (zonder Jason) in het voordeel
Volgende week zullen die wel weer de PON pakken
Finaleweek Charlotte/Danny/Lindsey![]()
![]()
![]()
Er is nog 1 belg teveel. Ik hoop dat ze jolien erop zet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:09 schreef Stargazing het volgende:
Danny, Ali, Jason of Danny, Bart en Jason op de bank dus maar ik denk toch die eerste 3.
Lindsey en Jolien gaat ze niet doen
Ze heeft onlangs nog in de slaapkamer gezegd dat ze Jolien nooit zal nomineren. Over Ali heeft ze dat niet gezegd. En ze begint zich samen met Danny ook wat aan het gedrag van Ali te irriteren dus dan is het wel duidelijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Jason stond al genomineerd. Ik zou Bart niet nomineren maar Jolien. Kan een vriendin van haar zijn maar de tijden van elkaars hand boven het hoofd te houden is nu echt klaar!
Tja dan ben je uit geluld....quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze heeft onlangs nog in de slaapkamer gezegd dat ze Jolien nooit zal nomineren.
Is ook een loze opmerking van haar.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jason:ze wil hem eigenlijk niet
Bar:dan geef je fout antwoord als je hem niet wil ,hoe geloofwaardig is dat dan
Ze hebben lott goed door
Net op tijd voor de SLquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
Zo thuis snel streams aan en computer nu thuiswerken en streams kijken
Ali is daar nu wel klaar, dus die mag er wel uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:22 schreef ben34567 het volgende:
Vermits er een Belg naar huis moet zal het exit Ali of Bart zijn. En omdat Bart verleden week nog heeft gewonnen van Jason; en Ali niet kon winnen van Jolien en Lindsey (al geloof ik die uitslag niet) moeten ze het om wat consistent en geloofwaardig te houden Ali naar huis sturen.
ik zeg je, denk het niet hahhaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:46 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Die ziet deze denk ik wel aankomen.. zelfs Ali
Mocht dit het laatste seizoen ooit worden wat ik niet denk, maar stel, dan zou er nooit een Belgische winnaar zijn geweest. Dat kan toch niet?!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:31 schreef czvt het volgende:
Velen onder ons zullen het niet graag zien gebeuren maar ook dit jaar zal een Nederlandse bewoner winnen. Dit is een eenvoudige financiele beslissing. De productie die hier het meest heeft in geinvesteerd zal de winnaar bepalen. Dat is natuurlijk Nederland t.o.v. klein Belgie. Ik hoop alvast van niet maar denk het wel.
Bart heeft gewonnen door tegenstemmen op MA. De rode kamer aanhang heeft daarom Bart veel stemmen gegeven. Nu zullen die vol op Ali moeten. Jason heeft denk ik een behoorlijk harde kern.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:22 schreef ben34567 het volgende:
Vermits er een Belg naar huis moet zal het exit Ali of Bart zijn. En omdat Bart verleden week nog heeft gewonnen van Jason; en Ali niet kon winnen van Jolien en Lindsey (al geloof ik die uitslag niet) moeten ze het om wat consistent en geloofwaardig te houden Ali naar huis sturen.
🤣quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:35 schreef Monique___ het volgende:
hebben die thuis geen zwembad ??
dan weet je toch ook wat dat is.. en hoe je het moet schoon houden
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:43 schreef Monique___ het volgende:
Dennie: hoe diep kom ik trouwens?
7 cm dennie
Geef m ff een zetje😁quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:43 schreef Monique___ het volgende:
Dennie: hoe diep kom ik trouwens?
7 cm dennie
Zit vol met voetenvellenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien: krijg je het proper Danny? ja hoor Jolien je tuinman is bezig in paraatheid gebracht
ja dat weet ikquote:
Voor kikkererwtenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Danny met zijn schepnetje op jacht naar "kikkervisjes"?
Ja hoorde niet precies wat hij zeiquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
BB zei tegen Lot in DGK
charlot wil je dat nooit meer....... en toch mic weg
Ze zei ook dat ze 5 jaar in Amerika heeft gewoond en vaker het Engelse woord eerst komt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:33 schreef yvondenise het volgende:
Klachtenlijn..of charlotte wil stoppen met engelse praten,het stoort de persoon.
Charlotte..sorry guys zo ben ik.
Ja ze heeft tenslotte 5 jaar in usa gewoond.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:33 schreef yvondenise het volgende:
Klachtenlijn..of charlotte wil stoppen met engelse praten,het stoort de persoon.
Charlotte..sorry guys zo ben ik.
Die woonde waarschijnlijk in een Nederlandse enclave met een Hollandse club enzo. Heb ook familie daar wonen die gaan elke week naar de Nederlandse club. Ook in zuid Afrika wonen enkele familieleden en die zitten in een Nederlandse ouderenbuurt. Charlotte sprak altijd Engels daar want ze moest wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ze heeft tenslotte 5 jaar in usa gewoond.
Mijn zwager woonde 50 jaar Canada en die sprak nog geeneens zoveel engels
Nee dus niet ze kinderen kunnen totaal geen Nederlandsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die woonde waarschijnlijk in een Nederlandse enclave met een Hollandse club enzo. Heb ook familie daar wonen die gaan elke week naar de Nederlandse club. Ook in zuid Afrika wonen enkele familieleden en die zitten in een Nederlandse ouderenbuurt. Charlotte sprak altijd Engels daar want ze moest wel.
Ik 7 jaar in Engeland en 6 jaar in Duitsland in het Engelse leger..ik moest ook even schakelen,maar dat duurde maar heel even..fokking aanstelster is hetquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ze heeft tenslotte 5 jaar in usa gewoond.
Mijn zwager woonde 50 jaar Canada en die sprak nog geeneens zoveel engels
Woon al 14 jaar in Oostenrijk en bei mir valt het auch allemaal wel mit!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:40 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ik 7 jaar in Engeland en 6 jaar in Duitsland in het Engelse leger..ik moest ook even schakelen,maar dat duurde maar heel even..fokking aanstelster is het
Ik reken gewoon op Ali & Bart en al het andere zou ik een meevaller vinden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ali, Jolien, Jason misschien?
denk dat zij Bart niet nomineert, en Danny ook niet
ik zou in shock zijn als zij Bart nomineert, ze heeft juist tegen hem in eerste weken gezegd dat hij haar aan haar vader doet denkenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:42 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik reken gewoon op Ali & Bart en al het andere zou ik een meevaller vinden.
vraag me af wat hij gedaan heeft voor Lot, volgens mijn was het anders om meer dat Lot vaak iets gaf aan hem met kopen uit de wall en dat soort dingen ook koffie in begin enzo dus denk dat hij het beetje verkeerd om zietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ali alweer bezig over wat hij voor charlotte heeft gedaan..lyndsey zegt ik kan het niet voorstellen na alles wat je hebt gegund. En haar gesteund. Hij zegt als ze mij nomineert na alles wat ik gedaan heb. Zo nare eigenschap van ali altijd iets terugverwachten als hij iets heeft gedaan.
Zijn 8 weken verder he. En hij kan haar aan der vader doen denken maar dat betekent niet dat hij dat is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zou in shock zijn als zij Bart nomineert, ze heeft juist tegen hem in eerste weken gezegd dat hij haar aan haar vader doet denken
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:11 schreef angele650 het volgende:
Bart, Jason en Ali gaat ze volgens mij nomineren
Ja erger me aan hem. Lijkt me heel berekend overkomen alles wat hij doet of gedaan heeft nu. Ik doe goed en jullie moeten me de overwinning geven. Net zoals dat hij Jason niet zijn coins terug gaf.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
eigenlijk vet irritant alweer dat Ali er al weer zo mee bezig is en als die genomineerd is is de wereld weer te klein en dat gaat die weer de hele week mokken, hij is zover gekomen dus wil het eind ook mee maken ja dat willen de andere ook en toch moeten er nog paar uit.
hij weet toch hoe BB in elkaar zit en werkt
Hier de kids 2 talig onderwijs. Schakelen iedere dag 😉quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:40 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ik 7 jaar in Engeland en 6 jaar in Duitsland in het Engelse leger..ik moest ook even schakelen,maar dat duurde maar heel even..fokking aanstelster is het
#aligeenfinaliquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Ali nu exit is, dan hoeft hij helemaal niet te klagen, hij heeft al genoeg nominaties overleefd, toch
😁quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:42 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Woon al 14 jaar in Oostenrijk en bei mir valt het auch allemaal wel mit!
Ja, maar Jason heeft dat spel zelf gespeeld. Danny heeft het op TV gezien...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jason dat Danny niet mag vertellen van secretroom beetje pissig..Danny zegt hoezo jij en m.a hebben elkaar alles verteld van dat van jullie. En zegt Danny ik vertel toch niets
Was beetje dubbel die reactie van jason want als hij weer secretroom krijgt kan hij zelfde spel kiezen want.van.m.a heeft hij de.antwoorden gehad
En vertelde er dus niets over. Jason was voorbarigquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:05 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja, maar Jason heeft dat spel zelf gespeeld. Danny heeft het op TV gezien...
Nogmaals, Danny heeft informatie meegenomen van buiten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
Dus anderen mogen informatie niet.bij elkaar leggen van jason want.is.niet leuk maar zelf.wel.alles overlegd met 'm.a..over.die.proef
Jason was toch de eerste die hem gedaan heeft, faalde op de naam van robs kleinzoon de stelten van bart en ma moeders naamquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
Dus anderen mogen informatie niet.bij elkaar leggen van jason want.is.niet leuk maar zelf.wel.alles overlegd met 'm.a..over.die.proef
Ooo dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:12 schreef b_engeltje het volgende:
Haha zal hoetdouchen van lindsey ook aan bod komen?
Jason wist alle antwoorden al. De enige die hij nog moest was de naam van de moeder van Mies en dat heeft hij hem vlak na het spel gevraagd. Dus het gesprekje tussen Mies en Jason na het spel leverde voor Jason geen nieuwe extra informatie op.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jason dat Danny niet mag vertellen van secretroom beetje pissig..Danny zegt hoezo jij en m.a hebben elkaar alles verteld van dat van jullie. En zegt Danny ik vertel toch niets
Was beetje dubbel die reactie van jason want als hij weer secretroom krijgt kan hij zelfde spel kiezen want.van.m.a heeft hij de.antwoorden gehad
Gaan we nu allemaal van dit soort slappe klachten krijgen? Jammer ik had gehoopt op wat meer vuurwerkquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:06 schreef Donna1000 het volgende:
Danny had het eerste telefoontje, de klacht ging over charlotte, of ze minder engels kan praten
Omdat ze allebei hetzelfde spel hadden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jason wist alle antwoorden al. De enige die hij nog moest was de naam van de moeder van Mies en dat heeft hij hem vlak na het spel gevraagd. Dus het gesprekje tussen Mies en Jason na het spel, leverde voor Jason geen nieuwe extra informatie op. Michelangelo wist ook alle antwoorden (via de hulplijn) dus er is niets dat ze elkaar extra wijzer hebben germaakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
vraag ik mij ook al weken afquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:14 schreef Donna1000 het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom Lindsey er nog steeds inzit, er is echt geen ene moer aan
De vraag is wat wil de redactie? 3-3 gelijk de volgende week in dan die week allemaal genomineerd 2 er uit (Jolien en Danny).quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:46 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte zal 2 Belgen nomineren die dan tegen Jason moeten opboksen. Geen enkele reden om Lindsey of Danny te nomineren. Bart; Ali of Jolien dus; en Bart zal er al 100% bijzitten.
puur omdat ze NL is. En als nu Lindsey op het bord zou komen en weg gaat, zitten we aan Danny vastquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:14 schreef Donna1000 het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom Lindsey er nog steeds inzit, er is echt geen ene moer aan
ja NL is niet veelquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
puur omdat ze NL is. En als nu Lindsey op het bord zou komen en weg gaat, zitten we aan Danny vast![]()
NLe deelnemers zijn erg zwak dit jaar.
Niemand durft haar aan te spreken over dat luid varkensgesnurk van haar dat de anderen wakker maakt omwille van de te verwachten agressieve reactie. Het is een vuil, lui, vies achterbaks wezen.quote:
Omdat ze in de week na Rob zijn vertrek gered is door de Febo. Velen dachten dat het een reddingsactie van Charlotte was maar dat draaide allemaal om Lindsey te redden.quote:
Ali kan denk ik niet vermoed dat Bart in de finale komtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:25 schreef marky het volgende:
[..]
De vraag is wat wil de redactie? 3-3 gelijk de volgende week in dan die week allemaal genomineerd 2 er uit (Jolien en Danny).
Welke belg gaan ze nu slachtofferen Ali of Bart. Het kon dan wel eens Bart worden.
Het scenario zal dan zijn Jason en Lindsey in de finale en Charlotte en Ali. Uiteindelijk blijven Ali en Jason over die in die laatste periode meer en meer naar elkaar zijn toegegroeid. Die uiteindelijk elkaar de winst gunnen dus met veel respect van elkaar kunnen verliezen. Dat zullen ook de fans van het programma het beste kunnen waarderen en is door de Febo wel de te verkopen.
Kan me goed voorstellen dat Jason het niet vind kloppen dat Danny de antwoorden van de secretroom op tv heeft gezien en nu door verteld aan de rode kamer. Bart noemt het ook een soort van valsspelen wat er nu gebeurdquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:32 schreef Monique___ het volgende:
Het zit Jason echt hoog dat er info uitgewisseld wordt over een spel van de SR
hoor hem al een half uur erover door zeuren
Is duidelijk gezegd (meerdere keren al in SR) --> ja mag hier gewoon over praten..
Ja jammer dat dennie wat van buitenaf weet..
Dat Danny de info van buiten, naar binnen meeneemt, is niet oké. Ik zou daar ook boos over zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:32 schreef Monique___ het volgende:
Het zit Jason echt hoog dat er info uitgewisseld wordt over een spel van de SR
hoor hem al een half uur erover door zeuren
Is duidelijk gezegd (meerdere keren al in SR) --> ja mag hier gewoon over praten..
Ja jammer dat dennie wat van buitenaf weet..
die Danny had helemaal niet terug moeten komen - hadden we mooie strijd onder de belgen kunnen zien voor de finale plaatsen met Jason en Lindsey als toeschouwersquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:37 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat Danny de info van buiten, naar binnen meeneemt, is niet oké. Ik zou daar ook boos over zijn.
Niet alleen dat. Mongolen toelaten is gewoon drama veroorzaken en sensatie.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
die Danny had helemaal niet terug moeten komen - hadden we mooie strijd onder de belgen kunnen zien voor de finale plaatsen met Jason en Lindsey als toeschouwers
BB2023 is fokked-up op deze manier
1. na vertrek Chiara hadden ze Ias moeten laten blijven met nominatie voor de week erop
2. of Ias laten gaan en de dubbele exit moeten laten varen
en dan kunnen ze wel zeggen het is BB wil en wet
maar dit is een beetje te gekunsteld om 2 NL en 2 BE als finalisten over te houden
hopelijk wijze les voor BB 2024 als die er gaat komen
Leren kunnen ze altijd van het huidige seizoen dus hopelijk volgend jaar ook daar verbetering in. Nu hebben ze flink uitgepakt met de opdrachten die weer een stuk beter zijn dan vorig jaar. Nu moeten ze andere zaken aanpakken die niet mogen gebeuren.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
die Danny had helemaal niet terug moeten komen - hadden we mooie strijd onder de belgen kunnen zien voor de finale plaatsen met Jason en Lindsey als toeschouwers
BB2023 is fokked-up op deze manier
1. na vertrek Chiara hadden ze Ias moeten laten blijven met nominatie voor de week erop
2. of Ias laten gaan en de dubbele exit moeten laten varen
en dan kunnen ze wel zeggen het is BB wil en wet
maar dit is een beetje te gekunsteld om 2 NL en 2 BE als finalisten over te houden
hopelijk wijze les voor BB 2024 als die er gaat komen
of de febo geeft haar wat extra info.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Nu al duidelijk dat Charlotte, Ali gaat nomineren. Naast Bart en Jason. Wat een nominatiebank dit keer..
Maar weg spanning tot zaterdag..
Ging denk ik hier over.quote:
Ja ze zegt Lins en ali, maar net op stream vraagt linsdsey aan Charlotte, en zegt ze natuurlijk stem ik jou niet , ik wil met jou naar Finalequote:
Ik hoop echt dat die meeluller van 'n Lindsey zaterdag eruit gaatquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja ze zegt Lins en ali, maar net op stream vraagt linsdsey aan Charlotte, en zegt ze natuurlijk stem ik jou niet , ik wil met jou naar Finale
Maar sterk in irritatie 🤪quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
puur omdat ze NL is. En als nu Lindsey op het bord zou komen en weg gaat, zitten we aan Danny vast![]()
NLe deelnemers zijn erg zwak dit jaar.
Denk Danny en ali dan tochquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:27 schreef Koos1958 het volgende:
charlotte heeft beter gevoel bij jolien maar weet niet met wie ze vergelijkt
Lindsey en Jolien gaat ze sowieso niet doen..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:27 schreef Koos1958 het volgende:
charlotte heeft beter gevoel bij jolien maar weet niet met wie ze vergelijkt
Bart en dan kiezen tussen ali en Danny begrijp ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lindsey en Jolien gaat ze sowieso niet doen..
Ali wel, maar daar is ze wat bang voor qua reactie.
Dan nog 1 iemand erbij...
2 neem ik op.. op 1 is Danny en neem ik eigenlijk nooit opquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Shit ik wil 1 en 2 luisteren gaat niet
Ik heb nu 2 aanstaanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
2 neem ik op.. op 1 is Danny en neem ik eigenlijk nooit op
Fritsie tochquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Danny hou je smoel, jij bent geen speler meer maar 'n requisiet van het programma, meer niet
Voor mij die die loser 'n onderdeel van het decorquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fritsie tochdoet gewoon weer mee en is een speler
Mooi zo, hij kan niet alles gratis of op de pof krijgen. Ophoepelen met die klaploperquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ali gaat het niet trekken als hij erop staat
Ja he en hij blijft naar doorgaan en doorgaan. En blijft naar zeggen alle respect.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ali ,Jason staat er al voor 5e keer op tyf op
Die heeft elke week een inzinkingquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ali gaat het niet trekken als hij erop staat
Geweldig weer. Blijf me verbazen hoe hij alles doorziet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:42 schreef ledn81 het volgende:
Jason heeft ons best goed door en als het niet bevalt, is er niets aan te doen. Dan ga je maar naar de buren[ twitter ]
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:13 schreef czvt het volgende:
Lindsey in de badkamer poolshoogte nemen betreffende nominatie. Wat doe zij daar miss watervrees?
Iedereen nam afscheid van hem die week, die snap ik nietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ali denkt dat hij zijn verjaardag kan halen op 11 april daar. Dat wil hij zo graag dat is de finale week. Iedereen nam afscheid van hem die week. Hij is sterker dan ooit.
Nee dat weten ze niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen nam afscheid van hem die week, die snap ik niet
Ze weten nog niet dat het 1 april is afgelopen?
Is de bedoeling ook. Weg met Ali zaterdag...nou dan gaan we daar voor zorgen!quote:
Half 8quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:25 schreef Angelique61 het volgende:
Hoelaat wordt het spel gespeeld in SR?
lekker de niertjes even kruidenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bart doet weer ff 'n eetlepel zout over het brood wat nu de oven in gaat
idd wat ouderwets zeg, Ali lijkt me ook echt een persoon die je alles aan kan smeren, hij had het net ook over een telefoon die die met korting had , ik dacht dat hebben ze hem vast wijsgemaaktquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef Monique___ het volgende:
![]()
neeeee Ali heeft een internetbundel thuis.. moet daar ook iptv mee kijken.. als internet op is , dan gaat het traaaag zegt hij.
kwist niet dat dit nog bestond
Ali lijkt mij zo'n type die het liefst alles door 'n ander laat betalen, of beter nog alles gratis krijgtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
idd wat ouderwets zeg, Ali lijkt me ook echt een persoon die je alles aan kan smeren, hij had het net ook over een telefoon die die met korting had , ik dacht dat hebben ze hem vast wijsgemaakt
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ali lijkt mij zo'n type die het liefst alles door 'n ander laat betalen, of beter nog alles gratis krijgt
Dan liever Danny dan Bart.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:44 schreef rinardo het volgende:
Chelsea zegt op twitter dat ze denkt dat Charlotte Danny er op gaat zetten
Ik lees in diverse fb groepen ook geregeld dat je in België gas en stroom op prepaid kan hebben. Is het op, zit je zonder...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef Monique___ het volgende:
![]()
neeeee Ali heeft een internetbundel thuis.. moet daar ook iptv mee kijken.. als internet op is , dan gaat het traaaag zegt hij.
kwist niet dat dit nog bestond
Had je in de vorige eeuw hier ook had je gasmunten. Muntje er in en je kon weer kokenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees in diverse fb groepen ook geregeld dat je in België gas en stroom op prepaid kan hebben. Is het op, zit je zonder...
helaas niet veel meegekregen vandaag ja binnenkant van mijn ogen, maar update van Ma gehad. Maar Ali zeurt en mekkert altijd zo als hij denkt erop te komen er later als hij erop staan horen we dat ook heel de weekquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
Wat laat ali zich vreselijk kennen weer..
Echt die mafklapper moet ook 'n flinke tik met 'n biels op de achterhoofdquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:26 schreef happyme28 het volgende:
Danny: het laatste kwartier (toen was Char weg om brood af te maken) zaten we helemaal gek te doen…..
Ik zag alleen 3 mensen naar het vuur staren.
Dat klopt. Dat is een budget meter. Die krijg je verplicht als je je rekeningen niet betaald. Als je die weigert word je afgesloten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees in diverse fb groepen ook geregeld dat je in België gas en stroom op prepaid kan hebben. Is het op, zit je zonder...
Geen idee? Hoor het nu voor het eerst, hele dag gewerktquote:
Ja was vanmiddag voor eerst de klaaglijn kreeg lott te horen dat ze teveel Engels praatquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee? Hoor het nu voor het eerst, hele dag gewerkt
Ze stagiaires maken er weer een bende van. Lindsey moest om 19:30 naar de secret room. Aangekondigd via de social media, en gooien ze er een telefoontje tussendoorquote:
Ah dus toch. Vroeg het net al. Zit te wachten. Zal wel weer half 9 worden, tijdens de uitzending🙄quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze stagiaires maken er weer een bende van. Lindsey moest om 19:30 naar de secret room. Aangekondigd via de social media, en gooien ze er een telefoontje tussendoor
They did a pinky-promisquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:43 schreef ben34567 het volgende:
Als Charlotte slim was nomineert ze Danny in plaats van Ali. Ze zou toch moeten weten dat de terugkeer van een ex-deelnemer bij veel kijkers als oneerlijk wordt bevonden. Maar ja Danny (en Chelsea) is part of the cool kids gang waarmee ze later nog contact wil hebben.
Hier zeggen we vaak bonus moeder, vader, vul in wat je er bij krijgtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:51 schreef ledn81 het volgende:
wat is een pluszoon in België ? is dat de vriend van de dochter van Bart?
Nee is de zoon van zijn vrouw niet van hemquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:51 schreef ledn81 het volgende:
Bonus-kindquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee is de zoon van zijn vrouw niet van hem
"stief"zoonquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:51 schreef ledn81 het volgende:
Bart praat er wel weinig over. Maar we kennen de situatie natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee is de zoon van zijn vrouw niet van hem
eergisteravond had hij het er heel veel over met jasonquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bart praat er wel weinig over. Maar we kennen de situatie natuurlijk niet.
Nou als hij het erover heb klinkt hij best wel trots voed hem al op vanaf 5jarige leeftijdquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bart praat er wel weinig over. Maar we kennen de situatie natuurlijk niet.
Zelf nog niet gehoord, vandaar mijn reactie daarjuist.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou als hij het erover heb klinkt hij best wel trots voed hem al op vanaf 5jarige leeftijd
Ik ben team AliSon. Tot de finale stem ik Ali, maar in de finale stem ik Jason als die erbij is of eventueel Bart als Jason er niet bij is. Waarom? Omdat ik Ali de pot niet gun, die zal er niks goeds mee doen, Jason en Bart die zullen het geld wel op een goede manier spenderen vermoed ik. Aan de andere Ali fans hier die afkomen met het is dan toch zijn geld en hij doet er mee wat hij wilt, ja dat klopt, maar het is mijn stem en ik gun het dan meer aan Jason of Bart, tenzij Ali de komende tijd laat zien dat er beterschap is in zijn manier van omgaan met Coins. Maar dat betwijfel ik, die jongen is verzot op zoetigheid en kan niet omgaan met coins.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Danny heeft wel gelijk 1 idd als vriend moet je zekers wat kunnen zeggen en hij wilde het op een normale toon doen maar Ali bleef zelf als kind gedragen dus ja dan als kind toegesproken worden
en ja Als ali coins gegund word en hij lost niet eens wat af zoiezo niet eens de intentie nemen ervan om even naar Jason of Jolien toe stappen van he hier heb je mijn geleende coins terug ( dan hadden hun kunnen zeggen eventueel laat maar zitten) maar dan had hij wel de eer aan zichzelf gehouden.
Maar dat deed Ali niet eens maar begon wel weer als een gek te kicken op die wall en alweer dingen eruit trekken dus jah kan Danny echt wel begrijpen dat hij Ali toespreekt zodat die 10 coins binnen 24 uur weer op zijn.
Team AliSonOfaBitchquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:10 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik ben team AliSon. Tot de finale stem ik Ali, maar in de finale stem ik Jason als die erbij is of eventueel Bart als Jason er niet bij is. Waarom? Omdat ik Ali de pot niet gun, die zal er niks goeds mee doen, Jason en Bart die zullen het geld wel op een goede manier spenderen vermoed ik. Aan de andere Ali fans hier die afkomen met het is dan toch zijn geld en hij doet er mee wat hij wilt, ja dat klopt, maar het is mijn stem en ik gun het dan meer aan Jason of Bart, tenzij Ali de komende tijd laat zien dat er beterschap is in zijn manier van omgaan met Coins. Maar dat betwijfel ik, die jongen is verzot op zoetigheid en kan niet omgaan met coins.
Mijne ook. En wie wint van de 2 interesseert me geen hol. Misschien het aan Jason gunnen als een financieel extraatje dan maar op zijn leeftijd.quote:
En RUSSISCH als bonusquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:22 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Holy moly. Ik begin Charlotte ook echt wel irritant te vinden nu, zeg. Krijg je tot 2 keer te horen dat het Engels spreken irritant is, ga je het dubbel zo veel doen
Jolien ze net in Russisch dat ze pipi rook en smellie feetquote:
Charlotte is grappiger🙄quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
mogen we dit keer niet mee kijken ofzo met SR
Kan ik éíndelijk eens 1 live zien (elke keer gemist), zien we niks?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
wie?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ze doet het niet verkeerd moet ik helaas toegeven
Ze moeten Lindsey even op haar plek zetten en dingen uitleggen. Bij sommige mensen duurt dat kort, bij andere wat langer. Ik schat Lindsey in dat het iets langer kan duren.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Op Twitter stond dat streamers mee mochten kijken. Meestal krijgen ze eerst wat uitleg ofzo en start het daarnaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan ik éíndelijk eens 1 live zien (elke keer gemist), zien we niks?
Ah okee, thanksquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:27 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Op Twitter stond dat streamers mee mochten kijken. Meestal krijgen ze eerst wat uitleg ofzo en start het daarna
🤣quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:34 schreef Willewa het volgende:
“Lindsey, beveilig deze instrumenten voor 15 minuten”
Op twitter zijn dat van die meisjes die zelf weinig diepgang hebben van het genre "ze zingen dus ze moeten wel leuk en gezellig zijn ".quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2674362/11/25#p208376510]dinsdag
Maar online zie ik ook een hoop mensen die Danny en dat groepje geweldig vindt :’) unbelievable.
Ja joh..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:34 schreef Willewa het volgende:
“Lindsey, beveilig deze instrumenten voor 15 minuten”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |