Hier zeggen we vaak bonus moeder, vader, vul in wat je er bij krijgtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:51 schreef ledn81 het volgende:
wat is een pluszoon in België ? is dat de vriend van de dochter van Bart?
Nee is de zoon van zijn vrouw niet van hemquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:51 schreef ledn81 het volgende:
Bonus-kindquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee is de zoon van zijn vrouw niet van hem
"stief"zoonquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:51 schreef ledn81 het volgende:
Bart praat er wel weinig over. Maar we kennen de situatie natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee is de zoon van zijn vrouw niet van hem
eergisteravond had hij het er heel veel over met jasonquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bart praat er wel weinig over. Maar we kennen de situatie natuurlijk niet.
Nou als hij het erover heb klinkt hij best wel trots voed hem al op vanaf 5jarige leeftijdquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bart praat er wel weinig over. Maar we kennen de situatie natuurlijk niet.
Zelf nog niet gehoord, vandaar mijn reactie daarjuist.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou als hij het erover heb klinkt hij best wel trots voed hem al op vanaf 5jarige leeftijd
Ik ben team AliSon. Tot de finale stem ik Ali, maar in de finale stem ik Jason als die erbij is of eventueel Bart als Jason er niet bij is. Waarom? Omdat ik Ali de pot niet gun, die zal er niks goeds mee doen, Jason en Bart die zullen het geld wel op een goede manier spenderen vermoed ik. Aan de andere Ali fans hier die afkomen met het is dan toch zijn geld en hij doet er mee wat hij wilt, ja dat klopt, maar het is mijn stem en ik gun het dan meer aan Jason of Bart, tenzij Ali de komende tijd laat zien dat er beterschap is in zijn manier van omgaan met Coins. Maar dat betwijfel ik, die jongen is verzot op zoetigheid en kan niet omgaan met coins.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Danny heeft wel gelijk 1 idd als vriend moet je zekers wat kunnen zeggen en hij wilde het op een normale toon doen maar Ali bleef zelf als kind gedragen dus ja dan als kind toegesproken worden
en ja Als ali coins gegund word en hij lost niet eens wat af zoiezo niet eens de intentie nemen ervan om even naar Jason of Jolien toe stappen van he hier heb je mijn geleende coins terug ( dan hadden hun kunnen zeggen eventueel laat maar zitten) maar dan had hij wel de eer aan zichzelf gehouden.
Maar dat deed Ali niet eens maar begon wel weer als een gek te kicken op die wall en alweer dingen eruit trekken dus jah kan Danny echt wel begrijpen dat hij Ali toespreekt zodat die 10 coins binnen 24 uur weer op zijn.
Team AliSonOfaBitchquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:10 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik ben team AliSon. Tot de finale stem ik Ali, maar in de finale stem ik Jason als die erbij is of eventueel Bart als Jason er niet bij is. Waarom? Omdat ik Ali de pot niet gun, die zal er niks goeds mee doen, Jason en Bart die zullen het geld wel op een goede manier spenderen vermoed ik. Aan de andere Ali fans hier die afkomen met het is dan toch zijn geld en hij doet er mee wat hij wilt, ja dat klopt, maar het is mijn stem en ik gun het dan meer aan Jason of Bart, tenzij Ali de komende tijd laat zien dat er beterschap is in zijn manier van omgaan met Coins. Maar dat betwijfel ik, die jongen is verzot op zoetigheid en kan niet omgaan met coins.
Mijne ook. En wie wint van de 2 interesseert me geen hol. Misschien het aan Jason gunnen als een financieel extraatje dan maar op zijn leeftijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |