Er is nog 1 belg teveel. Ik hoop dat ze jolien erop zet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:09 schreef Stargazing het volgende:
Danny, Ali, Jason of Danny, Bart en Jason op de bank dus maar ik denk toch die eerste 3.
Lindsey en Jolien gaat ze niet doen
Ze heeft onlangs nog in de slaapkamer gezegd dat ze Jolien nooit zal nomineren. Over Ali heeft ze dat niet gezegd. En ze begint zich samen met Danny ook wat aan het gedrag van Ali te irriteren dus dan is het wel duidelijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Jason stond al genomineerd. Ik zou Bart niet nomineren maar Jolien. Kan een vriendin van haar zijn maar de tijden van elkaars hand boven het hoofd te houden is nu echt klaar!
Tja dan ben je uit geluld....quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze heeft onlangs nog in de slaapkamer gezegd dat ze Jolien nooit zal nomineren.
Is ook een loze opmerking van haar.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jason:ze wil hem eigenlijk niet
Bar:dan geef je fout antwoord als je hem niet wil ,hoe geloofwaardig is dat dan
Ze hebben lott goed door
Net op tijd voor de SLquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
Zo thuis snel streams aan en computer nu thuiswerken en streams kijken
Ali is daar nu wel klaar, dus die mag er wel uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:22 schreef ben34567 het volgende:
Vermits er een Belg naar huis moet zal het exit Ali of Bart zijn. En omdat Bart verleden week nog heeft gewonnen van Jason; en Ali niet kon winnen van Jolien en Lindsey (al geloof ik die uitslag niet) moeten ze het om wat consistent en geloofwaardig te houden Ali naar huis sturen.
ik zeg je, denk het niet hahhaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:46 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Die ziet deze denk ik wel aankomen.. zelfs Ali
Mocht dit het laatste seizoen ooit worden wat ik niet denk, maar stel, dan zou er nooit een Belgische winnaar zijn geweest. Dat kan toch niet?!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:31 schreef czvt het volgende:
Velen onder ons zullen het niet graag zien gebeuren maar ook dit jaar zal een Nederlandse bewoner winnen. Dit is een eenvoudige financiele beslissing. De productie die hier het meest heeft in geinvesteerd zal de winnaar bepalen. Dat is natuurlijk Nederland t.o.v. klein Belgie. Ik hoop alvast van niet maar denk het wel.
Bart heeft gewonnen door tegenstemmen op MA. De rode kamer aanhang heeft daarom Bart veel stemmen gegeven. Nu zullen die vol op Ali moeten. Jason heeft denk ik een behoorlijk harde kern.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:22 schreef ben34567 het volgende:
Vermits er een Belg naar huis moet zal het exit Ali of Bart zijn. En omdat Bart verleden week nog heeft gewonnen van Jason; en Ali niet kon winnen van Jolien en Lindsey (al geloof ik die uitslag niet) moeten ze het om wat consistent en geloofwaardig te houden Ali naar huis sturen.
🤣quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:35 schreef Monique___ het volgende:
hebben die thuis geen zwembad ??
dan weet je toch ook wat dat is.. en hoe je het moet schoon houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |