Hier de kids 2 talig onderwijs. Schakelen iedere dag 😉quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:40 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ik 7 jaar in Engeland en 6 jaar in Duitsland in het Engelse leger..ik moest ook even schakelen,maar dat duurde maar heel even..fokking aanstelster is het
#aligeenfinaliquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Ali nu exit is, dan hoeft hij helemaal niet te klagen, hij heeft al genoeg nominaties overleefd, toch
😁quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:42 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Woon al 14 jaar in Oostenrijk en bei mir valt het auch allemaal wel mit!
Ja, maar Jason heeft dat spel zelf gespeeld. Danny heeft het op TV gezien...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jason dat Danny niet mag vertellen van secretroom beetje pissig..Danny zegt hoezo jij en m.a hebben elkaar alles verteld van dat van jullie. En zegt Danny ik vertel toch niets
Was beetje dubbel die reactie van jason want als hij weer secretroom krijgt kan hij zelfde spel kiezen want.van.m.a heeft hij de.antwoorden gehad
En vertelde er dus niets over. Jason was voorbarigquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:05 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja, maar Jason heeft dat spel zelf gespeeld. Danny heeft het op TV gezien...
Nogmaals, Danny heeft informatie meegenomen van buiten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
Dus anderen mogen informatie niet.bij elkaar leggen van jason want.is.niet leuk maar zelf.wel.alles overlegd met 'm.a..over.die.proef
Jason was toch de eerste die hem gedaan heeft, faalde op de naam van robs kleinzoon de stelten van bart en ma moeders naamquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
Dus anderen mogen informatie niet.bij elkaar leggen van jason want.is.niet leuk maar zelf.wel.alles overlegd met 'm.a..over.die.proef
Ooo dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:12 schreef b_engeltje het volgende:
Haha zal hoetdouchen van lindsey ook aan bod komen?
Jason wist alle antwoorden al. De enige die hij nog moest was de naam van de moeder van Mies en dat heeft hij hem vlak na het spel gevraagd. Dus het gesprekje tussen Mies en Jason na het spel leverde voor Jason geen nieuwe extra informatie op.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jason dat Danny niet mag vertellen van secretroom beetje pissig..Danny zegt hoezo jij en m.a hebben elkaar alles verteld van dat van jullie. En zegt Danny ik vertel toch niets
Was beetje dubbel die reactie van jason want als hij weer secretroom krijgt kan hij zelfde spel kiezen want.van.m.a heeft hij de.antwoorden gehad
Gaan we nu allemaal van dit soort slappe klachten krijgen? Jammer ik had gehoopt op wat meer vuurwerkquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:06 schreef Donna1000 het volgende:
Danny had het eerste telefoontje, de klacht ging over charlotte, of ze minder engels kan praten
Omdat ze allebei hetzelfde spel hadden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jason wist alle antwoorden al. De enige die hij nog moest was de naam van de moeder van Mies en dat heeft hij hem vlak na het spel gevraagd. Dus het gesprekje tussen Mies en Jason na het spel, leverde voor Jason geen nieuwe extra informatie op. Michelangelo wist ook alle antwoorden (via de hulplijn) dus er is niets dat ze elkaar extra wijzer hebben germaakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |