Die woonde waarschijnlijk in een Nederlandse enclave met een Hollandse club enzo. Heb ook familie daar wonen die gaan elke week naar de Nederlandse club. Ook in zuid Afrika wonen enkele familieleden en die zitten in een Nederlandse ouderenbuurt. Charlotte sprak altijd Engels daar want ze moest wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ze heeft tenslotte 5 jaar in usa gewoond.
Mijn zwager woonde 50 jaar Canada en die sprak nog geeneens zoveel engels
Nee dus niet ze kinderen kunnen totaal geen Nederlandsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die woonde waarschijnlijk in een Nederlandse enclave met een Hollandse club enzo. Heb ook familie daar wonen die gaan elke week naar de Nederlandse club. Ook in zuid Afrika wonen enkele familieleden en die zitten in een Nederlandse ouderenbuurt. Charlotte sprak altijd Engels daar want ze moest wel.
Ik 7 jaar in Engeland en 6 jaar in Duitsland in het Engelse leger..ik moest ook even schakelen,maar dat duurde maar heel even..fokking aanstelster is hetquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ze heeft tenslotte 5 jaar in usa gewoond.
Mijn zwager woonde 50 jaar Canada en die sprak nog geeneens zoveel engels
Woon al 14 jaar in Oostenrijk en bei mir valt het auch allemaal wel mit!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:40 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ik 7 jaar in Engeland en 6 jaar in Duitsland in het Engelse leger..ik moest ook even schakelen,maar dat duurde maar heel even..fokking aanstelster is het
Ik reken gewoon op Ali & Bart en al het andere zou ik een meevaller vinden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ali, Jolien, Jason misschien?
denk dat zij Bart niet nomineert, en Danny ook niet
ik zou in shock zijn als zij Bart nomineert, ze heeft juist tegen hem in eerste weken gezegd dat hij haar aan haar vader doet denkenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:42 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik reken gewoon op Ali & Bart en al het andere zou ik een meevaller vinden.
vraag me af wat hij gedaan heeft voor Lot, volgens mijn was het anders om meer dat Lot vaak iets gaf aan hem met kopen uit de wall en dat soort dingen ook koffie in begin enzo dus denk dat hij het beetje verkeerd om zietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ali alweer bezig over wat hij voor charlotte heeft gedaan..lyndsey zegt ik kan het niet voorstellen na alles wat je hebt gegund. En haar gesteund. Hij zegt als ze mij nomineert na alles wat ik gedaan heb. Zo nare eigenschap van ali altijd iets terugverwachten als hij iets heeft gedaan.
Zijn 8 weken verder he. En hij kan haar aan der vader doen denken maar dat betekent niet dat hij dat is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zou in shock zijn als zij Bart nomineert, ze heeft juist tegen hem in eerste weken gezegd dat hij haar aan haar vader doet denken
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:11 schreef angele650 het volgende:
Bart, Jason en Ali gaat ze volgens mij nomineren
Ja erger me aan hem. Lijkt me heel berekend overkomen alles wat hij doet of gedaan heeft nu. Ik doe goed en jullie moeten me de overwinning geven. Net zoals dat hij Jason niet zijn coins terug gaf.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
eigenlijk vet irritant alweer dat Ali er al weer zo mee bezig is en als die genomineerd is is de wereld weer te klein en dat gaat die weer de hele week mokken, hij is zover gekomen dus wil het eind ook mee maken ja dat willen de andere ook en toch moeten er nog paar uit.
hij weet toch hoe BB in elkaar zit en werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |