Ja he en hij blijft naar doorgaan en doorgaan. En blijft naar zeggen alle respect.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ali ,Jason staat er al voor 5e keer op tyf op
Die heeft elke week een inzinkingquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ali gaat het niet trekken als hij erop staat
Geweldig weer. Blijf me verbazen hoe hij alles doorziet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:42 schreef ledn81 het volgende:
Jason heeft ons best goed door en als het niet bevalt, is er niets aan te doen. Dan ga je maar naar de buren[ twitter ]
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:13 schreef czvt het volgende:
Lindsey in de badkamer poolshoogte nemen betreffende nominatie. Wat doe zij daar miss watervrees?
Iedereen nam afscheid van hem die week, die snap ik nietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ali denkt dat hij zijn verjaardag kan halen op 11 april daar. Dat wil hij zo graag dat is de finale week. Iedereen nam afscheid van hem die week. Hij is sterker dan ooit.
Nee dat weten ze niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen nam afscheid van hem die week, die snap ik niet
Ze weten nog niet dat het 1 april is afgelopen?
Is de bedoeling ook. Weg met Ali zaterdag...nou dan gaan we daar voor zorgen!quote:
Half 8quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:25 schreef Angelique61 het volgende:
Hoelaat wordt het spel gespeeld in SR?
lekker de niertjes even kruidenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bart doet weer ff 'n eetlepel zout over het brood wat nu de oven in gaat
idd wat ouderwets zeg, Ali lijkt me ook echt een persoon die je alles aan kan smeren, hij had het net ook over een telefoon die die met korting had , ik dacht dat hebben ze hem vast wijsgemaaktquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef Monique___ het volgende:
![]()
neeeee Ali heeft een internetbundel thuis.. moet daar ook iptv mee kijken.. als internet op is , dan gaat het traaaag zegt hij.
kwist niet dat dit nog bestond
Ali lijkt mij zo'n type die het liefst alles door 'n ander laat betalen, of beter nog alles gratis krijgtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
idd wat ouderwets zeg, Ali lijkt me ook echt een persoon die je alles aan kan smeren, hij had het net ook over een telefoon die die met korting had , ik dacht dat hebben ze hem vast wijsgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |