SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
Hopelijk smelt alles snel, kunnen we weer rustig de deur uit.quote:
En nat.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
De nieuwe week belooft aardig warm te worden
Het is nu al warm.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
De nieuwe week belooft aardig warm te worden
Vrijdag en het weekend 10-14 graden. Begint er op te lijken qua lentequote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:27 schreef INViCTuS het volgende:
warm? alleen maandag 15 graden, maar daarna weer 3 dagen onder de 10.
Nee man. Gisteren 18 graden en lichte regen gehad. Voelde juist heerlijk om weer in t-shirt door lauwe regen te lopen. Wat mij betreft een prachtig omslagpuntquote:
Jij hebt nooit regen, dan geniet je idd wel even.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man. Gisteren 18 graden en lichte regen gehad. Voelde juist heerlijk om weer in t-shirt door lauwe regen te lopen. Wat mij betreft een prachtig omslagpunt
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:51 schreef aloa het volgende:
Bijna 30 graden in Spanje. Dat belooft wat voor komende zomer.
Speciaal voor de verkiezingen niet de hele dag zeikregen.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:38 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
@:kettlebell graag weer even je input voor komende week. Woensdag insmeren?
Temperatuur is wel goedquote:
Beetje wind is niet zo erg. Soms zelfs zon, dus dan met 15 graden ideaal buiten weer. Beter dan die graf kouquote:
Zo wordt m'n stucwerk nooit droogquote:Op zondag 12 maart 2023 18:38 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
@:kettlebell graag weer even je input voor komende week. Woensdag insmeren?
Ik vind een week lang 0 graden regen en geen enkele zonnestraal veel absurderquote:
Hebben we dat gehad dan?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind een week lang 0 graden regen en geen enkele zonnestraal veel absurder
Vorige week ja.quote:
Een dag? Nee, langer wel.quote:
Vandaag ook hoor.quote:
Bij jou misschien nietquote:
Vorige mij was het nergens de hele week 0 gradenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vandaag ook hoor.
[..]
Bij jou misschien niet
Ineens is het zwetenquote:
Jaquote:
Nou 0 tot drie dan.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vorige mij was het nergens de hele week 0 graden
Zolang de zon maar schijn jaquote:Op maandag 13 maart 2023 15:56 schreef MissHobje het volgende:
Het is fantastisch buiten , ben ff rondje landgoed..nu ff bankje in de zon, heeeerlijkok er staat veel wind maar niet erg, alles beter dan die regen welke dus enorm meevalt vandaag
God Blessquote:Op maandag 13 maart 2023 15:56 schreef MissHobje het volgende:
Het is fantastisch buiten , ben ff rondje landgoed..nu ff bankje in de zon, heeeerlijkok er staat veel wind maar niet erg, alles beter dan die regen welke dus enorm meevalt vandaag
Dit is toch zoveel beterquote:
Stormachtig hier en windstoten boven de 100 kmquote:Op maandag 13 maart 2023 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Beetje wind is niet zo erg. Soms zelfs zon, dus dan met 15 graden ideaal buiten weer. Beter dan die graf kou
Windkrach 9 erbij is beetje overdreven.quote:
flink KF wel. hopelijk ook veel en vaak in nederland dit jaarquote:Op maandag 13 maart 2023 18:14 schreef aloa het volgende:
Ondertussen gaat het los boven Frankrijk.
[ afbeelding ]
Wat gaafquote:Op maandag 13 maart 2023 18:14 schreef aloa het volgende:
Ondertussen gaat het los boven Frankrijk.
[ afbeelding ]
In elk geval beter dan van die niet-lekkere én niet-frisse 5 graden ofzo. Maar een echt goede pot kou, dat je zo naar buiten loopt en een heerlijk frisse bak lucht naar binnen snuift...dat gaat er nog wel boven hoorquote:Op maandag 13 maart 2023 21:05 schreef Scrummie het volgende:
Wat is het toch heerlijk als je naar buiten kan lopen en denkt 'jeetje wat een warme lucht'. Vanmiddag was helemaal fijn met wat zon erbij, jammer alleen van die wind. De wereld is zoveel mooier met wat warmte.
Sowieso is alles beter als je buiten eigenlijk geen jas aan hoeft.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval beter dan van die niet-lekkere én niet-frisse 5 graden ofzo. Maar een echt goede pot kou, dat je zo naar buiten loopt en een heerlijk frisse bak lucht naar binnen snuift...dat gaat er nog wel boven hoor
Maar vandaag was wel prima inderdaad, dat wel.
Jaaaaaaaaa.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sowieso is alles beter als je buiten eigenlijk geen jas aan hoeft.
Zeker hoor, in december hadden we zo'n week. Dat mag wmb de gehele winter zo zijn. Zonnetje, fris, geen ijswind. Top.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval beter dan van die niet-lekkere én niet-frisse 5 graden ofzo. Maar een echt goede pot kou, dat je zo naar buiten loopt en een heerlijk frisse bak lucht naar binnen snuift...dat gaat er nog wel boven hoor
Maar vandaag was wel prima inderdaad, dat wel.
En die shit went ook belachelijk snel. Hier enkele dagen rond de 30 graden gehad, wat ook uitzondelijk warm was voor de tijd van het jaar.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:05 schreef Scrummie het volgende:
Wat is het toch heerlijk als je naar buiten kan lopen en denkt 'jeetje wat een warme lucht'. Vanmiddag was helemaal fijn met wat zon erbij, jammer alleen van die wind. De wereld is zoveel mooier met wat warmte.
Klopt ja, bijzonder is dat altijd. Nu is het 16 graden en denk je 'lekker', in de herfst is het 16 graden en denk je 'brrr frisjes'.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En die shit went ook belachelijk snel. Hier enkele dagen rond de 30 graden gehad, wat ook uitzondelijk warm was voor de tijd van het jaar.
Vandaag was het vervolgens "slechts" 23 graden en het voelde opeens 'koel' buiten
Nu kon ik zonder sjaal vandaag.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt ja, bijzonder is dat altijd. Nu is het 16 graden en denk je 'lekker', in de herfst is het 16 graden en denk je 'brrr frisjes'.
En dat is voor niemand leuk.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu kon ik zonder sjaal vandaag.![]()
In de herfst 16 betekent na maanden geen rokjes meer aan.![]()
Ik ook. Morgen zonnig in NL toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Gelukkig, ik miste het grijze regenachtige weer al
2022 was het droogste jaar ooit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:55 schreef INViCTuS het volgende:
Kijk alweer uit naar berichten over droogte in april
https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/droogtequote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:29 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/duur(...)-jaar-ooit~bed52d61/
Niet eerder zo droog als in 2022quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/droogte
Toename van zonnestraling is positief. Minder grijsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet eerder zo droog als in 2022
Met de toename van zonnestraling groeit ook de kans op droogte. In de zomer was de hoeveelheid neerslag landelijke gemiddeld 40% minder dan normaal. Samen met de sterke verdamping door de grote hoeveelheid zonnestraling, leidde de geringe neerslag tot een groot neerslagtekort in het zomerhalfjaar.
https://www.knmi.nl/over-(...)r-klimaatverandering
Voor ons als mensen misschien, vitamine D. Voor de natuur is dat anders.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Toename van zonnestraling is positief. Minder grijs
Voor de mens heeft het ook voor en nadelen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor ons als mensen misschien, vitamine D. Voor de natuur is dat anders.
Voor de natuur ookquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor de mens heeft het ook voor en nadelen.
hoe lang blij je? je hebt nog gewoon je Nederlandse werkgever, toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Morgen land ik in Hollandski. Actueel 25 graden hierik denk dat het even wennen wordt
Waaide hard idd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Fijn. Maandag is hier nog een deel van de schutting omgewaaid.
Gunstig. Ik heb gister mijn mediterrane planten ontdaan van hun winterjas. Hopelijk niet te vroegquote:Op donderdag 16 maart 2023 07:24 schreef INViCTuS het volgende:
Qua temperatuur lijkt het de komende tijd alleen maar in de dubbele cijfers te blijven. Dat is positief
Nice. Wat heb je allemaal staan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gunstig. Ik heb gister mijn mediterrane planten ontdaan van hun winterjas. Hopelijk niet te vroeg
Wagnerpalmen zijn niet mediterraanquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Grote olijfboom in pot en 3 wagnerpalmen. Laat de zomer maar komen
Ik ben ook wel toe aan wat warmte.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:24 schreef DemonRage het volgende:
De control runs van EC en GFS hebben verschillende plannen:
EC:
[ afbeelding ]
GFS:
[ afbeelding ]
#TeamGFS![]()
![]()
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Wagnerpalmen zijn niet mediterraanWind, regen, sneeuw, vorst, hij geeft geen neukt en doet het buiten de typisch mediterrane regio's beter dan daarbinnen
quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:24 schreef DemonRage het volgende:
De control runs van EC en GFS hebben verschillende plannen:
EC:
[ afbeelding ]
GFS:
[ afbeelding ]
#TeamGFS![]()
![]()
Eerst maar eens zienquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:16 schreef dick_laurent het volgende:
Wat zie ik daar nu in de laatste pluim??
[ afbeelding ]
Begint ie nou komende week te flirten met de 20 graden? Moet niet gekker worden!
Hallelujaquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:16 schreef dick_laurent het volgende:
Wat zie ik daar nu in de laatste pluim??
[ afbeelding ]
Begint ie nou komende week te flirten met de 20 graden? Moet niet gekker worden!
* Nattekat kijkt belangstellend naar het slecht weer front dat Friesland binnen trekt op dit moment.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:26 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Geen regen hier. Alleen een plassende dino volgens mijn zoontje.
1998 overtreffen? Dan staan we alvast ver achter.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:47 schreef Djeez het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)windstoten~a8819299/
Kuttttttt, volgende week wordt extreem nat. Let op mijn woorden: 2023 gaat het natste jaar aller tijden worden
Dat was dan ook het kutste jaar ooit. Stond ik op de Appelhof, een week alleen maar regen gehadquote:Op zondag 19 maart 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1998 overtreffen? Dan staan we alvast ver achter.
Juist goed voor het grondwaterpeil. Vorig jaar was maart extreem droog kan ik me herinneren.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:47 schreef Djeez het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)windstoten~a8819299/
Kuttttttt, volgende week wordt extreem nat. Let op mijn woorden: 2023 gaat het natste jaar aller tijden worden
Liever extreem droog dan te nat. Ik ga elke dag op de fiets naar kantoorquote:Op zondag 19 maart 2023 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist goed voor het grondwaterpeil. Vorig jaar was maart extreem droog kan ik me herinneren.
Dit gaat grote problemen opleveren. Extreem veel neerslag plus smeltende sneeuw in de Alpen. Veel rivieren zullen wel buiten hun oevers treden, ben ik bangquote:Op zondag 19 maart 2023 21:16 schreef INViCTuS het volgende:
en in april na 1 week droog weer staat de media weer vol met berichten over droogte![]()
[ twitter ]
Heb je je winterlaarzen nog kunnen dragen deze winter?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Liever extreem droog dan te nat. Ik ga elke dag op de fiets naar kantoor
Uiteraard. Zeker die paar dagen in Zwedenquote:Op zondag 19 maart 2023 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je je winterlaarzen nog kunnen dragen deze winter?
@:djeez
Dat valt wel mee. Er ligt ook bijzonder weinig sneeuwquote:Op zondag 19 maart 2023 21:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dit gaat grote problemen opleveren. Extreem veel neerslag plus smeltende sneeuw in de Alpen. Veel rivieren zullen wel buiten hun oevers treden, ben ik bang
Ja, Nederland natuurlijk!quote:Op zondag 19 maart 2023 21:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uiteraard. Zeker die paar dagen in Zweden
Ik zag op WW al de 1e berichten na 1 dag (eindelijk) zon: de toplaag droogt uit.........quote:Op zondag 19 maart 2023 21:16 schreef INViCTuS het volgende:
en in april na 1 week droog weer staat de media weer vol met berichten over droogte![]()
[ twitter ]
Ook hier hoor, geen probleemquote:
Dit is geilquote:Op maandag 20 maart 2023 06:48 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
@:Kettlebell graag weer even je mening over komende week.
Niet de bedoeling dat de herfst nog even tandje bij schakelt.quote:Op maandag 20 maart 2023 06:48 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
@:Kettlebell graag weer even je mening over komende week.
Wanneer kom je weer? Wel goed te doen tot nu toe? Qua werken voor Nederlandse werkgever en daar wonenquote:Op maandag 20 maart 2023 08:38 schreef dick_laurent het volgende:
Lol, nou ik heb afgelopen week de full-NL experience gehad kwa weer. Alles kwam eigenlijk voorbij - behalve sneeuw- Zon, regenbuien, wind, mega koud toen ik aankwam woensdag, en vrij zacht op vrijdag, en weer terug naar (te) koud for my taste op zondag. Heb zelfs door de regen mogen fietsen. Wat een eer om dat weer eens mee te mogen maken
Nu weer thuis tussen de palmboompjes en 20+ graden. Bevalt me toch beter.
Met de werkgever ben ik nu in overleg wat voor constructie we gaan doen. Dus dat is nog even kijken hoe en wat. Verder bevalt het allemaal inderdaad uitstekend. Volgende keer terug staat nu op planning in augustus. Ik verwacht dat het dan een prima weertje zal zijn in NLquote:Op maandag 20 maart 2023 08:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer? Wel goed te doen tot nu toe? Qua werken voor Nederlandse werkgever en daar wonen
De kalender wel en dat is stap 1.quote:
Het is een begin.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De kalender wel en dat is stap 1.![]()
Verder zacht.
quote:
Stelletje partypoopers!quote:
22:24quote:
Waar is ‘hier?’quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:17 schreef dick_laurent het volgende:
Hier komend weekend gewoon weer boven de 25 graden. Wel enigszins beangstigend dat het wederom de komende 15 dagen gewoon droog blijft.
Voorjaar is hier wel een beetje hét moment voor stevige buien dus als ze nu niet vallen dan is dat wel beetje problematisch.
Maar ja, in Nederland heb je huizen zie verzakken en stijging van zeespiegel, hier is het droogte. De wereld is overal wel somehow fucked
April is ook regelmatig nat aan die kant. Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:17 schreef dick_laurent het volgende:
Hier komend weekend gewoon weer boven de 25 graden. Wel enigszins beangstigend dat het wederom de komende 15 dagen gewoon droog blijft.
Voorjaar is hier wel een beetje hét moment voor stevige buien dus als ze nu niet vallen dan is dat wel beetje problematisch.
Maar ja, in Nederland heb je huizen zie verzakken en stijging van zeespiegel, hier is het droogte. De wereld is overal wel somehow fucked
Hier komen jij.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zuidoosten van España.
tevens:
[ afbeelding ]
Veel plezier koutisten in NL ....sterkte voor de rest
Ja hier ook! Maar met dit weer heb ik weer geen zin om daar in te gaan werken. En als de zon schijnt moet ik weer met het paard het bos in. Dilemma's...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
Onkruid gaat wel als een malle nu (in mijn tuin iig).
Knoppen en gele kleine bloempjes zijn wel fantastisch.
Je moet niksquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja hier ook! Maar met dit weer heb ik weer geen zin om daar in te gaan werken. En als de zon schijnt moet ik weer met het paard het bos in. Dilemma's...
Magnolia is tevens een vette filmquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
En de magnolia staat weer volop in bloei!
Het is paartquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja hier ook! Maar met dit weer heb ik weer geen zin om daar in te gaan werken. En als de zon schijnt moet ik weer met het paard het bos in. Dilemma's...
Hier regen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:38 schreef Frutsel het volgende:
Lekker zonnetje hoor, laat die regen maar wegblijven
Ik vind dit ook wel fijnquote:Op woensdag 22 maart 2023 07:20 schreef INViCTuS het volgende:
Wel duidelijk dat maart vorig jaar veel beter en fijner was
Krijgen we een nieuw record?quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot we dit plaatje weer gaan zien.
Kortzichtig gedoe, weet je wel wat de impact is voor de natuur? Die oplopende droogte in ons land is zeer zorgwekkend te noemen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop het. Boeren mogen de absolute tering krijgen.
De natuur gaat sowieso naar de klote met dit stelletje ongeregeld aan het roer in waterschappen, dus het enige verschil is dat ze van mij lekker met het schip ten onder mogen gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kortzichtig gedoe, weet je wel wat de impact is voor de natuur? Die oplopende droogte in ons land is zeer zorgwekkend te noemen.
De afvoer is nog steeds veel te groot. Januari en maart waren en zijn zeiknat, maar na 1 week droog weer staat gelijk de media vol berichten over droogtequote:Op woensdag 22 maart 2023 11:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kortzichtig gedoe, weet je wel wat de impact is voor de natuur? Die oplopende droogte in ons land is zeer zorgwekkend te noemen.
De media, de media.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De afvoer is nog steeds veel te groot. Januari en maart waren en zijn zeiknat, maar na 1 week droog weer staat gelijk de media vol berichten over droogte
Wat een haat.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga vrij slecht op ikke ikke ikke en de rest mag stikken, zeker in een tijd waar droogte ieder jaar weer een onderwerp van gesprek is en boeren (iig in het westen) een hoofdreden zijn dat we zo'n slecht waterbeheer hebben als het aan komt op vasthouden.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muur eromheen...quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoog tijd voor afscheiding van dat grotendeels asociale en arrogante volk
Hier komen ze niet, zit net ver genoeg van Den Haagquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat ze maar mooi weer al jullie wegen plat gooien binnenkort
Dat is toch geen vraag meer. Je weet het antwoord al:quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:02 schreef Djeez het volgende:
Wat! Een! Regen!
Het is inmiddels niet meer de vraag wanneer het droog wordt, maar óf het ooit nog droog wordt
Jou gun ik ook kutweer de rest van je verblijf daar.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is toch geen vraag meer. Je weet het antwoord al:
[ afbeelding ]
Kerel, ik geloof dat je de memo niet ontvangen hebt. Ik woon nu hier. Ik heb geen huis meer in NL.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jou gun ik ook kutweer de rest van je verblijf daar.
Je komt wel weer terug, ooit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kerel, ik geloof dat je de memo niet ontvangen hebt. Ik woon nu hier. Ik heb geen huis meer in NL.
Ik vanochtend nog, Oost Nederlandquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb afgelopen zomer denk ik voor het laatst de zon gezien, wat een kutland. Als ik ooit nog iemand hoor klagen voor droogte gun ik ze een enkeltje Bakhmut.
Waar? Hier is het grijs en valt er regelmatig wat en waait het weer veel te hardquote:
Hij liegt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar? Hier is het grijs en valt er regelmatig wat en waait het weer veel te hard
zo af en toe tussen de lichte bewolking door.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar? Hier is het grijs en valt er regelmatig wat en waait het weer veel te hard
Dat is in ieder geval ietsquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo af en toe tussen de lichte bewolking door.
Maar aan t eind van dat gifje lijkt de bel met warmte juist richting Nederland te trekken. Dus wellicht wordt t sneller warm dan je denktquote:
Ja knapte lekker op vanmiddag, maar wel ff een mega harde regenbui die helemaal los ging zo rond 15.05 was ff sprintje trekken om mijn dekbed te reddenquote:Op donderdag 23 maart 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Je waait weer uit je panty, maar ZON en ZACHT.
Vliegende kiepquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk die zon en dat het zacht is. Maar de kippen waaien hier door de tuin, waar is dat nou weer voor nodig...
Ik haat wind.
Vind het wel wat hebben. Echt een maarts gevoel.quote:
Dat niet idd, het is weer herfstquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat een kloteweer idd![]()
Geen droogte in elk geval
Haters gonna hate, nu juich jij straks huil jij 🙃🙃🙃🙃🙃🙃quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Zon en droog
Haha, lekker puh oostelingen
Hopelijk regen je compleet nattekat!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Zon en droog
Haha, lekker puh oostelingen
Oh ik geniet er nu met volle teugen van dat de rollen eindelijk eens omgedraaid zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haters gonna hate, nu juich jij straks huil jij 🙃🙃🙃🙃🙃🙃
Tis hier droog hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh ik geniet er nu met volle teugen van dat de rollen eindelijk eens omgedraaid zijn
Moet het er nog bij @:frutsel dubbel inwrijven.
Maartse buien zondagquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:02 schreef Drass het volgende:
Nou nou, het is wel maart. Past prima in deze maand.
Ja, het is nog maar maart, maar voor mijn gevoel is het het hele in totaal 5 dagen droog geweest. En ook de komende twee weken wordt alleen maar regen voorspeld. De lente kunnen we inmiddels als verloren beschouwen, wellicht een paar mooie dagen in de zomer en je kukelt weer de herfst inquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:02 schreef Drass het volgende:
Nou nou, het is wel maart. Past prima in deze maand.
Wat een negatief gezeik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, het is nog maar maart, maar voor mijn gevoel is het het hele in totaal 5 dagen droog geweest. En ook de komende twee weken wordt alleen maar regen voorspeld. De lente kunnen we inmiddels als verloren beschouwen, wellicht een paar mooie dagen in de zomer en je kukelt weer de herfst in
Wind is niet erg maar die verrekte regen telkens..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer gaat die wind een keer liggen?
Hardlopen is geen feestje hier, maar gelukkig gaat het vanavond weer liggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wind is niet erg maar die verrekte regen telkens..
Gedronken? Regent, waait en koud hier!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
Voelt als een perfecte juli dag in NL hier. Graad of 24, fel zonnetje. Briesje.
Perfecto.
Weinig aan dit weer.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
https://gyazo.com/e0bb72c64455b568c7d4a55886c1a42b sfeerimpressie. Voor de verandering, regen:P
Huismus weer. Joggingpak aan en dekentje erbij 😇quote:
Het kan niet anders of dit wordt een ramp voor de economie. Complete oogsten zullen mislukken, grote delen van Nederland en omgeving komen onder water. Dit wordt nog erger dan 2018, toen was de lente nog wel mooi. Maar door de aanhoudende regen warmt de zee nauwelijks op, waardoor we ook een te koude en totaal verregende zomer gaan krijgenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:00 schreef INViCTuS het volgende:
Gvd in de verste verte nog geen fatsoenlijk lenteweer te bekennen. Ellendige herfst weet van geen wijken de komende 2/3 weken.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |