Vliegende kiepquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk die zon en dat het zacht is. Maar de kippen waaien hier door de tuin, waar is dat nou weer voor nodig...
Ik haat wind.
Vind het wel wat hebben. Echt een maarts gevoel.quote:
Dat niet idd, het is weer herfstquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat een kloteweer idd![]()
Geen droogte in elk geval
Haters gonna hate, nu juich jij straks huil jij 🙃🙃🙃🙃🙃🙃quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Zon en droog
Haha, lekker puh oostelingen
Hopelijk regen je compleet nattekat!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Zon en droog
Haha, lekker puh oostelingen
Oh ik geniet er nu met volle teugen van dat de rollen eindelijk eens omgedraaid zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haters gonna hate, nu juich jij straks huil jij 🙃🙃🙃🙃🙃🙃
Tis hier droog hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh ik geniet er nu met volle teugen van dat de rollen eindelijk eens omgedraaid zijn
Moet het er nog bij @:frutsel dubbel inwrijven.
Maartse buien zondagquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:02 schreef Drass het volgende:
Nou nou, het is wel maart. Past prima in deze maand.
Ja, het is nog maar maart, maar voor mijn gevoel is het het hele in totaal 5 dagen droog geweest. En ook de komende twee weken wordt alleen maar regen voorspeld. De lente kunnen we inmiddels als verloren beschouwen, wellicht een paar mooie dagen in de zomer en je kukelt weer de herfst inquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:02 schreef Drass het volgende:
Nou nou, het is wel maart. Past prima in deze maand.
Wat een negatief gezeik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, het is nog maar maart, maar voor mijn gevoel is het het hele in totaal 5 dagen droog geweest. En ook de komende twee weken wordt alleen maar regen voorspeld. De lente kunnen we inmiddels als verloren beschouwen, wellicht een paar mooie dagen in de zomer en je kukelt weer de herfst in
Wind is niet erg maar die verrekte regen telkens..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer gaat die wind een keer liggen?
Hardlopen is geen feestje hier, maar gelukkig gaat het vanavond weer liggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wind is niet erg maar die verrekte regen telkens..
Gedronken? Regent, waait en koud hier!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
Voelt als een perfecte juli dag in NL hier. Graad of 24, fel zonnetje. Briesje.
Perfecto.
Weinig aan dit weer.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
https://gyazo.com/e0bb72c64455b568c7d4a55886c1a42b sfeerimpressie. Voor de verandering, regen:P
Huismus weer. Joggingpak aan en dekentje erbij 😇quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |