Kerel, ik geloof dat je de memo niet ontvangen hebt. Ik woon nu hier. Ik heb geen huis meer in NL.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jou gun ik ook kutweer de rest van je verblijf daar.
Je komt wel weer terug, ooit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kerel, ik geloof dat je de memo niet ontvangen hebt. Ik woon nu hier. Ik heb geen huis meer in NL.
Ik vanochtend nog, Oost Nederlandquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb afgelopen zomer denk ik voor het laatst de zon gezien, wat een kutland. Als ik ooit nog iemand hoor klagen voor droogte gun ik ze een enkeltje Bakhmut.
Waar? Hier is het grijs en valt er regelmatig wat en waait het weer veel te hardquote:
Hij liegt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar? Hier is het grijs en valt er regelmatig wat en waait het weer veel te hard
zo af en toe tussen de lichte bewolking door.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar? Hier is het grijs en valt er regelmatig wat en waait het weer veel te hard
Dat is in ieder geval ietsquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo af en toe tussen de lichte bewolking door.
Maar aan t eind van dat gifje lijkt de bel met warmte juist richting Nederland te trekken. Dus wellicht wordt t sneller warm dan je denktquote:
Ja knapte lekker op vanmiddag, maar wel ff een mega harde regenbui die helemaal los ging zo rond 15.05 was ff sprintje trekken om mijn dekbed te reddenquote:Op donderdag 23 maart 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Je waait weer uit je panty, maar ZON en ZACHT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |