Dit gaat grote problemen opleveren. Extreem veel neerslag plus smeltende sneeuw in de Alpen. Veel rivieren zullen wel buiten hun oevers treden, ben ik bangquote:Op zondag 19 maart 2023 21:16 schreef INViCTuS het volgende:
en in april na 1 week droog weer staat de media weer vol met berichten over droogte![]()
[ twitter ]
Heb je je winterlaarzen nog kunnen dragen deze winter?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Liever extreem droog dan te nat. Ik ga elke dag op de fiets naar kantoor
Uiteraard. Zeker die paar dagen in Zwedenquote:Op zondag 19 maart 2023 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je je winterlaarzen nog kunnen dragen deze winter?
@:djeez
Dat valt wel mee. Er ligt ook bijzonder weinig sneeuwquote:Op zondag 19 maart 2023 21:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dit gaat grote problemen opleveren. Extreem veel neerslag plus smeltende sneeuw in de Alpen. Veel rivieren zullen wel buiten hun oevers treden, ben ik bang
Ja, Nederland natuurlijk!quote:Op zondag 19 maart 2023 21:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uiteraard. Zeker die paar dagen in Zweden
Ik zag op WW al de 1e berichten na 1 dag (eindelijk) zon: de toplaag droogt uit.........quote:Op zondag 19 maart 2023 21:16 schreef INViCTuS het volgende:
en in april na 1 week droog weer staat de media weer vol met berichten over droogte![]()
[ twitter ]
Ook hier hoor, geen probleemquote:
Dit is geilquote:Op maandag 20 maart 2023 06:48 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
@:Kettlebell graag weer even je mening over komende week.
Niet de bedoeling dat de herfst nog even tandje bij schakelt.quote:Op maandag 20 maart 2023 06:48 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
@:Kettlebell graag weer even je mening over komende week.
Wanneer kom je weer? Wel goed te doen tot nu toe? Qua werken voor Nederlandse werkgever en daar wonenquote:Op maandag 20 maart 2023 08:38 schreef dick_laurent het volgende:
Lol, nou ik heb afgelopen week de full-NL experience gehad kwa weer. Alles kwam eigenlijk voorbij - behalve sneeuw- Zon, regenbuien, wind, mega koud toen ik aankwam woensdag, en vrij zacht op vrijdag, en weer terug naar (te) koud for my taste op zondag. Heb zelfs door de regen mogen fietsen. Wat een eer om dat weer eens mee te mogen maken
Nu weer thuis tussen de palmboompjes en 20+ graden. Bevalt me toch beter.
Met de werkgever ben ik nu in overleg wat voor constructie we gaan doen. Dus dat is nog even kijken hoe en wat. Verder bevalt het allemaal inderdaad uitstekend. Volgende keer terug staat nu op planning in augustus. Ik verwacht dat het dan een prima weertje zal zijn in NLquote:Op maandag 20 maart 2023 08:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer? Wel goed te doen tot nu toe? Qua werken voor Nederlandse werkgever en daar wonen
De kalender wel en dat is stap 1.quote:
Het is een begin.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De kalender wel en dat is stap 1.![]()
Verder zacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |