Beter nu dan morgenquote:
Beter nu dan morgenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:34 schreef Sally het volgende:
Merc merc, wat ben je weer lekker bezig, hahaha!
Lewis saborteert niet alleen zichzelf, blijkbaar.
Z'n team kan er ook wat van![]()
Zoiets wilde ik ook al zeggen. Kennelijk gaat Mercedes dit seizoen voor de vrolijke strategie-noot zorgen. Wel fideel van ze.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hebben ze personeel van Ferrari ingehuurd bij Mercedes
"Antistall" (Sky)quote:
Je moet niet zelf ophogenquote:
Toen was het koeler. FP1 en FP3 zijn eerder op de dag dan de Q en de racequote:
Dan toch minder "minder brandstof" bij AM?quote:
F1xed.quote:
ik denk dat lewis en russel het morgen moeilijk gaan krijgen.....met Strollquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max weer een slechte start
Gister ook al. Ik denk dat die het lastig gaat krijgen morgen.
Ja, zeker! Zit echt dicht op elkaar, dit veld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:37 schreef StephanL het volgende:
Iedereen binnen 1,8 seconden vind ik wel netjes.
Russellquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:37 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
ik denk dat lewis en russel het morgen moeilijk gaan krijgen.....met Stroll
Nope. Stroll gaat het niet redden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:37 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
ik denk dat lewis en russel het morgen moeilijk gaan krijgen.....met Stroll
Ik quote je effe - denk er hetzelfde over namelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope. Stroll gaat het niet redden.
Wel jammer van de man op 1,8 sec.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:37 schreef StephanL het volgende:
Iedereen binnen 1,8 seconden vind ik wel netjes.
Op welk kanaal?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:43 schreef daNpy het volgende:
Die Rosberg is ook niet aan te horen zeg. Heb het geluid uitgezet
Geen prettige stem inderdaad. Maar F1TV heeft dan weer Barretto die moet ook nodig wat logopedie krijgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:43 schreef daNpy het volgende:
Die Rosberg is ook niet aan te horen zeg. Heb het geluid uitgezet
Een ontslagbrief lijkt me beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geen prettige stem inderdaad. Maar F1TV heeft dan weer Barretto die moet ook nodig wat logopedie krijgen.
En dit is nu, of AM kan bijblijven gedurende het seizoen is een tweede.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:42 schreef Breekfast het volgende:
Alonso die meedoet voor het WK zou echt fantastisch zijn. Maar ik kan mij nog niet voorstellen dat de Aston Martin daadwerkelijk net zo snel zal zijn als Red Bull.
F1 is en blijft een egosport.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik quote je effe - denk er hetzelfde over namelijk![]()
maar nee, meneer moet en zal rijden....? ? ! !![]()
![]()
Gebaseerd waarop 🧐quote:
Ow, Ik heb F1 TV Pro aanstaan, dat is toch Sky?quote:
Geen idee, ik heb geen F1TV.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, Ik heb F1 TV Pro aanstaan, dat is toch Sky?
Of het 2e Engelse kanaal, zit Rosberg daarop (met Brundle & co)?
Ik switch soms - al naar gelang er bias zit - want op 1 vd commentaren zit soms zó'n erge opghemeling van de Britse coureurs en afkraken van bijv. Nederlandse coureurs... dan kan ik het niet meer aanhoren![]()
Ik hou van een beetje onafhankelijk commentaar, zeg maar (al zal dat vast niet altijd het geval zijn, zeker)
Hij is een typische sportjournalist. En sportjournalisten voegen vaak weinig toe.quote:
F1Live is met Palmer en Buxton en zo. F1 International (Engels) is sky met Brundle etcquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik switch soms - al naar gelang er bias zit - want op 1 vd commentaren zit soms zó'n erge opghemeling van de Britse coureurs en afkraken van bijv. Nederlandse coureurs... dan kan ik het niet meer aanhoren![]()
Ik hou van een beetje onafhankelijk commentaar, zeg maar (al zal dat vast niet altijd het geval zijn, zeker)
F1TV geeft mogelijkheid tot het F1TV commentaar en het Sky commentaar. Allebei Engels.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
true, true.quote:
I know, maar ik dacht altijd dat het 'Standaard' Sky is, blijkbaar andersom?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1TV geeft mogelijkheid tot het F1TV commentaar en het Sky commentaar. Allebei Engels.
Die hele 17 jarige vlogger air en z'n smeerbruingetinte huidjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geen prettige stem inderdaad. Maar F1TV heeft dan weer Barretto die moet ook nodig wat logopedie krijgen.
Ik ben tegen racismequote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die hele 17 jarige vlogger air en z'n smeerbruingetinte huidje
Ik dacht dat zwarte Piet nadoen niet meer mocht iddquote:
Die hebben ze nooit gehad?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:12 schreef THEFXR het volgende:
eerste kwalificatie van het jaar maar geen voorbeschouwing van ziggo?
Sowieso is de Q pas om 16:00 uur.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:12 schreef THEFXR het volgende:
eerste kwalificatie van het jaar maar geen voorbeschouwing van ziggo?
Jawel, i.i.g. toen ze zelf nog F1 uitzonden. Staat mij bij althansquote:
Ja, toen wel, maar sinds ze dat niet meer hebben, doen ze dat niet meer. De race ook pas sinds halverwege 2022quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, i.i.g. toen ze zelf nog F1 uitzonden. Staat mij bij althans
Ja, toen wel. Maar vorig jaar alleen samenvatting + 'nabeschouwing'quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, i.i.g. toen ze zelf nog F1 uitzonden. Staat mij bij althans
Is daar nog wat aan straf(fen) uitgekomen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij viaplay hadden ze het nog even over dat "incident" met het uitrijden van de box van De Vries terwijl Norris aan kwam rijden.
Snap niet waarom dat nog steeds zo vaak gebeurt, laat die monteur eens gewoon uit zijn doppen kijken.
Reprimande hoorde ik van Rick Winkelman.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Is daar nog wat aan straf(fen) uitgekomen?
Of met een waarschuwing afgedaan?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:34 schreef Perox het volgende:
Present.![]()
Zin in! Schroef die motoren open en laat zien wie waar staat!![]()
![]()
Eerst maar zien wie het over een hele race beter doet. Die poles zijn toch minder belangrijk, kijk maar naar vorig jaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:37 schreef Perox het volgende:
Het zou wat zijn als dit seizoen ALO en VER allebei op hun 3e titel gaan jagen!![]()
Toch weet ik het nog niet als de top 3 alles open schroeft, of Aston Martin er dan nog zo goed bij zit.
Zou erg tof zijn ergensquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:37 schreef Perox het volgende:
Het zou wat zijn als dit seizoen ALO en VER allebei op hun 3e titel gaan jagen!![]()
Toch weet ik het nog niet als de top 3 alles open schroeft, of Aston Martin er dan nog zo goed bij zit.
Dan mag ALO 'm van mij winnenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:37 schreef Perox het volgende:
Dacht dat jij alles weetquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
wordt er dit weekend alweer geraced![]()
kom op HAM
Roekeloos en misplaatst arrogantquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:42 schreef Perox het volgende:
Ben ik de enige die het onverantwoord vindt dat Stroll aan de race gaat meedoen?
We moeten maar hopen dat dat goed afloopt. Ik vind het een (te) groot risico.
Ik mag toch aannemen dat een arts daar een go op moet geven?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:42 schreef Perox het volgende:
Ben ik de enige die het onverantwoord vindt dat Stroll aan de race gaat meedoen?
We moeten maar hopen dat dat goed afloopt. Ik vind het een (te) groot risico.
VT3 wordt er echt geen verstoppertje meer gespeeld hoor. Ik vond alleen het programma van Ferrari wat wonderlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:37 schreef Perox het volgende:
Ik weet niet, eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
VT3 wordt er echt geen verstoppertje meer gespeeld hoor. Ik vond alleen het programma van Ferrari wat wonderlijk.
Alonso staat straks gewoon op zijn minst op de tweede rij en ik verwacht hem gewoon p1/p2.
In welke context?quote:
F1TV presentatorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In welke context?
Want Shwartzman is Ferrari reserve en geen Mercedes reserve. Dat is Schumacher.
Was Nyck dat of zei een F1TV-presentator dat?quote:
Was iequote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was Nyck dat of zei een F1TV-presentator dat?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om te gaan. Tot vanavond
#nepfan
#afhaker
#kansloos
wtfquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:55 schreef Nattekat het volgende:
#nepfan
#afhaker
#kansloos
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:55 schreef Nattekat het volgende:
#nepfan
#afhaker
#kansloos
Dat matje.. New Kids..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:56 schreef Perox het volgende:
Die kop van Bottas blijft lachen in de intro!
Hij was er bij de F3 en F2 ook amperquote:
Shhquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was er bij de F3 en F2 ook amper
Hier modereren is je plicht.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet trots op, maar de plicht roept
Ik ben melroy en nelson nu al zat!quote:
quote:
Kan dat gezeik aub in het Viaplaytopic? Pretty please.quote:
Nyck.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:00 schreef tripel7 het volgende:
Ben wel benieuwd wie als eerste van de 'grote' uit de kwali valt
Oja, als het Whiskers niet is, de persoon die op alles wat te zeiken heeftquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan dat gezeik aub in het Viaplaytopic? Pretty please.
Ja laten we elkaar maar niet gaan afkatten (no pun intended)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oja, als het Whiskers niet is, de persoon die op alles wat te zeiken heeft
Obvious suspects:quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:00 schreef tripel7 het volgende:
Er is een apart topic voor. En niet iedereen kijkt Viaplay.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oja, als het Whiskers niet is, de persoon die op alles wat te zeiken heeft
oh pardon, je zei Grotenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:00 schreef tripel7 het volgende:
Net zoals de gemiddelde Fokker!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor het groene licht ook al meerdere taalfouten, triest eigenlijk.
grandprixradio.be + VPN.quote:
omakutje.nlquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu Hesgoal weg is, wat gebruiken jullie nu?
Raar dat je daar in geinteresseerd bent.quote:
F1 TV Proquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
IPTVquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit, sowieso geen geld voor 24 raceweekenden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
F1 TV Pro
Voor 51 euro per jaar ga ik niet meer lopen kloten met streams.
Ik kijk niet vaak genoeg live daarvoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
F1 TV Pro
Voor 51 euro per jaar ga ik niet meer lopen kloten met streams.
Ik twijfelde ook, maar geen zin in gedoe. Dus toch maar weer gekocht dit jaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk niet vaak genoeg live daarvoor.
Wat kan de Vries eraan doen!quote:
Clutter?quote:
De aftelklok staat stilquote:
Er zit toch plakband over alle kierenquote:
Dat hoeft ook niet met F1tvpro,quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarvoor?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:07 schreef StephanL het volgende:
Dir mag natuurlijk miet, mag wel een waarschuwing voor komen.
De F1 TV Pro - ACCES abo dan? Als je niet live kijkt - maar dan heb je wel toegang (denk ik) tot Live Timing, met BBC 5 Live radio commentaar (andere app) - zelfde login.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk bij voorkeur de races integraal terug, ik ben heel vaak niet thuis op zondagmiddag.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
De F1 TV Pro - ACCES abo dan? Als je niet live kijkt - maar dan heb je wel toegang (denk ik) tot Live Timing, met BBC 5 Live radio commentaar (andere app) - zelfde login.
Maar dan maar 27 euro per jaar (en 52 was een aanbieding voor nieuwe abo's)
Kerk?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk bij voorkeur de races integraal terug, ik ben heel vaak niet thuis op zondagmiddag.
Hoe en wat? Ik heb wat gemist?quote:
De autosport kerkquote:
Tijd voor een meatball vlahgquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er vielen onderdelen van een Ferrari.
Gyrano?quote:
F1tv > viapleequote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef vosss het volgende:
GODDOMME VIAPLAY BUFFER WHAT THE HELL HOMOS????!!!@!!!
Nergens last van, ligt vast aan jou.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef vosss het volgende:
Als je nu nog bij VIAplee zit heb je het wel echt zelf gedaan hoor!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef vosss het volgende:
Geen reclame genot.quote:
Viaplay of Ferrari?quote:
Opnieuw Viaplay nemen terwijl je van vorig jaar weet dat het kut isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef vosss het volgende:
Je krijgt de optie om het live of vanaf de start te kijken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk bij voorkeur de races integraal terug, ik ben heel vaak niet thuis op zondagmiddag.
Is ook rechtstreeks op TV nuquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef vosss het volgende:
Ikea? Bøŭwpåkkėt?quote:
F1tv was geen optie i.v.m. 1 stream tijdens de race. En dat is geen optie wegens soms 2 streams nodigquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:11 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Opnieuw Viaplay nemen terwijl je van vorig jaar weet dat het kut is
Meerdere streams werkt prima in de praktijk, hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef vosss het volgende:
[..]
F1tv was geen optie i.v.m. 1 stream tijdens de race. En dat is geen optie wegens soms 2 streams nodig
Dan zou ik even naar de dokter gaan.quote:
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef vosss het volgende:
[..]
F1tv was geen optie i.v.m. 1 stream tijdens de race. En dat is geen optie wegens soms 2 streams nodig
quote:How many devices can I use at any time? F1 TV works best when viewing across multiple devices. This way you can view Live Timing and the live stream side by side. Therefore, you can have up to 6 devices registered at any time.
Ik wilde grappig zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwah, Ikea en Ferrari zijn beiden Nederlandse bedrijven
laptop, tablet, smartphone en allemaal tegelijk streamen met f1tvquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meerdere streams werkt prima in de praktijk, hoor.
Is toch maar kwaliquote:
Maar de race zelf kan maar op 1 scherm.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
laptop, tablet, smartphone en allemaal tegelijk streamen met f1tv
Werkt primaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef vosss het volgende:
[..]
ik moest lachen hoorquote:
TIJDENS de races? Dat staat er namelijk uitdrukkelijk bij dat er tijdens de race slechts 1 stream mogelijk is. Of in elk geval op 1 apparaat. En soms heb ik er 2 nodig. Dus ja. Dan mis je ziggo wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meerdere streams werkt prima in de praktijk, hoor.
Hoppa!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:17 schreef Sally het volgende:
AT
AT
HA
nu... wie gaat daar dan overheen, want nog geen clean run kunnen maken...
Eerder Alonso later in het seizoenquote:
Owquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerder Alonso later in het seizoen
Nee.quote:
Tijd van Stroll is afgepaktquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:19 schreef Sally het volgende:
neeenee, Hulk, niet in pit blijven hoor - dan val je nioden de boot!
Hups!
En wat gaat Stroll doen................... No Time.
Track Limits?quote:
Yupsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Track Limits?
Hij kan de bocht niet houden...?!
Dat kan sneller!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:20 schreef Ferdii het volgende:
Ferarri al die tijd zandzakken lopen laaien
Nog tijd om een rondje te doen, maar dan... traffic...!quote:
Net goed voor die flapdrol actie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Piastri al spijt hebben dat ie bij mcLaren heeft getekend ipv bij Alpine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |