Ik kijk bij voorkeur de races integraal terug, ik ben heel vaak niet thuis op zondagmiddag.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
De F1 TV Pro - ACCES abo dan? Als je niet live kijkt - maar dan heb je wel toegang (denk ik) tot Live Timing, met BBC 5 Live radio commentaar (andere app) - zelfde login.
Maar dan maar 27 euro per jaar (en 52 was een aanbieding voor nieuwe abo's)
Kerk?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk bij voorkeur de races integraal terug, ik ben heel vaak niet thuis op zondagmiddag.
Hoe en wat? Ik heb wat gemist?quote:
De autosport kerkquote:
Tijd voor een meatball vlahgquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er vielen onderdelen van een Ferrari.
Gyrano?quote:
F1tv > viapleequote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef vosss het volgende:
GODDOMME VIAPLAY BUFFER WHAT THE HELL HOMOS????!!!@!!!
Nergens last van, ligt vast aan jou.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef vosss het volgende:
Als je nu nog bij VIAplee zit heb je het wel echt zelf gedaan hoor!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef vosss het volgende:
Geen reclame genot.quote:
Viaplay of Ferrari?quote:
Opnieuw Viaplay nemen terwijl je van vorig jaar weet dat het kut isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef vosss het volgende:
Je krijgt de optie om het live of vanaf de start te kijken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk bij voorkeur de races integraal terug, ik ben heel vaak niet thuis op zondagmiddag.
Is ook rechtstreeks op TV nuquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef vosss het volgende:
Ikea? Bøŭwpåkkėt?quote:
F1tv was geen optie i.v.m. 1 stream tijdens de race. En dat is geen optie wegens soms 2 streams nodigquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:11 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Opnieuw Viaplay nemen terwijl je van vorig jaar weet dat het kut is
Meerdere streams werkt prima in de praktijk, hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef vosss het volgende:
[..]
F1tv was geen optie i.v.m. 1 stream tijdens de race. En dat is geen optie wegens soms 2 streams nodig
Dan zou ik even naar de dokter gaan.quote:
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef vosss het volgende:
[..]
F1tv was geen optie i.v.m. 1 stream tijdens de race. En dat is geen optie wegens soms 2 streams nodig
quote:How many devices can I use at any time? F1 TV works best when viewing across multiple devices. This way you can view Live Timing and the live stream side by side. Therefore, you can have up to 6 devices registered at any time.
Ik wilde grappig zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwah, Ikea en Ferrari zijn beiden Nederlandse bedrijven
laptop, tablet, smartphone en allemaal tegelijk streamen met f1tvquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meerdere streams werkt prima in de praktijk, hoor.
Is toch maar kwaliquote:
Maar de race zelf kan maar op 1 scherm.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
laptop, tablet, smartphone en allemaal tegelijk streamen met f1tv
Werkt primaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef vosss het volgende:
[..]
ik moest lachen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |