Die hele 17 jarige vlogger air en z'n smeerbruingetinte huidjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geen prettige stem inderdaad. Maar F1TV heeft dan weer Barretto die moet ook nodig wat logopedie krijgen.
Ik ben tegen racismequote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die hele 17 jarige vlogger air en z'n smeerbruingetinte huidje
Ik dacht dat zwarte Piet nadoen niet meer mocht iddquote:
Die hebben ze nooit gehad?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:12 schreef THEFXR het volgende:
eerste kwalificatie van het jaar maar geen voorbeschouwing van ziggo?
Sowieso is de Q pas om 16:00 uur.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:12 schreef THEFXR het volgende:
eerste kwalificatie van het jaar maar geen voorbeschouwing van ziggo?
Jawel, i.i.g. toen ze zelf nog F1 uitzonden. Staat mij bij althansquote:
Ja, toen wel, maar sinds ze dat niet meer hebben, doen ze dat niet meer. De race ook pas sinds halverwege 2022quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, i.i.g. toen ze zelf nog F1 uitzonden. Staat mij bij althans
Ja, toen wel. Maar vorig jaar alleen samenvatting + 'nabeschouwing'quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, i.i.g. toen ze zelf nog F1 uitzonden. Staat mij bij althans
Is daar nog wat aan straf(fen) uitgekomen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij viaplay hadden ze het nog even over dat "incident" met het uitrijden van de box van De Vries terwijl Norris aan kwam rijden.
Snap niet waarom dat nog steeds zo vaak gebeurt, laat die monteur eens gewoon uit zijn doppen kijken.
Reprimande hoorde ik van Rick Winkelman.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Is daar nog wat aan straf(fen) uitgekomen?
Of met een waarschuwing afgedaan?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:34 schreef Perox het volgende:
Present.![]()
Zin in! Schroef die motoren open en laat zien wie waar staat!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |