Eerst maar zien wie het over een hele race beter doet. Die poles zijn toch minder belangrijk, kijk maar naar vorig jaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:37 schreef Perox het volgende:
Het zou wat zijn als dit seizoen ALO en VER allebei op hun 3e titel gaan jagen!![]()
Toch weet ik het nog niet als de top 3 alles open schroeft, of Aston Martin er dan nog zo goed bij zit.
Zou erg tof zijn ergensquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:37 schreef Perox het volgende:
Het zou wat zijn als dit seizoen ALO en VER allebei op hun 3e titel gaan jagen!![]()
Toch weet ik het nog niet als de top 3 alles open schroeft, of Aston Martin er dan nog zo goed bij zit.
Dan mag ALO 'm van mij winnenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:37 schreef Perox het volgende:
Dacht dat jij alles weetquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
wordt er dit weekend alweer geraced![]()
kom op HAM
Roekeloos en misplaatst arrogantquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:42 schreef Perox het volgende:
Ben ik de enige die het onverantwoord vindt dat Stroll aan de race gaat meedoen?
We moeten maar hopen dat dat goed afloopt. Ik vind het een (te) groot risico.
Ik mag toch aannemen dat een arts daar een go op moet geven?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:42 schreef Perox het volgende:
Ben ik de enige die het onverantwoord vindt dat Stroll aan de race gaat meedoen?
We moeten maar hopen dat dat goed afloopt. Ik vind het een (te) groot risico.
VT3 wordt er echt geen verstoppertje meer gespeeld hoor. Ik vond alleen het programma van Ferrari wat wonderlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:37 schreef Perox het volgende:
Ik weet niet, eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
VT3 wordt er echt geen verstoppertje meer gespeeld hoor. Ik vond alleen het programma van Ferrari wat wonderlijk.
Alonso staat straks gewoon op zijn minst op de tweede rij en ik verwacht hem gewoon p1/p2.
In welke context?quote:
F1TV presentatorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In welke context?
Want Shwartzman is Ferrari reserve en geen Mercedes reserve. Dat is Schumacher.
Was Nyck dat of zei een F1TV-presentator dat?quote:
Was iequote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was Nyck dat of zei een F1TV-presentator dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |