Beter nu dan morgenquote:
Beter nu dan morgenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:34 schreef Sally het volgende:
Merc merc, wat ben je weer lekker bezig, hahaha!
Lewis saborteert niet alleen zichzelf, blijkbaar.
Z'n team kan er ook wat van![]()
Zoiets wilde ik ook al zeggen. Kennelijk gaat Mercedes dit seizoen voor de vrolijke strategie-noot zorgen. Wel fideel van ze.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hebben ze personeel van Ferrari ingehuurd bij Mercedes
"Antistall" (Sky)quote:
Je moet niet zelf ophogenquote:
Toen was het koeler. FP1 en FP3 zijn eerder op de dag dan de Q en de racequote:
Dan toch minder "minder brandstof" bij AM?quote:
F1xed.quote:
ik denk dat lewis en russel het morgen moeilijk gaan krijgen.....met Strollquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max weer een slechte start
Gister ook al. Ik denk dat die het lastig gaat krijgen morgen.
Ja, zeker! Zit echt dicht op elkaar, dit veld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:37 schreef StephanL het volgende:
Iedereen binnen 1,8 seconden vind ik wel netjes.
Russellquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:37 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
ik denk dat lewis en russel het morgen moeilijk gaan krijgen.....met Stroll
Nope. Stroll gaat het niet redden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:37 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
ik denk dat lewis en russel het morgen moeilijk gaan krijgen.....met Stroll
Ik quote je effe - denk er hetzelfde over namelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope. Stroll gaat het niet redden.
Wel jammer van de man op 1,8 sec.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:37 schreef StephanL het volgende:
Iedereen binnen 1,8 seconden vind ik wel netjes.
Op welk kanaal?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:43 schreef daNpy het volgende:
Die Rosberg is ook niet aan te horen zeg. Heb het geluid uitgezet
Geen prettige stem inderdaad. Maar F1TV heeft dan weer Barretto die moet ook nodig wat logopedie krijgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:43 schreef daNpy het volgende:
Die Rosberg is ook niet aan te horen zeg. Heb het geluid uitgezet
Een ontslagbrief lijkt me beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geen prettige stem inderdaad. Maar F1TV heeft dan weer Barretto die moet ook nodig wat logopedie krijgen.
En dit is nu, of AM kan bijblijven gedurende het seizoen is een tweede.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:42 schreef Breekfast het volgende:
Alonso die meedoet voor het WK zou echt fantastisch zijn. Maar ik kan mij nog niet voorstellen dat de Aston Martin daadwerkelijk net zo snel zal zijn als Red Bull.
F1 is en blijft een egosport.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik quote je effe - denk er hetzelfde over namelijk![]()
maar nee, meneer moet en zal rijden....? ? ! !![]()
![]()
Gebaseerd waarop 🧐quote:
Ow, Ik heb F1 TV Pro aanstaan, dat is toch Sky?quote:
Geen idee, ik heb geen F1TV.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, Ik heb F1 TV Pro aanstaan, dat is toch Sky?
Of het 2e Engelse kanaal, zit Rosberg daarop (met Brundle & co)?
Ik switch soms - al naar gelang er bias zit - want op 1 vd commentaren zit soms zó'n erge opghemeling van de Britse coureurs en afkraken van bijv. Nederlandse coureurs... dan kan ik het niet meer aanhoren![]()
Ik hou van een beetje onafhankelijk commentaar, zeg maar (al zal dat vast niet altijd het geval zijn, zeker)
Hij is een typische sportjournalist. En sportjournalisten voegen vaak weinig toe.quote:
F1Live is met Palmer en Buxton en zo. F1 International (Engels) is sky met Brundle etcquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik switch soms - al naar gelang er bias zit - want op 1 vd commentaren zit soms zó'n erge opghemeling van de Britse coureurs en afkraken van bijv. Nederlandse coureurs... dan kan ik het niet meer aanhoren![]()
Ik hou van een beetje onafhankelijk commentaar, zeg maar (al zal dat vast niet altijd het geval zijn, zeker)
F1TV geeft mogelijkheid tot het F1TV commentaar en het Sky commentaar. Allebei Engels.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
true, true.quote:
I know, maar ik dacht altijd dat het 'Standaard' Sky is, blijkbaar andersom?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1TV geeft mogelijkheid tot het F1TV commentaar en het Sky commentaar. Allebei Engels.
Die hele 17 jarige vlogger air en z'n smeerbruingetinte huidjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geen prettige stem inderdaad. Maar F1TV heeft dan weer Barretto die moet ook nodig wat logopedie krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |