Een uur denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:03 schreef Hoempah het volgende:
En hoeveel zal dit evenement uitlopen?
Kenzy met haar strakke planning.....
[ afbeelding ]
Volgens mij is daar niet in beeld met Zoe over gesproken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:07 schreef pingu66 het volgende:
Weet Zoë dat dan van de geheime opname ? Kim's haar Omdat ze zegt dat het in Kims jas zit? Of heeft zij het gedaan?
Jep zei zelf dat hij het zwaar had.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:08 schreef Dotteke het volgende:
Zei Jeff nu tgen JW dat hij het zwaar had?
Wij allemaal zegt JW maar wij doen het gezamenlijk jij alleen?
Hoorde ik het toch goed.quote:
Volgens mij staat zijn bier op het tafeltje naast hem, of niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:11 schreef engine het volgende:
Wellicht nog opvallender is dat Jeff geen biertje neemt
Geloof dat hij het zelf ook niet meer weet als ik hem zo door de loods zie lopen in zijn eentje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed.
Het wordt tijd dat hij naar huis gaat voor het eerdaags misschien te ver knalt
Oh dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:12 schreef patat het volgende:
[..]
Volgens mij staat zijn bier op het tafeltje naast hem, of niet?
Ah ja zie inderdaad dat zijn biertje daar staat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:14 schreef patat het volgende:
[..]
Heb hem er nog niet aan zien zitten dus weet 't niet zeker
Ik keek net even stream 2 vond die blik van hem gewoon engquote:
holle blikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik keek net even stream 2 vond die blik van hem gewoon eng
Buikpijn toenquote:
Toen ze zo'n pijn had. Even heen en terug naar het ziekenhuis.quote:
Hij doet het zichzelf aan, hij kan ook gaan toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
Vind Jeff nu eerder verdrietig kijken
kan kamer 5 niet ff praten met hem
dit is toch geen doen zo
Eensch.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
dit is toch geen doen zo
Ah okayquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:27 schreef patat het volgende:
[..]
Naar de dokter toen ze zo'n last had van haar buik
ligt toch echt aan zijn eigenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
dit is toch geen doen zo
ja weet niet of dat echt kan, qua contract enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet het zichzelf aan, hij kan ook gaan toch?
Waarschijnlijk omdat hij niet genoeg aandacht krijgt als hij boos kijkt probeert hij het nu met verdrietig kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
dit is toch geen doen zo
ook al ligt het aan hemzelfquote:
Nare manquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kim kon niet op Elvis komen ..
aww denk je echt?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij niet genoeg aandacht krijgt als hij boos kijkt probeert hij het nu met verdrietig kijken.
Van stream wisselen ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook al ligt het aan hemzelf
ik vind het ongemakkelijk om naar te kijken
er moet iets gebeuren
Tja dat is het risico van het vak. ALs het zo onder je huid zit allemaal moet je toch voor je zelf kiezenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja weet niet of dat echt kan, qua contract enzo
dat is grijs gebied, verschillende regels voor verschillende deelnemrs..
dus ik weet het niet
anders zou je zegge dat hij zelf gaat idd
ja precies, ze hebben al zovaak hints gegeven over hun versxhillende contractenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
Ik denk dat Jeff echt wel naar huis wil, maar misschien door k5 tegen wordt gehouden.
Dit is toch niet leuk meer.
Gewoon eng die vent bbbrrrrquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kim kon niet op Elvis komen ..
Zou het echt dat ze tegen worden gehouden?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
Ik denk dat Jeff echt wel naar huis wil, maar misschien door k5 tegen wordt gehouden.
Dat zou vrijheidsberoving zijn en dat mag niet, natuurlijk mag hij naar huis, even 24 uur aanvragen of faken dat je een blindedarmontsteking hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
hij had vorige keer moeten gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
misschien een boeteclausule als je vroegtijdig gaatquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja dat is het risico van het vak. ALs het zo onder je huid zit allemaal moet je toch voor je zelf kiezen
Vasthouden kunnen en mogen ze je niet.
Dat kan en mag niet, is in een andere RLS als een iemand uitgehaald door de politie.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
Laatst liep hij nog te oreren tegen Kim dat zij hem niets moest vertellen over sparen, hij kon het nog jaren uitzingen in die loods als het moet, dus poen zat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien een boeteclausule als je vroegtijdig gaat
lijkt me wel een reden waardoor mensen toch maar blijven
tegen beter weten in
lotus werd ook zo tegengehouden om weg te gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan en mag niet, is in een andere RLS als een iemand uitgehaald door de politie.
Denk dat ze er wel voor waken zoiets weer te doen
i knowquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laatst liep hij nog te oreren tegen Kim dat zij hem niets moest vertellen over sparen, hij kon het nog jaren uitzingen in die loods als het moet, dus poen zat.
Jeffje huilt, Jeffje lacht.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:34 schreef Korak het volgende:
Aah Jeff is weer happy, er zit al wat pils in zie ik
De politie stond bij de poort.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan en mag niet, is in een andere RLS als een iemand uitgehaald door de politie.
Denk dat ze er wel voor waken zoiets weer te doen
ik baseer het op wat de bewoners aangeven (en steeds snel weggedraaid werd)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:35 schreef pingu66 het volgende:
Wat een onzin dat hij niet naar huis zou mogen of een ander contact heeft,allemaal spel zo zei JAAP in de gouden kooi ook allerlei dingen en niemand kan een jaar daar in de loods zitten zonder dat er iets is geregeld. Of je moet al miljonair zijn of zo
De kosten voor Jeffrey worden niet vergoed. Daardoor krijgt hij wel 100% van de Prijzenpot, mocht hij het winnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik baseer het op wat de bewoners aangeven (en steeds snel weggedraaid werd)
ik bedenk niet zomaar dingen hier
plus er is ook gewoon gezegd dat ze in dienst zijn en hun thuiskosten worden betaald door het programma, gewoo algemeen bekend
ook bern krijgt geen vergoeding heeft hij verteld in de podcast tegen jefquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:40 schreef Harry het volgende:
[..]
De kosten voor Jeffrey worden niet vergoed. Daardoor krijgt hij wel 100% van de Prijzenpot, mocht hij het winnen.
GJ zou bijvoorbeeld 50% krijgen, Jasper 75%.
Exact, er zijn diverse contracten/ afspraken met verschillende mensen. De details ken ik niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:40 schreef Harry het volgende:
[..]
De kosten voor Jeffrey worden niet vergoed. Daardoor krijgt hij wel 100% van de Prijzenpot, mocht hij het winnen.
Vind datquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Spelletjes door en voor met name het ego van Bern zelf zijn sowieso nooit leuk...period.
Maar Jeff krijgt dus geen vergoeding. Dan is dat ook geen reden om wel/niet naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact, er zijn diverse contracten/ afspraken met verschillende mensen. De details ken ik niet.
Waarom denk je dat hij niet mag gaan? Hij heeft al eens een ultimatum gehad en zelf besloten te blijven dat geeft toch al aan dat de febo hem niet koste wat kost wil houden? Hij ziet zichzelf als hoofdrolspeler maar in de groep wordt hij kleiner en kleiner.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know
maar toch denk ik dat hij een lang contract heeft plus boeteclausule
officieel kan hij dus gaan, uiteraard houden ze hem niet tegen zijn zin
maar door dat contract zal hij er wel even over denken
denk echt dat de febo hem er lang in wil houden, gezien alles tot nu toe
vooral ditquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat
vre-se-lijk
over-dre-ven
act-i-cu-le-ren
van 'm ook te veel de lol om te kijken afhalen..
Het hebben van een contract wel, wie weet zit er een boeteclausule inquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:42 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Jeff krijgt dus geen vergoeding. Dan is dat ook geen reden om wel/niet naar huis te gaan.
de febo heeft hem in legio situaties naar voren geschoven als hoofdrolspeler/ kandidaat die veel in beeld isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij niet mag gaan? Hij heeft al eens een ultimatum gehad en zelf besloten te blijven dat geeft toch al aan dat de febo hem niet koste wat kost wil houden? Hij ziet zichzelf als hoofdrolspeler maar in de groep wordt hij kleiner en kleiner.
Maar dat wil niet zeggen dat hij de vrijheid heeft om te vertrekken als hij echt zo ongelukkig zou zijn. Hij roeptoetert steeds dat hij niet kan winnen dus geen enkele zin om daar te blijven.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Zie wel een een rol in zoiets als 'Wie slaapt het eerste' voor 'm weggelegdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn hoopt hij op een baan op tv als presentator
Jeffrey blijft daar alleen om te winnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat hij de vrijheid heeft om te vertrekken als hij echt zo ongelukkig zou zijn. Hij roeptoetert steeds dat hij niet kan winnen dus geen enkele zin om daar te blijven.
Tja kan ik niet ontkennen want ik ken die contracten niet maar denk eigenlijk niet dat het daar iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het hebben van een contract wel, wie weet zit er een boeteclausule in
Denk dat wij geen idee hebben va hoe dit allemaal is geregeld
dat kanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Tja kan ik niet ontkennen want ik ken die contracten niet maar denk eigenlijk niet dat het daar iets mee te maken heeft.
Net als iedereen, denk dat je daar niet echt voor de lol nog zit, de meesten vervelen zich kapotquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Jeffrey blijft daar alleen om te winnen.
Nou ik vind wel dat je heel erg voor de febo in loopt te vullen. Momenteel is Esther de hoofdrolspeler in de uitzending en zo komen er zoveel aan de beurt. Martin en Mexx zijn een tijdje hoofdrolspelers geweest en waar is mexx nu?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
de febo heeft hem in legio situaties naar voren geschoven als hoofdrolspeler/ kandidaat die veel in beeld is
ook vaak buiten beeld gehouden bij gedoe en beschermd
ik zeg nergens dat hij tegen zijn wil verplicht onder schot wordt gehouden door de febo. ik zeg dat het complexer is dan wij misschien denken.
doe nou niet alsof ik gek ben
ik laat dit onderwerp nu even rustenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou ik vind wel dat je heel erg voor de febo in loopt te vullen. Momenteel is Esther de hoofdrolspeler in de uitzending en zo komen er zoveel aan de beurt. Martin en Mexx zijn een tijdje hoofdrolspelers geweest en waar is mexx nu?
Geheel vrijwillig dus. Thnx!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Jeffrey blijft daar alleen om te winnen.
Hij-is-nog-al-vol...van zich...zelf....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat
vre-se-lijk
over-dre-ven
act-i-cu-le-ren
van 'm ook te veel de lol om te kijken afhalen..
Ja dat is ook prima natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat kan
ik weet het niet
ik probeer er alleen wat genuanceerder naar te kijken...
De aannames over contracten is ook behoorlijk off topicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik laat dit onderwerp nu even rusten
Om 8 uur vanavond hebben ze een verdienopdracht. Verder ken ik de planning ook niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef Sestra666 het volgende:
is er een indeling van de dag? nog meer spelletjes hierna?
ik heb wel gehoord dat 1 van de organisatoren zei dat het 'eenverrassing is' wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef Sestra666 het volgende:
is er een indeling van de dag? nog meer spelletjes hierna?
Verdien opdracht 0m 17.00 uurquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:53 schreef engine het volgende:
[..]
Om 8 uur vanavond hebben ze een verdienopdracht. Verder ken ik de planning ook niet.
Ow dus die planning ken ik ook al nietquote:
Nou gisteren toen de zoemer ging werd er gezegd jullie krijgen 24 uur om te oefenen ( hints) de zoemer ging rond 17.00 uur. Kenzi meteen over de zeik dan zijn we aan het eten!!! Dat kan niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ow dus die planning ken ik ook al niet![]()
Wanda doet niets, ja lullen achter de rugquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:58 schreef Sestra666 het volgende:
dat wendy zo dichtbij wanda durft te zitten. zou bang worden
slap kutwaaifquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanda doet niets, ja lullen achter de rug
Die zitzak moet een keer zelf iets verzinnen....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:59 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Waarom nou in de 1 na laatste ronde een pauze? Maak het af! Klaar!"
Daar heeft de zeikneus wel een punt
as usualquote:
Echte feest moet nog beginnen dit zijn meer een soort van festiviteitenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
de sfeer blijft matig..
niet de feestdag die vooraf had verwacht
Hoorde ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:07 schreef Charmian het volgende:
jappie weer naast wanda kruipen....fakking triest
Team Kenzyquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoorde ik ook.
En Kenzi wil een rode kaart uitlokken vandaag.
dat geloof ik welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Echte feest moet nog beginnen dit zijn meer een soort van festiviteiten
Hoe triest he. Ze willen dus vanavond een rode kaart uitlokken bij Kim.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:09 schreef Silves het volgende:
Fakking, kut, triest,rode kaart uitlokken, dronken..ze moeten naar huis vandaag...Ja Sas, Wanda , en Kenzi op oorlogspad..laat me nu hopen dat Kim zich volledig uitstort op de dames in de dop!. jaloers wif die Wanda![]()
Het zal wel bij het spel horen, maar ik vind het echt triestquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:27 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Hoe triest he. Ze willen dus vanavond een rode kaart uitlokken bij Kim.
ach wat naarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:27 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Wie wilde dat doen? Wanda? Die heb je eerder op de kast denk ik. Ff een opmerking over Ivorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ach wat naar
zeker bij Kim, die ik gewoon een leuke meid vind
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:27 schreef Ambrine het volgende:
[..]
wie wilde m vanavond nou in de dj boot stoppen? vlgs mij hheeft zij mquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:55 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Verstopt door Erik na afluistergate.
Wanda volgens mijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:35 schreef schizolientje het volgende:
[..]
wie wilde m vanavond nou in de dj boot stoppen? vlgs mij hheeft zij m
Ze gaan gourmetten,volgens mij.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:35 schreef spapaars het volgende:
Zie ze niets koken, zal de verdienopdracht een soort van thuisbezorgd worden?
Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:37 schreef Alocanda het volgende:
Allemaal snode plannen. Wat een heerlijk feest.
Ja!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
JW en Erik hebben elkaar gevonden hoor bij het biljarten
Gelukkig voor haar is ze geen manager geworden, had ze niet zo veel kunnen slapen e/o op bed liggenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:42 schreef patat het volgende:
Sasha ligt op bed?
Esther loert weer vanaf de bank naar het biljart
Dat worden gele kaarten hoop ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:45 schreef HappyCharly het volgende:
Rupi loopt iedereen even langs om te zeggen dat hij een bericht heeft gehad, reminder dat de mutsers niet mogen praten
geldt altijd maar vanavond extra
Valt echt wel mee. Het is vooral veel geschreeuw wat ze brengt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:31 schreef patat het volgende:
[..]Naar wat ik zie brengt Kim zoveel meer lol en vriendelijkheid in die loods dan Kenzy, Wanda, Sasha, Myrthe bij elkaar
Ben Erik net zo zat als die biljarttafelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:49 schreef Kakadylo het volgende:
Dat biljart is de kakelverse streamlock en toeval of niet wederom is Erik erbij betrokken
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben Erik net zo zat als die biljarttafel
Erik ook niet, alleen 30 seconds, kaarten, biljarten, zijn lichaamssappen naar binnen werken, steeds meer roddelen en stoken en loeren op etenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:48 schreef Sestra666 het volgende:
esther doet ook geen flikker.. staat weer met dr ass bij de kachel
smerig mannetjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik ook niet, alleen 30 seconds, kaarten, biljarten, zijn lichaamssappen naar binnen werken, steeds meer rodelen en stoken en loeren op eten
Dat is voor vanavond, dan gaan ze allemaal in het witquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:52 schreef chufi het volgende:
Je ziet ook dat er 1700¤ is besteed aan de aankleding ..
mooi he, dat kreukelige tafellakenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:52 schreef chufi het volgende:
Het zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is voor vanavond, dan gaan ze allemaal in het wit
Dat komt nog voor op het feestquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:52 schreef chufi het volgende:
Esther heeft een dagtaak, om JW te volgen. Dus ze is erg druk jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:48 schreef Sestra666 het volgende:
esther doet ook geen flikker.. staat weer met dr ass bij de kachel
'Klusjesman Erik'quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik ook niet, alleen 30 seconds, kaarten, biljarten, zijn lichaamssappen naar binnen werken, steeds meer roddelen en stoken en loeren op eten
waren het maar tafellakens, zijn gewoon de hoeslakensquote:
gaat ze weer op wacht zitten? weer een slapelozenacht, haar slaapritme in de war, meer droomsap nodig, weer janken etc.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:59 schreef pingu66 het volgende:
Esther heks gaat zorgen dat het niet uit de hand loopt, samen met haar zoon Isaac.
Onbewust las ik Mexx ipv maxquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:01 schreef woxxel het volgende:
Ik hoorde isaak ook zeggen dat er een max is wat ze mogen drinken.
er is altijd wel 1 waar wat mee isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:01 schreef Charmian het volgende:
esther heeft al 3 poeperitus gedaan, steken in d'r buik
Er zal straks wel iemand stiekum kaas in haar eten hebben geduwd..ze weet het zo te draaien dat ze weer iemand onder de bus gooit met haar crazy gedachtes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:01 schreef Charmian het volgende:
esther heeft al 3 poeperitus gedaan, steken in d'r buik
Ik gok op een brandwond bij Martin, die met zijn handen aan het gourmetstel zitquote:
Ze heeft zelf die bagel met roomkaas en zalm gegeten zevis gewoon een aandachts....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Er zal straks wel iemand stiekum kaas in haar eten hebben geduwd..ze weet het zo te draaien dat ze weer iemand onder de bus gooit met haar crazy gedachtes.
Als dan niet zonder of met script....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:00 schreef woxxel het volgende:
Die febo doet t erom.
Inzoomen op de drank.
Zodat we allemaal gaan kijken hoe t mis gaat.
GJ die een beetje beter had nagedacht en sowieso Esther of bijv. Jeff was al helemaal niet meer in die loodsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:59 schreef pingu66 het volgende:
Esther heks gaat zorgen dat het niet uit de hand loopt, samen met haar zoon Isaac.
hij mag daar nog de hele avond blijven met zijn sjaggiekopquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:29 schreef Silves het volgende:
Jef in bed, wat hij is al de hele dag Sjaggie, aldus Zooitje.
Zie hem anders net gewoon door de loods lopenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:29 schreef Silves het volgende:
Helaas hij is er uit zie ik..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij mag daar nog de hele avond blijven met zijn sjaggiekop
Esther weer met de schoentjes op de bank.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:35 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Lekker knus naast elkaar Eunice en Jan-Willem.
o jee word ze nog vervelender dan als ze al isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:36 schreef engine het volgende:
Zoë gaat mixjes drinken. Dat heb ik dan weer wel verstaan.
Och jee Sas weer moe gelukkig is ze geen manager geworden. Vanavond aan de zuip en dan gaat ze weer rare fratsen uithalen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:38 schreef Silves het volgende:
Stjjj Sas lig nog te slapen...daarom het gefluister..
Het zogenaamde fragiele meisje..ze had 3 bier op al vanmiddag, en nu al plat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Och jee Sas weer moe gelukkig is ze geen manager geworden. Vanavond aan de zuip en dan gaat ze weer rare fratsen uithalen.
Je weet genoeg als zelfs gesprekken erover worden weggedraaid dus weiger naar de streams cq grote-wegdraai-show te kijken. Denk echter dat ze een heleboel mensen een plezier doen met die dagelijkse uitzendingen en daar draait het om.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:32 schreef Silves het volgende:
martin legt uit waarom de ruzie is onstaan, en voor de zoveelste keer weggedraaid.
Ik begreep dat die na t eten wordt neer gelegd, het feest begint om 21.00 uur .quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:42 schreef Frummelie het volgende:
Die dansvloer laat ook op zich wachten, ik begreep van JW dat het nog wel even een werkje was de boel neer te leggen en aan te sluiten.
Die bedoelde ik, wie is dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy doet Kim's haar op K1 ...
Volgens mij Jeff, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:42 schreef danaqui het volgende:
Wie is dat nou weer in bed in die groene kamer?
denk jefquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:42 schreef danaqui het volgende:
Wie is dat nou weer in bed in die groene kamer?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij Jeff, maar zeker weten doe ik het niet
Ooh oké, hij is al wel afgeleverd...ooh dan heb ik niks gezegd..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik begreep dat die na t eten wordt neer gelegd, het feest begint om 21.00 uur .
Zal nu wel later zijn ivm hints.
Vannacht tot 2u gewerkt, uitgeteld..Vanmorgen weer vroeg op, ze heeft nog geen tijd om haar zelf te verzorgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
Wendy, Wendy wat ben je er weer druk mee....moet wel zeggen het lijkt nu alsof je tegen de klok werkt, kan me voorstellen dat je er dan ook wel klaar mee bent.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
Wendy, Wendy wat ben je er weer druk mee....moet wel zeggen het lijkt nu alsof je tegen de klok werkt, kan me voorstellen dat je er dan ook wel klaar mee bent.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij Jeff, maar zeker weten doe ik het niet
quote:
Echt een sfeerbepalerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:29 schreef Silves het volgende:
Dat is toch te zot voor woorden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Vannacht tot 2u gewerkt, uitgeteld..Vanmorgen weer vroeg op, ze heeft nog geen tijd om haar zelf te verzorgen.
Alleen het flippen loopt nog niet geheel soepelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef engine het volgende:
Ik zie dat Isaac inmiddels pannenkoeken kan bakken
Was 400 euro voor drank en eten toch? Kenzi is het nagerecht vergeten te bestellen, mss daarom pannenkoeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef Harry het volgende:
Ze bakken pannenkoeken. Echt een feestmaal..... (voor dat geld)
Isaac is nog beginner level. Flippen is voor expertsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alleen het flippen loopt nog niet geheel soepel
Duidelijk, maar hij doet iig wat en dat is bij Ice al heel wat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:56 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac is nog beginner level. Flippen is voor experts
Ze heeft in ieder geval wat te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk meer JW en Eunice, met de kachel als excuus
Zie het nu idd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval wat te doenmaar ze gaat er vaak juist extra met de rug naartoe zitten/staan lijkt het.
Die moet nog wakker worden uit haar middagdutjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zie het nu idd.
Ben haar verhaallijn ook wel zat.
Maar ja de andere is vrolijke Sas
Laat dan maar Wendy zien, daar zit tenminste leven in.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die moet nog wakker worden uit haar middagdutje
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die moet nog wakker worden uit haar middagdutje
Ik zie haar meer voor me in een dwangbuis.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Esther kan zo door voor zo'n madam op een kostschool
Heb ik ook al eens gezegd dat van die dwangbuisquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zie haar meer voor me in een dwangbuis.
Maar goed, we maken er madam op een kostschool van
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens gezegd dat van die dwangbuis
echt topgesprekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern heeft nooit oorbellen gewild, ook geen piercings, verteld hij aan Sasha
Daar kan ik Sasha alleen maar in ondersteunen. Geen pretjequote:
En dat mogen we dus niet zienquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:06 schreef Ebinas het volgende:
Topstreams.
Maar goed mss zijn ze druk met het voorbereiden van een gigantische knallende verdienopdracht.
Ik denk dat dat het is
't is dat die zoemer ieder moment kan gaan en ik toch benieuwd ben.quote:
Nee dat is zeker geen pretjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar kan ik Sasha alleen maar in ondersteunen. Geen pretje
I know, het is kiezen tussen 2 kwadenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja, maar anders moet ik naar dat K*T biljarten kijken
Tinnitus grappig?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zei TinusMaar ja alletwee grappig.
Maar je leert ermee levenquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
I know, het is kiezen tussen 2 kwaden
Ik vind het nog steeds heel erg moeilijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar je leert ermee leven![]()
Stond iets gepland toch om 17:00
Nee maar Sasha kreeg het woord niet goed uitgesproken en maakte er tittinus van (zo hoorde ik het tenminste).quote:
Ja het wordt heel gezelligquote:
Ik weet niet of ik het goed hoorde maar dacht 4000 euro..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
Wat kunnen ze winnen, na 24 uur "oefenen"
ZOu erg verbaasd zijn als er familie kwam.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De teleurstelling is groot, velen dachten dat er familie zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |