Alleen het flippen loopt nog niet geheel soepelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef engine het volgende:
Ik zie dat Isaac inmiddels pannenkoeken kan bakken
Was 400 euro voor drank en eten toch? Kenzi is het nagerecht vergeten te bestellen, mss daarom pannenkoeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef Harry het volgende:
Ze bakken pannenkoeken. Echt een feestmaal..... (voor dat geld)
Isaac is nog beginner level. Flippen is voor expertsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alleen het flippen loopt nog niet geheel soepel
Duidelijk, maar hij doet iig wat en dat is bij Ice al heel wat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:56 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac is nog beginner level. Flippen is voor experts
Ze heeft in ieder geval wat te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk meer JW en Eunice, met de kachel als excuus
Zie het nu idd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval wat te doenmaar ze gaat er vaak juist extra met de rug naartoe zitten/staan lijkt het.
Die moet nog wakker worden uit haar middagdutjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zie het nu idd.
Ben haar verhaallijn ook wel zat.
Maar ja de andere is vrolijke Sas
Laat dan maar Wendy zien, daar zit tenminste leven in.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die moet nog wakker worden uit haar middagdutje
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die moet nog wakker worden uit haar middagdutje
Ik zie haar meer voor me in een dwangbuis.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Esther kan zo door voor zo'n madam op een kostschool
Heb ik ook al eens gezegd dat van die dwangbuisquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zie haar meer voor me in een dwangbuis.
Maar goed, we maken er madam op een kostschool van
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens gezegd dat van die dwangbuis
echt topgesprekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern heeft nooit oorbellen gewild, ook geen piercings, verteld hij aan Sasha
Daar kan ik Sasha alleen maar in ondersteunen. Geen pretjequote:
En dat mogen we dus niet zienquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:06 schreef Ebinas het volgende:
Topstreams.
Maar goed mss zijn ze druk met het voorbereiden van een gigantische knallende verdienopdracht.
Ik denk dat dat het is
't is dat die zoemer ieder moment kan gaan en ik toch benieuwd ben.quote:
Nee dat is zeker geen pretjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar kan ik Sasha alleen maar in ondersteunen. Geen pretje
I know, het is kiezen tussen 2 kwadenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja, maar anders moet ik naar dat K*T biljarten kijken
Tinnitus grappig?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zei TinusMaar ja alletwee grappig.
Maar je leert ermee levenquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
I know, het is kiezen tussen 2 kwaden
Ik vind het nog steeds heel erg moeilijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar je leert ermee leven![]()
Stond iets gepland toch om 17:00
Nee maar Sasha kreeg het woord niet goed uitgesproken en maakte er tittinus van (zo hoorde ik het tenminste).quote:
Ja het wordt heel gezelligquote:
Ik weet niet of ik het goed hoorde maar dacht 4000 euro..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
Wat kunnen ze winnen, na 24 uur "oefenen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |