Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:37 schreef Alocanda het volgende:
Allemaal snode plannen. Wat een heerlijk feest.
Ja!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
JW en Erik hebben elkaar gevonden hoor bij het biljarten
Gelukkig voor haar is ze geen manager geworden, had ze niet zo veel kunnen slapen e/o op bed liggenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:42 schreef patat het volgende:
Sasha ligt op bed?
Esther loert weer vanaf de bank naar het biljart
Dat worden gele kaarten hoop ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:45 schreef HappyCharly het volgende:
Rupi loopt iedereen even langs om te zeggen dat hij een bericht heeft gehad, reminder dat de mutsers niet mogen praten
geldt altijd maar vanavond extra
Valt echt wel mee. Het is vooral veel geschreeuw wat ze brengt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:31 schreef patat het volgende:
[..]Naar wat ik zie brengt Kim zoveel meer lol en vriendelijkheid in die loods dan Kenzy, Wanda, Sasha, Myrthe bij elkaar
Ben Erik net zo zat als die biljarttafelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:49 schreef Kakadylo het volgende:
Dat biljart is de kakelverse streamlock en toeval of niet wederom is Erik erbij betrokken
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben Erik net zo zat als die biljarttafel
Erik ook niet, alleen 30 seconds, kaarten, biljarten, zijn lichaamssappen naar binnen werken, steeds meer roddelen en stoken en loeren op etenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:48 schreef Sestra666 het volgende:
esther doet ook geen flikker.. staat weer met dr ass bij de kachel
smerig mannetjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik ook niet, alleen 30 seconds, kaarten, biljarten, zijn lichaamssappen naar binnen werken, steeds meer rodelen en stoken en loeren op eten
Dat is voor vanavond, dan gaan ze allemaal in het witquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:52 schreef chufi het volgende:
Je ziet ook dat er 1700¤ is besteed aan de aankleding ..
mooi he, dat kreukelige tafellakenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:52 schreef chufi het volgende:
Het zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is voor vanavond, dan gaan ze allemaal in het wit
Dat komt nog voor op het feestquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:52 schreef chufi het volgende:
Esther heeft een dagtaak, om JW te volgen. Dus ze is erg druk jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:48 schreef Sestra666 het volgende:
esther doet ook geen flikker.. staat weer met dr ass bij de kachel
'Klusjesman Erik'quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik ook niet, alleen 30 seconds, kaarten, biljarten, zijn lichaamssappen naar binnen werken, steeds meer roddelen en stoken en loeren op eten
waren het maar tafellakens, zijn gewoon de hoeslakensquote:
gaat ze weer op wacht zitten? weer een slapelozenacht, haar slaapritme in de war, meer droomsap nodig, weer janken etc.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:59 schreef pingu66 het volgende:
Esther heks gaat zorgen dat het niet uit de hand loopt, samen met haar zoon Isaac.
Onbewust las ik Mexx ipv maxquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:01 schreef woxxel het volgende:
Ik hoorde isaak ook zeggen dat er een max is wat ze mogen drinken.
er is altijd wel 1 waar wat mee isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:01 schreef Charmian het volgende:
esther heeft al 3 poeperitus gedaan, steken in d'r buik
Er zal straks wel iemand stiekum kaas in haar eten hebben geduwd..ze weet het zo te draaien dat ze weer iemand onder de bus gooit met haar crazy gedachtes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:01 schreef Charmian het volgende:
esther heeft al 3 poeperitus gedaan, steken in d'r buik
Ik gok op een brandwond bij Martin, die met zijn handen aan het gourmetstel zitquote:
Ze heeft zelf die bagel met roomkaas en zalm gegeten zevis gewoon een aandachts....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Er zal straks wel iemand stiekum kaas in haar eten hebben geduwd..ze weet het zo te draaien dat ze weer iemand onder de bus gooit met haar crazy gedachtes.
Als dan niet zonder of met script....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:00 schreef woxxel het volgende:
Die febo doet t erom.
Inzoomen op de drank.
Zodat we allemaal gaan kijken hoe t mis gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |