GJ die een beetje beter had nagedacht en sowieso Esther of bijv. Jeff was al helemaal niet meer in die loodsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:59 schreef pingu66 het volgende:
Esther heks gaat zorgen dat het niet uit de hand loopt, samen met haar zoon Isaac.
hij mag daar nog de hele avond blijven met zijn sjaggiekopquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:29 schreef Silves het volgende:
Jef in bed, wat hij is al de hele dag Sjaggie, aldus Zooitje.
Zie hem anders net gewoon door de loods lopenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:29 schreef Silves het volgende:
Helaas hij is er uit zie ik..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij mag daar nog de hele avond blijven met zijn sjaggiekop
Esther weer met de schoentjes op de bank.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:35 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Lekker knus naast elkaar Eunice en Jan-Willem.
o jee word ze nog vervelender dan als ze al isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:36 schreef engine het volgende:
Zoë gaat mixjes drinken. Dat heb ik dan weer wel verstaan.
Och jee Sas weer moe gelukkig is ze geen manager geworden. Vanavond aan de zuip en dan gaat ze weer rare fratsen uithalen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:38 schreef Silves het volgende:
Stjjj Sas lig nog te slapen...daarom het gefluister..
Het zogenaamde fragiele meisje..ze had 3 bier op al vanmiddag, en nu al plat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Och jee Sas weer moe gelukkig is ze geen manager geworden. Vanavond aan de zuip en dan gaat ze weer rare fratsen uithalen.
Je weet genoeg als zelfs gesprekken erover worden weggedraaid dus weiger naar de streams cq grote-wegdraai-show te kijken. Denk echter dat ze een heleboel mensen een plezier doen met die dagelijkse uitzendingen en daar draait het om.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:32 schreef Silves het volgende:
martin legt uit waarom de ruzie is onstaan, en voor de zoveelste keer weggedraaid.
Ik begreep dat die na t eten wordt neer gelegd, het feest begint om 21.00 uur .quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:42 schreef Frummelie het volgende:
Die dansvloer laat ook op zich wachten, ik begreep van JW dat het nog wel even een werkje was de boel neer te leggen en aan te sluiten.
Die bedoelde ik, wie is dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy doet Kim's haar op K1 ...
Volgens mij Jeff, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:42 schreef danaqui het volgende:
Wie is dat nou weer in bed in die groene kamer?
denk jefquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:42 schreef danaqui het volgende:
Wie is dat nou weer in bed in die groene kamer?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij Jeff, maar zeker weten doe ik het niet
Ooh oké, hij is al wel afgeleverd...ooh dan heb ik niks gezegd..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik begreep dat die na t eten wordt neer gelegd, het feest begint om 21.00 uur .
Zal nu wel later zijn ivm hints.
Vannacht tot 2u gewerkt, uitgeteld..Vanmorgen weer vroeg op, ze heeft nog geen tijd om haar zelf te verzorgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
Wendy, Wendy wat ben je er weer druk mee....moet wel zeggen het lijkt nu alsof je tegen de klok werkt, kan me voorstellen dat je er dan ook wel klaar mee bent.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
Wendy, Wendy wat ben je er weer druk mee....moet wel zeggen het lijkt nu alsof je tegen de klok werkt, kan me voorstellen dat je er dan ook wel klaar mee bent.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij Jeff, maar zeker weten doe ik het niet
quote:
Echt een sfeerbepalerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:29 schreef Silves het volgende:
Dat is toch te zot voor woorden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Vannacht tot 2u gewerkt, uitgeteld..Vanmorgen weer vroeg op, ze heeft nog geen tijd om haar zelf te verzorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |