De aannames over contracten is ook behoorlijk off topicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik laat dit onderwerp nu even rusten
Om 8 uur vanavond hebben ze een verdienopdracht. Verder ken ik de planning ook niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef Sestra666 het volgende:
is er een indeling van de dag? nog meer spelletjes hierna?
ik heb wel gehoord dat 1 van de organisatoren zei dat het 'eenverrassing is' wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef Sestra666 het volgende:
is er een indeling van de dag? nog meer spelletjes hierna?
Verdien opdracht 0m 17.00 uurquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:53 schreef engine het volgende:
[..]
Om 8 uur vanavond hebben ze een verdienopdracht. Verder ken ik de planning ook niet.
Ow dus die planning ken ik ook al nietquote:
Nou gisteren toen de zoemer ging werd er gezegd jullie krijgen 24 uur om te oefenen ( hints) de zoemer ging rond 17.00 uur. Kenzi meteen over de zeik dan zijn we aan het eten!!! Dat kan niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ow dus die planning ken ik ook al niet![]()
Wanda doet niets, ja lullen achter de rugquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:58 schreef Sestra666 het volgende:
dat wendy zo dichtbij wanda durft te zitten. zou bang worden
slap kutwaaifquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanda doet niets, ja lullen achter de rug
Die zitzak moet een keer zelf iets verzinnen....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:59 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Waarom nou in de 1 na laatste ronde een pauze? Maak het af! Klaar!"
Daar heeft de zeikneus wel een punt
as usualquote:
Echte feest moet nog beginnen dit zijn meer een soort van festiviteitenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
de sfeer blijft matig..
niet de feestdag die vooraf had verwacht
Hoorde ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:07 schreef Charmian het volgende:
jappie weer naast wanda kruipen....fakking triest
Team Kenzyquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoorde ik ook.
En Kenzi wil een rode kaart uitlokken vandaag.
dat geloof ik welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Echte feest moet nog beginnen dit zijn meer een soort van festiviteiten
Hoe triest he. Ze willen dus vanavond een rode kaart uitlokken bij Kim.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:09 schreef Silves het volgende:
Fakking, kut, triest,rode kaart uitlokken, dronken..ze moeten naar huis vandaag...Ja Sas, Wanda , en Kenzi op oorlogspad..laat me nu hopen dat Kim zich volledig uitstort op de dames in de dop!. jaloers wif die Wanda![]()
Het zal wel bij het spel horen, maar ik vind het echt triestquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:27 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Hoe triest he. Ze willen dus vanavond een rode kaart uitlokken bij Kim.
ach wat naarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:27 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Wie wilde dat doen? Wanda? Die heb je eerder op de kast denk ik. Ff een opmerking over Ivorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ach wat naar
zeker bij Kim, die ik gewoon een leuke meid vind
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:27 schreef Ambrine het volgende:
[..]
wie wilde m vanavond nou in de dj boot stoppen? vlgs mij hheeft zij mquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:55 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Verstopt door Erik na afluistergate.
Wanda volgens mijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:35 schreef schizolientje het volgende:
[..]
wie wilde m vanavond nou in de dj boot stoppen? vlgs mij hheeft zij m
Ze gaan gourmetten,volgens mij.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:35 schreef spapaars het volgende:
Zie ze niets koken, zal de verdienopdracht een soort van thuisbezorgd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |