De aannames over contracten is ook behoorlijk off topicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik laat dit onderwerp nu even rusten
Om 8 uur vanavond hebben ze een verdienopdracht. Verder ken ik de planning ook niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef Sestra666 het volgende:
is er een indeling van de dag? nog meer spelletjes hierna?
ik heb wel gehoord dat 1 van de organisatoren zei dat het 'eenverrassing is' wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef Sestra666 het volgende:
is er een indeling van de dag? nog meer spelletjes hierna?
Verdien opdracht 0m 17.00 uurquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:53 schreef engine het volgende:
[..]
Om 8 uur vanavond hebben ze een verdienopdracht. Verder ken ik de planning ook niet.
Ow dus die planning ken ik ook al nietquote:
Nou gisteren toen de zoemer ging werd er gezegd jullie krijgen 24 uur om te oefenen ( hints) de zoemer ging rond 17.00 uur. Kenzi meteen over de zeik dan zijn we aan het eten!!! Dat kan niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ow dus die planning ken ik ook al niet![]()
Wanda doet niets, ja lullen achter de rugquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:58 schreef Sestra666 het volgende:
dat wendy zo dichtbij wanda durft te zitten. zou bang worden
slap kutwaaifquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanda doet niets, ja lullen achter de rug
Die zitzak moet een keer zelf iets verzinnen....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:59 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Waarom nou in de 1 na laatste ronde een pauze? Maak het af! Klaar!"
Daar heeft de zeikneus wel een punt
as usualquote:
Echte feest moet nog beginnen dit zijn meer een soort van festiviteitenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
de sfeer blijft matig..
niet de feestdag die vooraf had verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |