ook al ligt het aan hemzelfquote:
Nare manquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kim kon niet op Elvis komen ..
aww denk je echt?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij niet genoeg aandacht krijgt als hij boos kijkt probeert hij het nu met verdrietig kijken.
Van stream wisselen ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook al ligt het aan hemzelf
ik vind het ongemakkelijk om naar te kijken
er moet iets gebeuren
Tja dat is het risico van het vak. ALs het zo onder je huid zit allemaal moet je toch voor je zelf kiezenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja weet niet of dat echt kan, qua contract enzo
dat is grijs gebied, verschillende regels voor verschillende deelnemrs..
dus ik weet het niet
anders zou je zegge dat hij zelf gaat idd
ja precies, ze hebben al zovaak hints gegeven over hun versxhillende contractenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
Ik denk dat Jeff echt wel naar huis wil, maar misschien door k5 tegen wordt gehouden.
Dit is toch niet leuk meer.
Gewoon eng die vent bbbrrrrquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kim kon niet op Elvis komen ..
Zou het echt dat ze tegen worden gehouden?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
Ik denk dat Jeff echt wel naar huis wil, maar misschien door k5 tegen wordt gehouden.
Dat zou vrijheidsberoving zijn en dat mag niet, natuurlijk mag hij naar huis, even 24 uur aanvragen of faken dat je een blindedarmontsteking hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
hij had vorige keer moeten gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
misschien een boeteclausule als je vroegtijdig gaatquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja dat is het risico van het vak. ALs het zo onder je huid zit allemaal moet je toch voor je zelf kiezen
Vasthouden kunnen en mogen ze je niet.
Dat kan en mag niet, is in een andere RLS als een iemand uitgehaald door de politie.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
Laatst liep hij nog te oreren tegen Kim dat zij hem niets moest vertellen over sparen, hij kon het nog jaren uitzingen in die loods als het moet, dus poen zat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien een boeteclausule als je vroegtijdig gaat
lijkt me wel een reden waardoor mensen toch maar blijven
tegen beter weten in
lotus werd ook zo tegengehouden om weg te gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan en mag niet, is in een andere RLS als een iemand uitgehaald door de politie.
Denk dat ze er wel voor waken zoiets weer te doen
i knowquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laatst liep hij nog te oreren tegen Kim dat zij hem niets moest vertellen over sparen, hij kon het nog jaren uitzingen in die loods als het moet, dus poen zat.
Jeffje huilt, Jeffje lacht.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:34 schreef Korak het volgende:
Aah Jeff is weer happy, er zit al wat pils in zie ik
De politie stond bij de poort.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan en mag niet, is in een andere RLS als een iemand uitgehaald door de politie.
Denk dat ze er wel voor waken zoiets weer te doen
ik baseer het op wat de bewoners aangeven (en steeds snel weggedraaid werd)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:35 schreef pingu66 het volgende:
Wat een onzin dat hij niet naar huis zou mogen of een ander contact heeft,allemaal spel zo zei JAAP in de gouden kooi ook allerlei dingen en niemand kan een jaar daar in de loods zitten zonder dat er iets is geregeld. Of je moet al miljonair zijn of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |