Het is je vergevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Oh jullie denken nog dat die autootjes die rond rijden is waar het om gaat, en niet het geld wat er mee gemoeid. Oké, sorry.
Zolang je bankhangende TV kijkers als autosportfans definieert begrijp je het idd niet.quote:
Want echte autosport fans staan ofzo?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zolang je bankhangende TV kijkers als autosportfans definieert begrijp je het idd niet.
Dat je geen autosportfan bent, maar een bankhanger iddquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want echte autosport fans staan ofzo?
Je hebt mijn punt eigenlijk al bevestigd.
Zelden zo veel onzin in één post gelezen, hardop gelachen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat je geen autosportfan bent, maar een bankhanger idd
Mensen die naar Idols kijken zijn met die theorie ook muziekliefhebbers
Hamilton is zeker wel een hele goede coureur maar niet als hij geen dominante auto heeft en gewoon echt moet racen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat komt omdat Hamilton gewoon een doorsnee-coureur is en Max en Schumacher niet.
nog altijd een heel stuk slimmer dan de gemiddelde "voetbalfan"quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Veel autosport fans zijn gewoon niet zo slim, maakt geen reet uit waar ze weg komen of voor wie ze zijn.
Geeft niks, je begrijpt mijn initieele post overduidelijk niet maar hebt natuurlijk een zelf bedacht imago hoog te houden op het internet, dus toegeven of iets vragen wordt wat lastig.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zelden zo veel onzin in één post gelezen, hardop gelachen.
Ik zie het nut van deze vergelijking niet helemaal, maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:00 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
nog altijd een heel stuk slimmer dan de gemiddelde "voetbalfan"
Wat goed van je dat je met je eigen fantasie mijn leven weet in te vullen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geeft niks, je begrijpt mijn initieele post overduidelijk niet maar hebt natuurlijk een zelf bedacht imago hoog te houden op het internet, dus toegeven of iets vragen wordt wat lastig.
Als je onzin wil lezen, moet je nog eens terug zoeken naar de vele autosportfans die dom zijn. Ik vraag me af hoeveel autosportfans je kent, of dat je je baseert op wat anonieme mensen op internet zetten.
Hamilton #paperchamp #f1xedquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Niet Hamilton, maar Schumacher is de recordkampioen.![]()
Volgens Ecclestone.
Jij bent meer een voorstander van amateursport, begrijp ik?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Oh jullie denken nog dat die autootjes die rond rijden is waar het om gaat, en niet het geld wat er mee gemoeid is. Oké, sorry.
Geen auto's geen geld. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Oh jullie denken nog dat die autootjes die rond rijden is waar het om gaat, en niet het geld wat er mee gemoeid is. Oké, sorry.
F1 is business. Weet iedereen hier denk ik wel. Maar het alsnog autosport.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Excuses aanvaardquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
RB is de enige met een knik er in.quote:
Wat ik ook vreemd vond tijdens het testen is dat ondanks de kleinere vleugel dan de anderen, Red Bull het grootste verschil met DRS had, al kan ik het bericht erover niet meer terug vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
RB is de enige met een knik er in.
Dan zal die aerodynamisch wel anders in elkaar steken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik ook vreemd vond tijdens het testen is dat ondanks de kleinere vleugel dan de anderen, Red Bull het grootste verschil met DRS had, al kan ik het bericht erover niet meer terug vinden.
Het blijft altijd een samenspel met de rest van de auto, vorig jaar zag je dat Red Bull de minste drag had wat resulteerde in hoge topspeed, nu lijkt het erop dat Ferrari ook iets meer op topspeed gokt maar dat gaat bij hun dan weer teveel ten koste van de bochtensnelheid en bandenslijtage (tenminste zo lijkt het). Met deze auto's is de bodem ook heel belangrijk dus moeilijk om alleen naar de vleugel te kijken maar met inhalen is het wel prettig als DRS veel oplevert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zal die aerodynamisch wel anders in elkaar steken.
Maar wanneer is een vleugel effectief? Als hij veel drag verlaagd bij het openen geeft of als hij veel downforce geeft als hij dicht is?
De combinatie van veel downforce en de minste drag bij het gebruik van DRS lijkt het gunstigst.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zal die aerodynamisch wel anders in elkaar steken.
Maar wanneer is een vleugel effectief? Als hij veel drag verlaagd bij het openen geeft of als hij veel downforce geeft als hij dicht is?
Ja, dat is het grote ding met deze spec. De vloer is veel belangrijker dan-ie al was. En daar zie je bijna niks van aan de buitenkant.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met deze auto's is de bodem ook heel belangrijk dus moeilijk om alleen naar de vleugel te kijken
Dat was toch slechts een loszittend schroefje oid?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef Netsplitter het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over die voorvleugel van Ferrari waar de FIA naar zou gaan kijken?
Dat was de oorzaak van de deukneus toch?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat was toch slechts een loszittend schroefje oid?
Die vent is ook niet weg te krijgen hequote:Op donderdag 2 maart 2023 13:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Btw, geen Olav Mol meer luisteren in Nederland:
Viaplee haalt radiorechten binnen.
Nope.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat was toch slechts een loszittend schroefje oid?
Die single mount scheen ook nog wat problemen met de DRS aansturing op te leveren tijdens de testen, las ik bij AMuS.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:27 schreef tja77 het volgende:
Ferrari had ook nog een single mount rear wing bij (low downforce)? Was die qua vorm erg afwijkend?
Grand Prix Radio blijft gewoon in Nederland. Ze bestaan inmiddels al flink wat jaren. Het enige wat ze niet mogen, is het geluid van de F1 uitzenden in Nederland, en daarvoor breiden ze dus uit naar België, want daar mogen ze dat nu wel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die vent is ook niet weg te krijgen he
En dan het nieuws verspreiden als "Grand Prix Radio breidt uit naar België". Nee, je verhuist je hele toko naar België omdat je in Nederland de rechten kwijt bent
Die is toch legaal, omdat de FIA de bewoording in de technische reglementen heeft aangepast, door een cruciaal deel van een zin weg te halen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef Netsplitter het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over die voorvleugel van Ferrari waar de FIA naar zou gaan kijken?
Zolang die verbindingselementen maar aan de maten ed voldoet.quote:"primarily' be there for mechanical, structural or measurement reasons."
Voor alles is er een eerste keer en nooit vergeten, to finish first you must first finish.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
De winnaar van de openingsrace wordt nooit kampioen toch?
Is dat zo? Nooit bij stil gestaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Epic weerquote:
In 2016 voor het laatst!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Tijd voor een aanscherping!quote:
Bottas met mat genotquote:
Als er iemand is die van dat soort onnozole statistieken gehakt maakt, is het Max wel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
2011: Vettel won Melbourne en het kampioenschapquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Melbourne.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
2011: Vettel won Melbourne en het kampioenschap
2015: Hamilton won Melbourne en het kampioenschap
2016: Rosberg won Melbourne en het kampioenschap
F2 en F3 is sowieso wel het kijken waard hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:22 schreef PzKpfw het volgende:
Komend seizoen toch maar eens F3 gaan kijken.
Sophia Flörsch
Max staat er als de baasquote:
Dat hele kleine subtiele glimlachje aan het einde doet het hem, al moet je heel goed kijkenquote:
Hebben ze nu eigenlijk de eindstand van 2022 aangehouden? Vorig jaar leek de intro meer random.quote:
Twitter gaat los op Russell - check de tweets eronderquote:
JAZEKER.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:32 schreef Pino112 het volgende:
F1 / FOK! F1-manager 2023 is van start! #1 Met twee Nederlanders
Doen jullie ook al mee met de manager?
Ik zal het wel weer vergeten in te vullenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:32 schreef Pino112 het volgende:
F1 / FOK! F1-manager 2023 is van start! #1 Met twee Nederlanders
Doen jullie ook al mee met de manager?
Zet een paar wekkers op je telefoon voor vanavond.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal het wel weer vergeten in te vullen
Soms geluk en soms verdriet…quote:
Maakt niet uit, je mag je mening erover geven.quote:
Doe dat dan in het live topic.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je mag je mening erover geven.
quote:
Hier welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Ligt het aan mij of heeft F1 TV (weer) geen Nederlands commentaar?
En komt dat dan morgen bij de race wel of komt het weer pas later in het seizoen?
En waarom zou er geen Nederlands commentaar meer bij zitten? Vorig jaar was 't er toch ook?
Ik heb het wel, maar heb 'm op F1tv commentaar gezet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Ligt het aan mij of heeft F1 TV (weer) geen Nederlands commentaar?
En komt dat dan morgen bij de race wel of komt het weer pas later in het seizoen?
En waarom zou er geen Nederlands commentaar meer bij zitten? Vorig jaar was 't er toch ook?
Oh wacht, ik moest eerst de internationale stream aanklikkenquote:
Als je hier je plezier uithaalt ben je wel erg vreemd bezig.quote:
Nog even en hij heeft er meer dan Alonso.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:17 schreef SiGNe het volgende:
21e pole van Max, heeft er nu meer dan Bottas.
En Jos is ook jarig dus erg leuk verjaardagskado
gewoon een midfield driverquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je hier je plezier uithaalt ben je wel erg vreemd bezig.
We leren allemaalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh wacht, ik moest eerst de internationale stream aanklikken![]()
't is alweer een paar maanden geleden dat ik voor het laatst keek
https://www.ad.nl/formule(...)-deze-site~a5dce515/quote:Radiorechten Formule 1 vanaf dit seizoen bij Viaplay, kwalificatie en race live te beluisteren via deze site
De Nederlandse radiorechten van de Formule 1 liggen vanaf dit seizoen bij Viaplay. De streamingdienst neemt de rechten over van Olav Mol's Grand Prix Radio. Dit jaar is het commentaar van Melroy Heemskerk en Nelson Valkenburg tijdens alle racesessies live te beluisteren via de digitale platformen van deze site.
[...]
Dus eigenlijk gewoon een reden om dan niet naar het AD te gaan en blij zijn met F1 TV Pro.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:00 schreef Sally het volgende:
[Voor de liefhebber] Mogelijk al besproken, maar in het licht van het radiocommentaar van Olav Mol van GPRadio, waarvan nu ViaPlay de rechten had weggekocht: Radiocommentaar via website Algemeen Dagblad
[..]
https://www.ad.nl/formule(...)-deze-site~a5dce515/
[edit: het stond blijkbaar (al) op 1 maart in het Viaplay-topic op het forum. Dan maar hier ook, voor de liefhebber van een Nederlandstalige stream...? /edit]
-------
Kwam het tegen in de reacties onder het FP-bericht van Danny:
Viaplay wil gpradio blokkeren, Mol wijkt uit naar België
Waarom zou dat raar zijn?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:09 schreef Nattekat het volgende:
GP Radio heeft naar het schijnt alleen een geoblock op Nederland
Als iemand een leuke workaround kan vinden die niet de aanschaf van een VPN betreft, ik heb interesse
Omdat je in bijvoorbeeld een Duitsland nog steeds GPR kan luisteren, terwijl de rechten daar toch echt niet gelden.quote:
Minder waarschijnlijk dat daar (veel) mensen willen afstemmen op GPR toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je in bijvoorbeeld een Duitsland nog steeds GPR kan luisteren, terwijl de rechten daar toch echt niet gelden.
Geen Nederlands taalgebiedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je in bijvoorbeeld een Duitsland nog steeds GPR kan luisteren, terwijl de rechten daar toch echt niet gelden.
"radiocommentaar"...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:00 schreef Sally het volgende:
[Voor de liefhebber] Mogelijk al besproken, maar in het licht van het radiocommentaar van Olav Mol van GPRadio, waarvan nu ViaPlay de rechten had weggekocht: Radiocommentaar via website Algemeen Dagblad
[..]
Ook goedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
"radiocommentaar"...
gewoon de audio van de stream-uitzending.
Maar wilde niet de-zoveelste-afkraker zijn van Viapleequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon een reden om dan niet naar het AD te gaan en blij zijn met F1 TV Pro.
Uit andere topic:quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
VPN gevonden, groetjes uit de VS
Nu nog een manier vinden om alleen GPR over de VPN te laten gaan.
Helpt dit?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:20 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
- http://gpradio.hole1988.nl/
- https://grandprixradio.nl/radio-luisteren/gpr-met-live-commentaar
Of de Grand Prix Radio app
Helaas heb je in alle gevallen een VPN nodig. Het maakt niet uit met welk land je verbindt, als het maar níet Nederland is. Gelukkig is een gratis VPN makkelijk te vinden.
Wat moet dat helpen precies? Het feit dat ik een VPN heb betekent al dat ik prima zit momenteelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |