Het is je vergevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Oh jullie denken nog dat die autootjes die rond rijden is waar het om gaat, en niet het geld wat er mee gemoeid. Oké, sorry.
Zolang je bankhangende TV kijkers als autosportfans definieert begrijp je het idd niet.quote:
Want echte autosport fans staan ofzo?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zolang je bankhangende TV kijkers als autosportfans definieert begrijp je het idd niet.
Dat je geen autosportfan bent, maar een bankhanger iddquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want echte autosport fans staan ofzo?
Je hebt mijn punt eigenlijk al bevestigd.
Zelden zo veel onzin in één post gelezen, hardop gelachen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat je geen autosportfan bent, maar een bankhanger idd
Mensen die naar Idols kijken zijn met die theorie ook muziekliefhebbers
Hamilton is zeker wel een hele goede coureur maar niet als hij geen dominante auto heeft en gewoon echt moet racen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat komt omdat Hamilton gewoon een doorsnee-coureur is en Max en Schumacher niet.
nog altijd een heel stuk slimmer dan de gemiddelde "voetbalfan"quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Veel autosport fans zijn gewoon niet zo slim, maakt geen reet uit waar ze weg komen of voor wie ze zijn.
Geeft niks, je begrijpt mijn initieele post overduidelijk niet maar hebt natuurlijk een zelf bedacht imago hoog te houden op het internet, dus toegeven of iets vragen wordt wat lastig.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zelden zo veel onzin in één post gelezen, hardop gelachen.
Ik zie het nut van deze vergelijking niet helemaal, maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:00 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
nog altijd een heel stuk slimmer dan de gemiddelde "voetbalfan"
Wat goed van je dat je met je eigen fantasie mijn leven weet in te vullen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geeft niks, je begrijpt mijn initieele post overduidelijk niet maar hebt natuurlijk een zelf bedacht imago hoog te houden op het internet, dus toegeven of iets vragen wordt wat lastig.
Als je onzin wil lezen, moet je nog eens terug zoeken naar de vele autosportfans die dom zijn. Ik vraag me af hoeveel autosportfans je kent, of dat je je baseert op wat anonieme mensen op internet zetten.
Hamilton #paperchamp #f1xedquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Niet Hamilton, maar Schumacher is de recordkampioen.![]()
Volgens Ecclestone.
Jij bent meer een voorstander van amateursport, begrijp ik?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Oh jullie denken nog dat die autootjes die rond rijden is waar het om gaat, en niet het geld wat er mee gemoeid is. Oké, sorry.
Geen auto's geen geld. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Oh jullie denken nog dat die autootjes die rond rijden is waar het om gaat, en niet het geld wat er mee gemoeid is. Oké, sorry.
F1 is business. Weet iedereen hier denk ik wel. Maar het alsnog autosport.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Excuses aanvaardquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
RB is de enige met een knik er in.quote:
Wat ik ook vreemd vond tijdens het testen is dat ondanks de kleinere vleugel dan de anderen, Red Bull het grootste verschil met DRS had, al kan ik het bericht erover niet meer terug vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
RB is de enige met een knik er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |