Ze hebben wel mooie kleding.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het iets in die richting zit. Prestigeprojectje wat niet helemaal slaagt. Of totaal niet.
Max' succes trekt ook weer bergen van dat dagjesvolk dat helemaal niets begrijpt van autosport, techniek en de historie. Dat is ook al een reden dat ik geen zin heb om een race te bezoeken in Zandvoort, Spa of Oostenrijk, ik erger me kapot aan al die lui.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel waar ja. Maar vooral online is het echt ellende. Op het circuit zelf wordt het inmiddels wel steeds erger door een aantal randdebielen. Bijv. Spa 2017 was er nog relatief weinig aan de hand. Zat toen in Pouhon tussen Max fans en Ferrari fans en toen LH daar tijdens Qualy een nieuw ronderecord reed zat iedereen gewoon te klappen (zoals het zou moeten zijn..)
Correct, maar tegenwoordig mag je vooral dàt niet meer zeggen want dan vindt iedereen je ineens een soort elitaire HHFquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Max' succes trekt ook weer bergen van dat dagjesvolk dat helemaal niets begrijpt van autosport, techniek en de historie. Dat is ook al een reden dat ik geen zin heb om een race te bezoeken in Zandvoort, Spa of Oostenrijk, ik erger me kapot aan al die lui.
Alsof die karren van MERC niet werden gebouwd rond Hamilton..quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is de "Red Bull bouwt de auto alleen voor Max en dat is gemeen en oneerlijk!!!11111!!!" concern troll insteek, zie je nogal vaak op sites met veel Hamilton fans
Ze vergeten "less grip mid corner"quote:
Vroegah dat Jos reed, keek ik zo'n beetje als enige in de klas naar F1 en was ik de nerd iddquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Correct, maar tegenwoordig mag je vooral dàt niet meer zeggen want dan vindt iedereen je ineens een soort elitaire HHF
Mwa het ligt wat mij betreft ergens in het midden.. je eerste coureur is je beste, dus dan is het wel logisch dat je de auto wat meer maakt naar zijn rijstijl (mocht die keuze er liggen uiteraard.. allereerst wordt er 'gewoon' een auto gebouwd wordt die zo snel mogelijk is in theorie)quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:35 schreef opgebaarde het volgende:
Al die teams willen niet de snelste auto maar hun eerste rijder pleasen
Is gewoon even afwachten maar ze hadden zoveel vleugel staan tijdens die test dat het wel logisch is dat ze nu met wat minder doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ze vergeten "less grip mid corner"
Er staat toch gewoon downforcequote:Op donderdag 2 maart 2023 09:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ze vergeten "less grip mid corner"
Heb Bottas niet horen klagen over een te gevoelige auto toen die met Lewis reed. Rosberg ook niet en George ook niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alsof die karren van MERC niet werden gebouwd rond Hamilton..
Alsof de Ferrari van begin jaren '00 niet werd gebouwd rond M Schumacher.
Daar heb je je als 2de rijder gewoon naar te schikken.
Klopt je hebt gelijk; ik was te snel met bashenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon downforce
Dat komt omdat Hamilton gewoon een doorsnee-coureur is en Max en Schumacher niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb Bottas niet horen klagen over een te gevoelige auto toen die met Lewis reed. Rosberg ook niet en George ook niet.
Dat is wat Adrien Newey, de ontwerper van de toenmalige RB zegt, sterker nog, hij zegt dat zijn team de snelst mogelijke auto ontwerpt en dat de rijders zich maar moeten schikken en er het beste uit moeten halen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa het ligt wat mij betreft ergens in het midden.. je eerste coureur is je beste, dus dan is het wel logisch dat je de auto wat meer maakt naar zijn rijstijl (mocht die keuze er liggen uiteraard.. allereerst wordt er 'gewoon' een auto gebouwd wordt die zo snel mogelijk is in theorie)
Fijn voor hem natuurlijk, maar wordt lastig als je de voorbereiding al gemist hebt. Zal wel exit Q1 wordenquote:
Autosportfans?quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Veel autosport fans zijn gewoon niet zo slim, maakt geen reet uit waar ze weg komen of voor wie ze zijn.
Okequote:Op donderdag 2 maart 2023 10:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Autosportfans?
Of Formule 1 fans?
F1 heeft al weinig met autosport te maken en de echte autosportfans niet zo slim noemen is een beetje vreemd.
???quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:44 schreef daNpy het volgende:
F1 heeft al weinig met autosport te maken
Huh?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:44 schreef daNpy het volgende:
F1 heeft al weinig met autosport te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |