Tsja, als je blind bent....quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nogal logisch als Lando voor hem ligt
Zelfde als met Leclerc toen in Copse.. toen was ie opeens lyrisch over Leclercquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tsja, als je blind bent....
Lewis ligt echt voor op Lando voor ze allebei de 2de bocht insturen. Maar ja, het is Max niet, dus doet Lewis normaal.
Anyway, water under the bridge. Max werd terecht kampioen dat seizoen.
Er was een andere mod die begon over een aanrijding van Lewis in 2021....ik liet me verleiden....excuus.quote:
Ja, was het niet de bedoeling dat de DRS minder ver open zou gaan ofzo? Niks meer over gehoord.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:07 schreef daNpy het volgende:
Gaat goed met dat "minder DRS". Wat een flop.
beter niet meer reageren op trollen ...hoe moeilijk ook.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er was een andere mod die begon over een aanrijding van Lewis in 2021....ik liet me verleiden....excuus.
Als je gewoon leest zie je inderdaad dat er minder DRS zal zijn voor race 1.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:07 schreef daNpy het volgende:
Gaat goed met dat "minder DRS". Wat een flop.
DRS gaat al open na 2 rondes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:29 schreef Black-Death het volgende:
Bedoeling was volgens mij vooral dat DRS eerder open zou gaan, dus niet na 3 rondes maar al na 2 rondes.
Toch wel de man die ik dit jaar het liefst zie opstaan!quote:
Ja klopt, dat gaat gebeurenquote:
Is ook niet goed voor het image dus ik zie het niet terugkomen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:40 schreef shiz het volgende:
Bijtanken is denk ik te gevaarlijk, er is een reden dat ze ermee op zijn gehouden.
En je moet ook bedenken dat een pitstop dan langer duurt.
Was natuurlijk al zo. Maar vind het goed dat de eerste Drs wordt verkort. Want als die te lang is is het veel te makkelijk om in te halen. Zeker voor Max met zijn hoge topspeed.quote:
Goed punt. De generatie die met Teslas opgegroeid is 'huh wat doen die nou?!'.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet goed voor het image dus ik zie het niet terugkomen.
nee, nu is het goed en veilig met auto, die vol onder stroom staat, als het dus misgaat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet goed voor het image dus ik zie het niet terugkomen.
Toen waren de auto's 620kg, dat is nogal een verschil met het huidige 798kg.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:51 schreef Starflyer het volgende:
En dat het aantal acties op de baan zou met bijtanken dan weer minder worden, zoals al tussen 1994 en 2009 het geval was, met 2009 als absoluut dieptepunt.
2010 liet zien wat het verbod op bijtanken opleverde, zonder DRS en Pirelli banden. Imho nog steeds een van de beste seizoenen van de afgelopen 20 jaar, dat niet verpest is door slechte banden en easy DRS overtakes.
Gaat meer om het bijtanken, energieslurpen is niet zo hot tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, nu is het goed en veilig met auto, die vol onder stroom staat, als het dus misgaat.
veiligheid is gewoon een PR stunt
Die stadionmasten die in Dubai om de 20 meter staan, geeft geen goed signaal af om het over energie zuinig te hebben, als wij ons hier in de EU pimpelpaars betalen aan energie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat meer om het bijtanken, energieslurpen is niet zo hot tegenwoordig.
Helemaal eens hoor maar het gaat om de perceptie, mensen die in die veel te zware electro auto's rondrijden denken ook dat ze goed bezig zijn of doen iig goed alsof.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die stadionmasten die in Dubai om de 20 meter staan, geeft geen goed signaal af om het over energie zuinig te hebben, als wij ons hier in de EU pimpelpaars betalen aan energie.
Klopt inderdaad. Dus lichtere auto's mag wel. Maar niet door bijtanken imho, maar bijvoorbeeld door minder brandstof te gebruiken (ik meen dat het plan is om vanaf 2026 70kg te gebruiken) en andere gewichtsbesparende maatregelen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen waren de auto's 620kg, dat is nogal een verschil met het huidige 798kg.
Je bedoelt die masten die gevoed worden door zonne-energie?quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die stadionmasten die in Dubai om de 20 meter staan, geeft geen goed signaal af om het over energie zuinig te hebben, als wij ons hier in de EU pimpelpaars betalen aan energie.
Ik denk niet dat we ooit nog auto's onder de 750 gaan krijgen, al vind ik deze generatie auto's er al wat beter uitzien dan de vorige ondanks het gewicht.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Dus lichtere auto's mag wel. Maar niet door bijtanken imho, maar bijvoorbeeld door minder brandstof te gebruiken (ik meen dat het plan is om vanaf 2026 70kg te gebruiken) en andere gewichtsbesparende maatregelen.
Al de spullen en veiligheidseisen kosten honderden miljoenen voor een seizoen. Dat was ook een grote reden toen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:40 schreef shiz het volgende:
Bijtanken is denk ik te gevaarlijk, er is een reden dat ze ermee op zijn gehouden.
Of je nou een hele race 110kg meezeult of dat je 2x tankt voor 55 liter maakt ook niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat meer om het bijtanken, energieslurpen is niet zo hot tegenwoordig.
Lees nou eerst eens.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of je nou een hele race 110kg meezeult of dat je 2x tankt voor 55 liter maakt ook niet uit natuurlijk
In het Nederlandsquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:41 schreef Donna het volgende:
Vast al voorbij gekomen, maar toch;
[ afbeelding ]
Zo gek is dat toch niet? Albon geeft dat zelf ook aan. Dus waarom dit 'interesting' is, wat eigenlijk iedereen weet, ontgaat me.quote:
Het is de "Red Bull bouwt de auto alleen voor Max en dat is gemeen en oneerlijk!!!11111!!!" concern troll insteek, zie je nogal vaak op sites met veel Hamilton fansquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Albon geeft dat zelf ook aan. Dus waarom dit 'interesting' is, wat eigenlijk iedereen weet, ontgaat me.
Het is gewoon achtergrond en duiding vanuit een driver zelf. Niet al te gek dat mensen dat interessant vinden om te lezen denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Albon geeft dat zelf ook aan. Dus waarom dit 'interesting' is, wat eigenlijk iedereen weet, ontgaat me.
2010 was wel echt genot jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:51 schreef Starflyer het volgende:
En dat het aantal acties op de baan zou met bijtanken dan weer minder worden, zoals al tussen 1994 en 2009 het geval was, met 2009 als absoluut dieptepunt.
2010 liet zien wat het verbod op bijtanken opleverde, zonder DRS en Pirelli banden. Imho nog steeds een van de beste seizoenen van de afgelopen 20 jaar, dat niet verpest is door slechte banden en easy DRS overtakes.
Het is 'interesting' omdat tijdens de oorlogen tussen LH44 en MV33 op de social media vaak het argument "teammaat verslaan" als argument wordt gebruikt waarom Jantje of Pietje de beste is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat Meneer Benson poogt te doen is precies hetgene dat Albon niet wil doen:quote:
.quote:“This isn’t to throw shade at anyone at Red Bull Racing or Max or anything, honestly,” the 26-year-old said.
En dat blijkt waaruit?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat Meneer Benson poogt te doen is precies hetgene dat Albon niet wil doen:
[..]
.
Het gaat erom hoe de auto het snelst is, vorig jaar zag je met het onderstuur dat Perez er dichterbij zat alleen was de auto toen niet snel, toen de auto sneller werd was het verschil meteen weer groter.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is 'interesting' omdat tijdens de oorlogen tussen LH44 en MV33 op de social media vaak het argument "teammaat verslaan" als argument wordt gebruikt waarom Jantje of Pietje de beste is.
Benson is dan ook erelid van #TeamLH44quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat Meneer Benson poogt te doen is precies hetgene dat Albon niet wil doen:
[..]
.
Ik kan overigens het artikel op The Players Tribune, een essay van Albon zelf en geen interview, van harte aan raden, hij heeft meer te zeggen en interessantere zaken dan het kleine stukje wat die tweet weergeeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe de auto het snelst is, vorig jaar zag je met het onderstuur dat Perez er dichterbij zat alleen was de auto toen niet snel, toen de auto sneller werd was het verschil meteen weer groter.
Uit het feit dat hij alleen dit kleine stukje neemt uit een heel goed verhaal van Albon. En dat dit zijn inleiding is:quote:
quote:Interesting article by Alex Albon on his F1 career, including what faces anyone partnering Max Verstappen at Red Bull
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |