Tsja, als je blind bent....quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nogal logisch als Lando voor hem ligt
Zelfde als met Leclerc toen in Copse.. toen was ie opeens lyrisch over Leclercquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tsja, als je blind bent....
Lewis ligt echt voor op Lando voor ze allebei de 2de bocht insturen. Maar ja, het is Max niet, dus doet Lewis normaal.
Anyway, water under the bridge. Max werd terecht kampioen dat seizoen.
Er was een andere mod die begon over een aanrijding van Lewis in 2021....ik liet me verleiden....excuus.quote:
Ja, was het niet de bedoeling dat de DRS minder ver open zou gaan ofzo? Niks meer over gehoord.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:07 schreef daNpy het volgende:
Gaat goed met dat "minder DRS". Wat een flop.
beter niet meer reageren op trollen ...hoe moeilijk ook.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er was een andere mod die begon over een aanrijding van Lewis in 2021....ik liet me verleiden....excuus.
Als je gewoon leest zie je inderdaad dat er minder DRS zal zijn voor race 1.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:07 schreef daNpy het volgende:
Gaat goed met dat "minder DRS". Wat een flop.
DRS gaat al open na 2 rondes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:29 schreef Black-Death het volgende:
Bedoeling was volgens mij vooral dat DRS eerder open zou gaan, dus niet na 3 rondes maar al na 2 rondes.
Toch wel de man die ik dit jaar het liefst zie opstaan!quote:
Ja klopt, dat gaat gebeurenquote:
Is ook niet goed voor het image dus ik zie het niet terugkomen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:40 schreef shiz het volgende:
Bijtanken is denk ik te gevaarlijk, er is een reden dat ze ermee op zijn gehouden.
En je moet ook bedenken dat een pitstop dan langer duurt.
Was natuurlijk al zo. Maar vind het goed dat de eerste Drs wordt verkort. Want als die te lang is is het veel te makkelijk om in te halen. Zeker voor Max met zijn hoge topspeed.quote:
Goed punt. De generatie die met Teslas opgegroeid is 'huh wat doen die nou?!'.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet goed voor het image dus ik zie het niet terugkomen.
nee, nu is het goed en veilig met auto, die vol onder stroom staat, als het dus misgaat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet goed voor het image dus ik zie het niet terugkomen.
Toen waren de auto's 620kg, dat is nogal een verschil met het huidige 798kg.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:51 schreef Starflyer het volgende:
En dat het aantal acties op de baan zou met bijtanken dan weer minder worden, zoals al tussen 1994 en 2009 het geval was, met 2009 als absoluut dieptepunt.
2010 liet zien wat het verbod op bijtanken opleverde, zonder DRS en Pirelli banden. Imho nog steeds een van de beste seizoenen van de afgelopen 20 jaar, dat niet verpest is door slechte banden en easy DRS overtakes.
Gaat meer om het bijtanken, energieslurpen is niet zo hot tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, nu is het goed en veilig met auto, die vol onder stroom staat, als het dus misgaat.
veiligheid is gewoon een PR stunt
Die stadionmasten die in Dubai om de 20 meter staan, geeft geen goed signaal af om het over energie zuinig te hebben, als wij ons hier in de EU pimpelpaars betalen aan energie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat meer om het bijtanken, energieslurpen is niet zo hot tegenwoordig.
Helemaal eens hoor maar het gaat om de perceptie, mensen die in die veel te zware electro auto's rondrijden denken ook dat ze goed bezig zijn of doen iig goed alsof.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die stadionmasten die in Dubai om de 20 meter staan, geeft geen goed signaal af om het over energie zuinig te hebben, als wij ons hier in de EU pimpelpaars betalen aan energie.
Klopt inderdaad. Dus lichtere auto's mag wel. Maar niet door bijtanken imho, maar bijvoorbeeld door minder brandstof te gebruiken (ik meen dat het plan is om vanaf 2026 70kg te gebruiken) en andere gewichtsbesparende maatregelen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen waren de auto's 620kg, dat is nogal een verschil met het huidige 798kg.
Je bedoelt die masten die gevoed worden door zonne-energie?quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die stadionmasten die in Dubai om de 20 meter staan, geeft geen goed signaal af om het over energie zuinig te hebben, als wij ons hier in de EU pimpelpaars betalen aan energie.
Ik denk niet dat we ooit nog auto's onder de 750 gaan krijgen, al vind ik deze generatie auto's er al wat beter uitzien dan de vorige ondanks het gewicht.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Dus lichtere auto's mag wel. Maar niet door bijtanken imho, maar bijvoorbeeld door minder brandstof te gebruiken (ik meen dat het plan is om vanaf 2026 70kg te gebruiken) en andere gewichtsbesparende maatregelen.
Al de spullen en veiligheidseisen kosten honderden miljoenen voor een seizoen. Dat was ook een grote reden toen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:40 schreef shiz het volgende:
Bijtanken is denk ik te gevaarlijk, er is een reden dat ze ermee op zijn gehouden.
Of je nou een hele race 110kg meezeult of dat je 2x tankt voor 55 liter maakt ook niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat meer om het bijtanken, energieslurpen is niet zo hot tegenwoordig.
Lees nou eerst eens.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of je nou een hele race 110kg meezeult of dat je 2x tankt voor 55 liter maakt ook niet uit natuurlijk
In het Nederlandsquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:41 schreef Donna het volgende:
Vast al voorbij gekomen, maar toch;
[ afbeelding ]
Zo gek is dat toch niet? Albon geeft dat zelf ook aan. Dus waarom dit 'interesting' is, wat eigenlijk iedereen weet, ontgaat me.quote:
Het is de "Red Bull bouwt de auto alleen voor Max en dat is gemeen en oneerlijk!!!11111!!!" concern troll insteek, zie je nogal vaak op sites met veel Hamilton fansquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Albon geeft dat zelf ook aan. Dus waarom dit 'interesting' is, wat eigenlijk iedereen weet, ontgaat me.
Het is gewoon achtergrond en duiding vanuit een driver zelf. Niet al te gek dat mensen dat interessant vinden om te lezen denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Albon geeft dat zelf ook aan. Dus waarom dit 'interesting' is, wat eigenlijk iedereen weet, ontgaat me.
2010 was wel echt genot jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:51 schreef Starflyer het volgende:
En dat het aantal acties op de baan zou met bijtanken dan weer minder worden, zoals al tussen 1994 en 2009 het geval was, met 2009 als absoluut dieptepunt.
2010 liet zien wat het verbod op bijtanken opleverde, zonder DRS en Pirelli banden. Imho nog steeds een van de beste seizoenen van de afgelopen 20 jaar, dat niet verpest is door slechte banden en easy DRS overtakes.
Het is 'interesting' omdat tijdens de oorlogen tussen LH44 en MV33 op de social media vaak het argument "teammaat verslaan" als argument wordt gebruikt waarom Jantje of Pietje de beste is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat Meneer Benson poogt te doen is precies hetgene dat Albon niet wil doen:quote:
.quote:“This isn’t to throw shade at anyone at Red Bull Racing or Max or anything, honestly,” the 26-year-old said.
En dat blijkt waaruit?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat Meneer Benson poogt te doen is precies hetgene dat Albon niet wil doen:
[..]
.
Het gaat erom hoe de auto het snelst is, vorig jaar zag je met het onderstuur dat Perez er dichterbij zat alleen was de auto toen niet snel, toen de auto sneller werd was het verschil meteen weer groter.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is 'interesting' omdat tijdens de oorlogen tussen LH44 en MV33 op de social media vaak het argument "teammaat verslaan" als argument wordt gebruikt waarom Jantje of Pietje de beste is.
Benson is dan ook erelid van #TeamLH44quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat Meneer Benson poogt te doen is precies hetgene dat Albon niet wil doen:
[..]
.
Ik kan overigens het artikel op The Players Tribune, een essay van Albon zelf en geen interview, van harte aan raden, hij heeft meer te zeggen en interessantere zaken dan het kleine stukje wat die tweet weergeeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe de auto het snelst is, vorig jaar zag je met het onderstuur dat Perez er dichterbij zat alleen was de auto toen niet snel, toen de auto sneller werd was het verschil meteen weer groter.
Uit het feit dat hij alleen dit kleine stukje neemt uit een heel goed verhaal van Albon. En dat dit zijn inleiding is:quote:
quote:Interesting article by Alex Albon on his F1 career, including what faces anyone partnering Max Verstappen at Red Bull
quote:
Een gedeelte wat toevallig deze zin bevat:quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Uit het feit dat hij alleen dit kleine stukje neemt uit een heel goed verhaal van Albon. En dat dit zijn inleiding is:
[..]
en nog Adderal voor de focus.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:57 schreef Tijn het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar hoge sensitivity is hoe alle top Call of Duty-spelers 'm ook instellen
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:41 schreef Donna het volgende:
Vast al voorbij gekomen, maar toch;
[ afbeelding ]
Die statements zijn altijd lekker betrouwbaar.quote:
Schijnen flink verlies te lijden en vestigingen te moeten sluiten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die statements zijn altijd lekker betrouwbaar.
Misschien is AT buiten Nederland een enorm groot kledingmerk, maar ik heb het nog nooit ergens gezien.
Nee lijkt me geen grote speler en de grote baas is niet meer dus kan me best voorstellen dat ze kijken naar hun opties, dat McLaren op bezoek komt voor een eventuele motordeal zou daar best eens mee te maken kunnen hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien is AT buiten Nederland een enorm groot kledingmerk, maar ik heb het nog nooit ergens gezien.
Touche.....quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is de "Red Bull bouwt de auto alleen voor Max en dat is gemeen en oneerlijk!!!11111!!!" concern troll insteek, zie je nogal vaak op sites met veel Hamilton fans
Truck in de fanzone op Francorchamps, buiten dat nog nooit indd... Draaide ook heel rap om toen ik die prijzen zagquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb een winkel gezien in Salzburg, volgens mij is dat de enige die ze fysiek hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Truck in de fanzone op Francorchamps, buiten dat nog nooit indd... Draaide ook heel rap om toen ik die prijzen zag![]()
[ afbeelding ]
Hier in Wenen zit er ook eentje.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb een winkel gezien in Salzburg, volgens mij is dat de enige die ze fysiek hebben.
Je kan wel online bij ze bestellen vanuit NL
Ik heb ook het idee dat het iets in die richting zit. Prestigeprojectje wat niet helemaal slaagt. Of totaal niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:32 schreef shiz het volgende:
[..]
Hier in Wenen zit er ook eentje.
ServusTV zendt MotoGP uit een deelt de rechten voor F1 met ORF (ene week bij hun, de andere week bij de andere) (tip trouwens, als je gratis wilt kijken (wel in Duits natuurlijk), VPN-netje direkt op hun site de stream bekijken) en die presentatoren dragen vaak AlphaTauri spul (bijv. Alonso's vlam: Andrea Schlager). Verder kom ik nooit iemand daarin tegen, ik geloof dat ze dat eerder uit ijdelheid hebben gedaan... zo van 'we hebben al zoveel succes, laten we dit proefballonnetje op en proberen het met een eigen mode label, gewoon: omdat het kan'. Zoals eerst die Honda motor in de AT gooien, heeft een dochterteam natuurlijk voordelen, misschien is dat hele AT gewoon een 'front' om iets leuks met stieren/RedBull te hebben, zonder direct hetzelfde te zijn. Maar al sla je me dood...![]()
Ja, want team MV33 heeft zo enorm veel respect voor Lewis en spreken altijd objectief over hem..quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef opgebaarde het volgende:
En daarom ben ik blij dat ik gewoon Verstappen fan ben. De Verstappen fans hebben dat framen of verdraaien helemaal niet nodig en nooit nodig gehad
LH44
Jup. Zo zijn wij. Ook op fokquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, want team MV33 heeft zo enorm veel respect voor Lewis en spreken altijd objectief over hem..
Gelachen, zowel LH als MV fans zijn zo toxic als de pest.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup. Zo zijn wij. Ook op fok
Maar die Britten daarentegen![]()
Veel autosport fans zijn gewoon niet zo slim, maakt geen reet uit waar ze weg komen of voor wie ze zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gelachen, zowel LH als MV fans zijn zo toxic als de pest.![]()
Nou ja, dat is wel waar ja. Maar vooral online is het echt ellende. Op het circuit zelf wordt het inmiddels wel steeds erger door een aantal randdebielen. Bijv. Spa 2017 was er nog relatief weinig aan de hand. Zat toen in Pouhon tussen Max fans en Ferrari fans en toen LH daar tijdens Qualy een nieuw ronderecord reed zat iedereen gewoon te klappen (zoals het zou moeten zijn..)quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Veel autosport fans zijn gewoon niet zo slim, maakt geen reet uit waar ze weg komen of voor wie ze zijn.
Zo herken ik het ook van vroeger, bij de MotoGP zie je dat nog steeds trouwens.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel waar ja. Maar vooral online is het echt ellende. Op het circuit zelf wordt het inmiddels wel steeds erger door een aantal randdebielen. Bijv. Spa 2017 was er nog relatief weinig aan de hand. Zat toen in Pouhon tussen Max fans en Ferrari fans en toen LH daar tijdens Qualy een nieuw ronderecord reed zat iedereen gewoon te klappen (zoals het zou moeten zijn..)
Ik denk niet dat het ijdelheid is maar meer kijken of ze het merk op een andere manier uit kunnen dragen, als er een tijdperk komt waar het verboden wordt dit soort suikerhoudende drankjes te promoten, kunnen ze dat via de achterdeur doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:32 schreef shiz het volgende:
[..]
Hier in Wenen zit er ook eentje.
ServusTV zendt MotoGP uit een deelt de rechten voor F1 met ORF (ene week bij hun, de andere week bij de andere) (tip trouwens, als je gratis wilt kijken (wel in Duits natuurlijk), VPN-netje direkt op hun site de stream bekijken) en die presentatoren dragen vaak AlphaTauri spul (bijv. Alonso's vlam: Andrea Schlager). Verder kom ik nooit iemand daarin tegen, ik geloof dat ze dat eerder uit ijdelheid hebben gedaan... zo van 'we hebben al zoveel succes, laten we dit proefballonnetje op en proberen het met een eigen mode label, gewoon: omdat het kan'. Zoals eerst die Honda motor in de AT gooien, heeft een dochterteam natuurlijk voordelen, misschien is dat hele AT gewoon een 'front' om iets leuks met stieren/RedBull te hebben, zonder direct hetzelfde te zijn. Maar al sla je me dood...![]()
Ze hebben wel mooie kleding.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het iets in die richting zit. Prestigeprojectje wat niet helemaal slaagt. Of totaal niet.
Max' succes trekt ook weer bergen van dat dagjesvolk dat helemaal niets begrijpt van autosport, techniek en de historie. Dat is ook al een reden dat ik geen zin heb om een race te bezoeken in Zandvoort, Spa of Oostenrijk, ik erger me kapot aan al die lui.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel waar ja. Maar vooral online is het echt ellende. Op het circuit zelf wordt het inmiddels wel steeds erger door een aantal randdebielen. Bijv. Spa 2017 was er nog relatief weinig aan de hand. Zat toen in Pouhon tussen Max fans en Ferrari fans en toen LH daar tijdens Qualy een nieuw ronderecord reed zat iedereen gewoon te klappen (zoals het zou moeten zijn..)
Correct, maar tegenwoordig mag je vooral dàt niet meer zeggen want dan vindt iedereen je ineens een soort elitaire HHFquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Max' succes trekt ook weer bergen van dat dagjesvolk dat helemaal niets begrijpt van autosport, techniek en de historie. Dat is ook al een reden dat ik geen zin heb om een race te bezoeken in Zandvoort, Spa of Oostenrijk, ik erger me kapot aan al die lui.
Alsof die karren van MERC niet werden gebouwd rond Hamilton..quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is de "Red Bull bouwt de auto alleen voor Max en dat is gemeen en oneerlijk!!!11111!!!" concern troll insteek, zie je nogal vaak op sites met veel Hamilton fans
Ze vergeten "less grip mid corner"quote:
Vroegah dat Jos reed, keek ik zo'n beetje als enige in de klas naar F1 en was ik de nerd iddquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Correct, maar tegenwoordig mag je vooral dàt niet meer zeggen want dan vindt iedereen je ineens een soort elitaire HHF
Mwa het ligt wat mij betreft ergens in het midden.. je eerste coureur is je beste, dus dan is het wel logisch dat je de auto wat meer maakt naar zijn rijstijl (mocht die keuze er liggen uiteraard.. allereerst wordt er 'gewoon' een auto gebouwd wordt die zo snel mogelijk is in theorie)quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:35 schreef opgebaarde het volgende:
Al die teams willen niet de snelste auto maar hun eerste rijder pleasen
Is gewoon even afwachten maar ze hadden zoveel vleugel staan tijdens die test dat het wel logisch is dat ze nu met wat minder doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ze vergeten "less grip mid corner"
Er staat toch gewoon downforcequote:Op donderdag 2 maart 2023 09:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ze vergeten "less grip mid corner"
Heb Bottas niet horen klagen over een te gevoelige auto toen die met Lewis reed. Rosberg ook niet en George ook niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alsof die karren van MERC niet werden gebouwd rond Hamilton..
Alsof de Ferrari van begin jaren '00 niet werd gebouwd rond M Schumacher.
Daar heb je je als 2de rijder gewoon naar te schikken.
Klopt je hebt gelijk; ik was te snel met bashenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon downforce
Dat komt omdat Hamilton gewoon een doorsnee-coureur is en Max en Schumacher niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb Bottas niet horen klagen over een te gevoelige auto toen die met Lewis reed. Rosberg ook niet en George ook niet.
Dat is wat Adrien Newey, de ontwerper van de toenmalige RB zegt, sterker nog, hij zegt dat zijn team de snelst mogelijke auto ontwerpt en dat de rijders zich maar moeten schikken en er het beste uit moeten halen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa het ligt wat mij betreft ergens in het midden.. je eerste coureur is je beste, dus dan is het wel logisch dat je de auto wat meer maakt naar zijn rijstijl (mocht die keuze er liggen uiteraard.. allereerst wordt er 'gewoon' een auto gebouwd wordt die zo snel mogelijk is in theorie)
Fijn voor hem natuurlijk, maar wordt lastig als je de voorbereiding al gemist hebt. Zal wel exit Q1 wordenquote:
Autosportfans?quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Veel autosport fans zijn gewoon niet zo slim, maakt geen reet uit waar ze weg komen of voor wie ze zijn.
Okequote:Op donderdag 2 maart 2023 10:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Autosportfans?
Of Formule 1 fans?
F1 heeft al weinig met autosport te maken en de echte autosportfans niet zo slim noemen is een beetje vreemd.
???quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:44 schreef daNpy het volgende:
F1 heeft al weinig met autosport te maken
Huh?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:44 schreef daNpy het volgende:
F1 heeft al weinig met autosport te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |