Tsja, als je blind bent....quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nogal logisch als Lando voor hem ligt
Zelfde als met Leclerc toen in Copse.. toen was ie opeens lyrisch over Leclercquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tsja, als je blind bent....
Lewis ligt echt voor op Lando voor ze allebei de 2de bocht insturen. Maar ja, het is Max niet, dus doet Lewis normaal.
Anyway, water under the bridge. Max werd terecht kampioen dat seizoen.
Er was een andere mod die begon over een aanrijding van Lewis in 2021....ik liet me verleiden....excuus.quote:
Ja, was het niet de bedoeling dat de DRS minder ver open zou gaan ofzo? Niks meer over gehoord.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:07 schreef daNpy het volgende:
Gaat goed met dat "minder DRS". Wat een flop.
beter niet meer reageren op trollen ...hoe moeilijk ook.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er was een andere mod die begon over een aanrijding van Lewis in 2021....ik liet me verleiden....excuus.
Als je gewoon leest zie je inderdaad dat er minder DRS zal zijn voor race 1.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:07 schreef daNpy het volgende:
Gaat goed met dat "minder DRS". Wat een flop.
DRS gaat al open na 2 rondes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:29 schreef Black-Death het volgende:
Bedoeling was volgens mij vooral dat DRS eerder open zou gaan, dus niet na 3 rondes maar al na 2 rondes.
Toch wel de man die ik dit jaar het liefst zie opstaan!quote:
Ja klopt, dat gaat gebeurenquote:
Is ook niet goed voor het image dus ik zie het niet terugkomen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:40 schreef shiz het volgende:
Bijtanken is denk ik te gevaarlijk, er is een reden dat ze ermee op zijn gehouden.
En je moet ook bedenken dat een pitstop dan langer duurt.
Was natuurlijk al zo. Maar vind het goed dat de eerste Drs wordt verkort. Want als die te lang is is het veel te makkelijk om in te halen. Zeker voor Max met zijn hoge topspeed.quote:
Goed punt. De generatie die met Teslas opgegroeid is 'huh wat doen die nou?!'.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet goed voor het image dus ik zie het niet terugkomen.
nee, nu is het goed en veilig met auto, die vol onder stroom staat, als het dus misgaat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet goed voor het image dus ik zie het niet terugkomen.
Toen waren de auto's 620kg, dat is nogal een verschil met het huidige 798kg.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:51 schreef Starflyer het volgende:
En dat het aantal acties op de baan zou met bijtanken dan weer minder worden, zoals al tussen 1994 en 2009 het geval was, met 2009 als absoluut dieptepunt.
2010 liet zien wat het verbod op bijtanken opleverde, zonder DRS en Pirelli banden. Imho nog steeds een van de beste seizoenen van de afgelopen 20 jaar, dat niet verpest is door slechte banden en easy DRS overtakes.
Gaat meer om het bijtanken, energieslurpen is niet zo hot tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, nu is het goed en veilig met auto, die vol onder stroom staat, als het dus misgaat.
veiligheid is gewoon een PR stunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |