Ze hebben wel mooie kleding.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het iets in die richting zit. Prestigeprojectje wat niet helemaal slaagt. Of totaal niet.
Max' succes trekt ook weer bergen van dat dagjesvolk dat helemaal niets begrijpt van autosport, techniek en de historie. Dat is ook al een reden dat ik geen zin heb om een race te bezoeken in Zandvoort, Spa of Oostenrijk, ik erger me kapot aan al die lui.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel waar ja. Maar vooral online is het echt ellende. Op het circuit zelf wordt het inmiddels wel steeds erger door een aantal randdebielen. Bijv. Spa 2017 was er nog relatief weinig aan de hand. Zat toen in Pouhon tussen Max fans en Ferrari fans en toen LH daar tijdens Qualy een nieuw ronderecord reed zat iedereen gewoon te klappen (zoals het zou moeten zijn..)
Correct, maar tegenwoordig mag je vooral dàt niet meer zeggen want dan vindt iedereen je ineens een soort elitaire HHFquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Max' succes trekt ook weer bergen van dat dagjesvolk dat helemaal niets begrijpt van autosport, techniek en de historie. Dat is ook al een reden dat ik geen zin heb om een race te bezoeken in Zandvoort, Spa of Oostenrijk, ik erger me kapot aan al die lui.
Alsof die karren van MERC niet werden gebouwd rond Hamilton..quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is de "Red Bull bouwt de auto alleen voor Max en dat is gemeen en oneerlijk!!!11111!!!" concern troll insteek, zie je nogal vaak op sites met veel Hamilton fans
Ze vergeten "less grip mid corner"quote:
Vroegah dat Jos reed, keek ik zo'n beetje als enige in de klas naar F1 en was ik de nerd iddquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Correct, maar tegenwoordig mag je vooral dàt niet meer zeggen want dan vindt iedereen je ineens een soort elitaire HHF
Mwa het ligt wat mij betreft ergens in het midden.. je eerste coureur is je beste, dus dan is het wel logisch dat je de auto wat meer maakt naar zijn rijstijl (mocht die keuze er liggen uiteraard.. allereerst wordt er 'gewoon' een auto gebouwd wordt die zo snel mogelijk is in theorie)quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:35 schreef opgebaarde het volgende:
Al die teams willen niet de snelste auto maar hun eerste rijder pleasen
Is gewoon even afwachten maar ze hadden zoveel vleugel staan tijdens die test dat het wel logisch is dat ze nu met wat minder doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ze vergeten "less grip mid corner"
Er staat toch gewoon downforcequote:Op donderdag 2 maart 2023 09:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ze vergeten "less grip mid corner"
Heb Bottas niet horen klagen over een te gevoelige auto toen die met Lewis reed. Rosberg ook niet en George ook niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alsof die karren van MERC niet werden gebouwd rond Hamilton..
Alsof de Ferrari van begin jaren '00 niet werd gebouwd rond M Schumacher.
Daar heb je je als 2de rijder gewoon naar te schikken.
Klopt je hebt gelijk; ik was te snel met bashenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon downforce
Dat komt omdat Hamilton gewoon een doorsnee-coureur is en Max en Schumacher niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb Bottas niet horen klagen over een te gevoelige auto toen die met Lewis reed. Rosberg ook niet en George ook niet.
Dat is wat Adrien Newey, de ontwerper van de toenmalige RB zegt, sterker nog, hij zegt dat zijn team de snelst mogelijke auto ontwerpt en dat de rijders zich maar moeten schikken en er het beste uit moeten halen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa het ligt wat mij betreft ergens in het midden.. je eerste coureur is je beste, dus dan is het wel logisch dat je de auto wat meer maakt naar zijn rijstijl (mocht die keuze er liggen uiteraard.. allereerst wordt er 'gewoon' een auto gebouwd wordt die zo snel mogelijk is in theorie)
Fijn voor hem natuurlijk, maar wordt lastig als je de voorbereiding al gemist hebt. Zal wel exit Q1 wordenquote:
Autosportfans?quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Veel autosport fans zijn gewoon niet zo slim, maakt geen reet uit waar ze weg komen of voor wie ze zijn.
Okequote:Op donderdag 2 maart 2023 10:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Autosportfans?
Of Formule 1 fans?
F1 heeft al weinig met autosport te maken en de echte autosportfans niet zo slim noemen is een beetje vreemd.
???quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:44 schreef daNpy het volgende:
F1 heeft al weinig met autosport te maken
Huh?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:44 schreef daNpy het volgende:
F1 heeft al weinig met autosport te maken
Het is je vergevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Oh jullie denken nog dat die autootjes die rond rijden is waar het om gaat, en niet het geld wat er mee gemoeid. Oké, sorry.
Zolang je bankhangende TV kijkers als autosportfans definieert begrijp je het idd niet.quote:
Want echte autosport fans staan ofzo?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zolang je bankhangende TV kijkers als autosportfans definieert begrijp je het idd niet.
Dat je geen autosportfan bent, maar een bankhanger iddquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want echte autosport fans staan ofzo?
Je hebt mijn punt eigenlijk al bevestigd.
Zelden zo veel onzin in één post gelezen, hardop gelachen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat je geen autosportfan bent, maar een bankhanger idd
Mensen die naar Idols kijken zijn met die theorie ook muziekliefhebbers
Hamilton is zeker wel een hele goede coureur maar niet als hij geen dominante auto heeft en gewoon echt moet racen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat komt omdat Hamilton gewoon een doorsnee-coureur is en Max en Schumacher niet.
nog altijd een heel stuk slimmer dan de gemiddelde "voetbalfan"quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Veel autosport fans zijn gewoon niet zo slim, maakt geen reet uit waar ze weg komen of voor wie ze zijn.
Geeft niks, je begrijpt mijn initieele post overduidelijk niet maar hebt natuurlijk een zelf bedacht imago hoog te houden op het internet, dus toegeven of iets vragen wordt wat lastig.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zelden zo veel onzin in één post gelezen, hardop gelachen.
Ik zie het nut van deze vergelijking niet helemaal, maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:00 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
nog altijd een heel stuk slimmer dan de gemiddelde "voetbalfan"
Wat goed van je dat je met je eigen fantasie mijn leven weet in te vullen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geeft niks, je begrijpt mijn initieele post overduidelijk niet maar hebt natuurlijk een zelf bedacht imago hoog te houden op het internet, dus toegeven of iets vragen wordt wat lastig.
Als je onzin wil lezen, moet je nog eens terug zoeken naar de vele autosportfans die dom zijn. Ik vraag me af hoeveel autosportfans je kent, of dat je je baseert op wat anonieme mensen op internet zetten.
Hamilton #paperchamp #f1xedquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Niet Hamilton, maar Schumacher is de recordkampioen.![]()
Volgens Ecclestone.
Jij bent meer een voorstander van amateursport, begrijp ik?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Oh jullie denken nog dat die autootjes die rond rijden is waar het om gaat, en niet het geld wat er mee gemoeid is. Oké, sorry.
Geen auto's geen geld. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Oh jullie denken nog dat die autootjes die rond rijden is waar het om gaat, en niet het geld wat er mee gemoeid is. Oké, sorry.
F1 is business. Weet iedereen hier denk ik wel. Maar het alsnog autosport.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Oh jullie denken nog dat die autootjes die rond rijden is waar het om gaat, en niet het geld wat er mee gemoeid is. Oké, sorry.
Excuses aanvaardquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:51 schreef daNpy het volgende:
Oh jullie denken nog dat die autootjes die rond rijden is waar het om gaat, en niet het geld wat er mee gemoeid is. Oké, sorry.
RB is de enige met een knik er in.quote:
Wat ik ook vreemd vond tijdens het testen is dat ondanks de kleinere vleugel dan de anderen, Red Bull het grootste verschil met DRS had, al kan ik het bericht erover niet meer terug vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
RB is de enige met een knik er in.
Dan zal die aerodynamisch wel anders in elkaar steken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik ook vreemd vond tijdens het testen is dat ondanks de kleinere vleugel dan de anderen, Red Bull het grootste verschil met DRS had, al kan ik het bericht erover niet meer terug vinden.
Het blijft altijd een samenspel met de rest van de auto, vorig jaar zag je dat Red Bull de minste drag had wat resulteerde in hoge topspeed, nu lijkt het erop dat Ferrari ook iets meer op topspeed gokt maar dat gaat bij hun dan weer teveel ten koste van de bochtensnelheid en bandenslijtage (tenminste zo lijkt het). Met deze auto's is de bodem ook heel belangrijk dus moeilijk om alleen naar de vleugel te kijken maar met inhalen is het wel prettig als DRS veel oplevert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zal die aerodynamisch wel anders in elkaar steken.
Maar wanneer is een vleugel effectief? Als hij veel drag verlaagd bij het openen geeft of als hij veel downforce geeft als hij dicht is?
De combinatie van veel downforce en de minste drag bij het gebruik van DRS lijkt het gunstigst.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zal die aerodynamisch wel anders in elkaar steken.
Maar wanneer is een vleugel effectief? Als hij veel drag verlaagd bij het openen geeft of als hij veel downforce geeft als hij dicht is?
Ja, dat is het grote ding met deze spec. De vloer is veel belangrijker dan-ie al was. En daar zie je bijna niks van aan de buitenkant.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met deze auto's is de bodem ook heel belangrijk dus moeilijk om alleen naar de vleugel te kijken
Dat was toch slechts een loszittend schroefje oid?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef Netsplitter het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over die voorvleugel van Ferrari waar de FIA naar zou gaan kijken?
Dat was de oorzaak van de deukneus toch?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat was toch slechts een loszittend schroefje oid?
Die vent is ook niet weg te krijgen hequote:Op donderdag 2 maart 2023 13:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Btw, geen Olav Mol meer luisteren in Nederland:
Viaplee haalt radiorechten binnen.
Nope.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat was toch slechts een loszittend schroefje oid?
Die single mount scheen ook nog wat problemen met de DRS aansturing op te leveren tijdens de testen, las ik bij AMuS.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:27 schreef tja77 het volgende:
Ferrari had ook nog een single mount rear wing bij (low downforce)? Was die qua vorm erg afwijkend?
Grand Prix Radio blijft gewoon in Nederland. Ze bestaan inmiddels al flink wat jaren. Het enige wat ze niet mogen, is het geluid van de F1 uitzenden in Nederland, en daarvoor breiden ze dus uit naar België, want daar mogen ze dat nu wel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die vent is ook niet weg te krijgen he
En dan het nieuws verspreiden als "Grand Prix Radio breidt uit naar België". Nee, je verhuist je hele toko naar België omdat je in Nederland de rechten kwijt bent
Die is toch legaal, omdat de FIA de bewoording in de technische reglementen heeft aangepast, door een cruciaal deel van een zin weg te halen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef Netsplitter het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over die voorvleugel van Ferrari waar de FIA naar zou gaan kijken?
Zolang die verbindingselementen maar aan de maten ed voldoet.quote:"primarily' be there for mechanical, structural or measurement reasons."
Voor alles is er een eerste keer en nooit vergeten, to finish first you must first finish.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
De winnaar van de openingsrace wordt nooit kampioen toch?
Is dat zo? Nooit bij stil gestaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
De winnaar van de openingsrace wordt nooit kampioen toch?
Epic weerquote:
In 2016 voor het laatst!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
De winnaar van de openingsrace wordt nooit kampioen toch?
Tijd voor een aanscherping!quote:
Bottas met mat genotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |