quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:20 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wat mij betreft welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Geldt dit nou als een naam-TT of niet?
Hamlapjelujah klinkt dan nog iets beterquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat mij betreft welIk kan er zelfs nog Hamlaplelujah van maken als je dat wil
De woordspeling rolt zo perfect van de tong, volgens mij!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat mij betreft welIk kan er zelfs nog Hamlaplelujah van maken als je dat wil
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien wel, maar er is een klein probleem: op dit moment heeft Nederland geen startplek op de Spelen.
Past perfect op het metrum vanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hamlapjelujah klinkt dan nog iets beter
Dan hou ik hem zoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De woordspeling rolt zo perfect van de tong, volgens mij!
Hij zal die startplek zelf moeten veroveren, maar daar moet hij dan mountainbike-races voor rijden. Ik weet niet of dat in z'n programma past.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:37 schreef Em31 het volgende:
[..]dat lijkt me niet zo handig voor zijn kansen nee.
Heb je ook nog tips ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:22 schreef H_T het volgende:
Even een ander genre muziek dan normaal: de stembussen voor de filmmuziek top 100 zijn geopend
Band of Brothers, Game of Thrones, Vangelisquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je ook nog tips ?
Deze lijst is een stuk lastiger om te maken.
Naast de iconische dingen als Star Wars, Soldaat van Oranje, muziek van Morricone zou ik het even niet meer weten.
Terwijl een aantal namen van sommige componisten wel bekend klinken: John Williams, Hans Zimmer, James Horner.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Over theoloog gesproken, kerkelijk 'nieuwtje'Good busy Hamlapjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik mis Emma Wortelboer 2019quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:14 schreef ijs_beer het volgende:
Hoi, ik ben op naar het perfecte juichgifje voor morgen als de song voor NL wordt gepresenteerd. Dit omdat ik inmiddels fakking hyped ben.
Terwijl ik morgen niet om kwart over 7 hier mee kan lullen, maar goed kleinigheidje hou je toch.![]()
De opties:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4. [ afbeelding ]
5. [ afbeelding ]
Nou welke moet het worden:
[poll=5212]
Voor daadwerkelijke goede gifjes verwijs ik u naar @:mandy040986
Dat is bewust.quote:
Jaws, Jurassic Park, Indiana Jones, E.T., Harry Potterquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je ook nog tips ?
Deze lijst is een stuk lastiger om te maken.
Naast de iconische dingen als Star Wars, Soldaat van Oranje, muziek van Morricone zou ik het even niet meer weten.
Terwijl een aantal namen van sommige componisten wel bekend klinken: John Williams,
Lion King, Pirates of the Caribbean, Interstellar, Dunequote:Hans Zimmer,
Titanic, Avatar, Braveheartquote:James Horner.
quote:Zimmer, Hans
Pirates of the Caribbean
Vangelis
Chariots of Fire
Vangelis
1492: Conquest of Paradise
Morricone, Ennio
Once upon a time in the West
Djawadi, Ramin
Game of Thrones
Kamen, Michael
Band of Brothers (serie)
Mansell, Clint
Requiem for a dream
Horner, James
Braveheart
Badalamenti, Angelo
Twin Peaks
Jan Hammer
Crockett’s Theme
Myers, Stanley
The Deer Hunter
Menken, Alan
Beauty and the Beast
Klaus Doldinger
Das Boot
Stothart, Herbert
The Wizard of Oz
Young, Christopher
Hellraiser
Zimmer, Hans
Pearl Harbor
Zimmer, Hans
The Lion King
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:14 schreef ijs_beer het volgende:
Hoi, ik ben op naar het perfecte juichgifje voor morgen als de song voor NL wordt gepresenteerd. Dit omdat ik inmiddels fakking hyped ben.
Terwijl ik morgen niet om kwart over 7 hier mee kan lullen, maar goed kleinigheidje hou je toch.![]()
De opties:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4. [ afbeelding ]
5. [ afbeelding ]
Nou welke moet het worden:
[poll=5212]
Voor daadwerkelijke goede gifjes verwijs ik u naar @:mandy040986