NOS: ‘Ja Henk, hoe is dit nu toch weer mogelijk?’.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo vermoeiend elke keer die gefrustreerde hoofden van goh ik noem maar iemand, Henk Grol.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
NOS: ‘Ja Henk, hoe is dit nu toch weer mogelijk?’.
Zelf vind ie zich de beste, maar hij faalt altijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo vermoeiend elke keer die gefrustreerde hoofden van goh ik noem maar iemand, Henk Grol.
Ja, allerlei favorieten in de verschillende klassen. En die vliegen er altijd weer ‘onverwacht’ uit tegen één of andere onbekende Georgiër ofzo. En dan begint dat geouwehoer over de herkansingsronde die nog brons kan opleveren ook nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en voor mijn gevoel wordt er dan ook elke keer weer gezegd dat ze daarvoor wereldkampioen waren, nu de grote kanshebbers zijn, etc. etc. En dan gaat het weer mis.
Hier sla je de plank wel even mis hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, jullie Belgen gaan weer klop krijgen van Onze Mathieu!![]()
![]()
In alle drie die sporten.
In het pré-Cha Cha Cha tijdperk werd dat wel geroepen hier en daarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat in 2024 ook in Parijs/Frankrijk?
Welke kon jij kiezen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:15 schreef blackswangreen het volgende:
Ik had ook een tijdslot voor Parijs, ik ging vanochtend blij kijken wat ik kon krijgen: allemaal evenementen waar ik niet heen wil, voor een paar honderd euro per stuk. Ja doei!
Golf, worstelen, tafeltennis, kanosprint (?)... ook atletiekonderdelen, maar degene die je wil zien kosten dan 700 eurootjes.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Golf, worstelen, tafeltennis, kanosprint (?)... ook atletiekonderdelen, maar degene die je wil zien kosten dan 700 eurootjes.
In Tokio:quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier nog daarbij:quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Golf, worstelen, tafeltennis, kanosprint (?)... ook atletiekonderdelen, maar degene die je wil zien kosten dan 700 eurootjes.
Mathieu en een plank, oe!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier sla je de plank wel even mis hoor.
Je kunt natuurlijk ook naar het wielrennen op de weg, de marathon of natuurlijk het snelwandelen, allemaal gratis!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:34 schreef Arizona het volgende:
Canoe Sprint had ik op zich nog best naartoe gewild, als dat voor 24 euro was. Ik sta best open voor onbekende sporten. Maar neen, beste mensen. Vanaf 175 euro
Barcelona is het dichtst bij, maar meestal een vrij saaie race. Je kan ook een hele vakantie om een racebezoek heen bouwen natuurlijk, dan heb je toch wat vrijere keuzequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:49 schreef Strani het volgende:
F1 zou ik ook nog wel een keertje naartoe willen. Wel jammer dat ik daar dan het best voor naar Barcelona zou moeten.
Maar ik ga dan niet op z'n Verstappen-tribune zitten hoor
Ja nou ja het kost ook allemaal een hoop, en ik heb geen Nederlands salaris hèquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Barcelona is het dichtst bij, maar meestal een vrij saaie race. Je kan ook een hele vakantie om een racebezoek heen bouwen natuurlijk, dan heb je toch wat vrijere keuze
Ik ben wel eens op Spa-Francorchamps geweest toen er géén F1 was, dat was ook wel leukquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Barcelona is het dichtst bij, maar meestal een vrij saaie race. Je kan ook een hele vakantie om een racebezoek heen bouwen natuurlijk, dan heb je toch wat vrijere keuze
Hallo er zijn misschien mensen die gewoon willen respecteren dat een dag 24 uur dient te hebben hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Morgen weer verder.
Daar is Hongarije voor uitgevondenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja het kost ook allemaal een hoop, en ik heb geen Nederlands salaris hè
Ik ben ooit naar de DTM op Zandvoort geweest toen Christijan Albers daar nog in reed en je voor 8 euro een duinkaartje kon halen bij de Free Record Shopquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op Spa-Francorchamps geweest toen er géén F1 was, dat was ook wel leuk![]()
Er was toen een andere race, geen idee meer wat, maar daar kon je gratis naartoe. Dit is al jaaaaaren geleden en wij waren toen toevallig in de Ardennen op vakantie. Ik vond het vooral veel lawaaimaar wel grappig om eens te zien.
Oh, sorry. Ik doelde op mijn werkdag. Niet op de dag in het algemeen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo er zijn misschien mensen die gewoon willen respecteren dat een dag 24 uur dient te hebben hoorEerst al bepalen dat het weekend voorbij is en nu gewoon dagen afkappen??
Judo op de Spelen is altijd wel een leuke rubriek jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch zou ik met enig verwachtingsmanagement naar mezelf niet voor judo, mountainbiken en schermen ofzo kiezen, want gevoelsmatig ga je dan drie keer ONZE atleten zien falen
Eruitquote:
Het gezegde is niet je slaat een pallet mis hequote:
En toen bij de landenwedstrijd weerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In Tokio:
"Hier staat Henk Grol, zijn laatste olympische spelen, hij won eerder al medailles maar dit toernooi is zijn laatste kans op goud, hij staat tegenover de Oezbeek.... Oh ippon, het is voorbij voor Grol."
De commentator was nog aan zijn intro praatje bezig maar na een halve minuut zat het toernooi van Grol er al op
Ik val af, ik ben veel knapper dan die man.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:49 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Wie van ons hier is Tom Mikkers?
Ja daarom had ik jou al uitgesloten uiteraard.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik val af, ik ben veel knapper dan die man.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:49 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tom_Mikkersquote:Tom Mikkers (Boekel, 9 juni 1969) is een Nederlands theoloog.
Van het verkeerd spellen van Duncan Laurence vind ik ook nog iets trouwens.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:49 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ja en je vraagt je ook af in welk jaar we zitten als je nu nog omschreven wordt als TMF-vjquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van het verkeerd spellen van Duncan Laurence vind ik ook nog iets trouwens.
Ja, misschien kunnen ze bandparodist André van Duin of Jeugdjournaalpresentator Robert ten Brink ook om hun mening vragen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en je vraagt je ook af in welk jaar we zitten als je nu nog omschreven wordt als TMF-vj
Ik ben van '96, niet '69quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tom_Mikkers
@:hamlapjes dus, al had die in mijn herinnering meer haar.
Misschien wel, maar er is een klein probleem: op dit moment heeft Nederland geen startplek op de Spelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:46 schreef Em31 het volgende:
Gaat Van der Poel trouwens weer mountainbiken? Of geen idee nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 1969?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rond die tijd was Isabelle TMF-VJ
Ik had Isabelle niet herkent.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:49 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Daar las ik van de week ook wat over ja, dat alleen de eerste 19(?) landen een startplek krijgen en Nederland staat 35e ofzo op die ranking. Zou toch zuur zijn dat zo'n topper niet mee mag doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien wel, maar er is een klein probleem: op dit moment heeft Nederland geen startplek op de Spelen.
Ik ook niet, in mijn herinnering was ze knapquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had Isabelle niet herkent.
Ja, die herinnering had ik ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet, in mijn herinnering was ze knap
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Over theoloog gesproken, kerkelijk 'nieuwtje'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Over theoloog gesproken, kerkelijk 'nieuwtje'Geen idee wat dat precies betekent, maar gefeliciteerd als het lukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |