NOS: ‘Ja Henk, hoe is dit nu toch weer mogelijk?’.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo vermoeiend elke keer die gefrustreerde hoofden van goh ik noem maar iemand, Henk Grol.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
NOS: ‘Ja Henk, hoe is dit nu toch weer mogelijk?’.
Zelf vind ie zich de beste, maar hij faalt altijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo vermoeiend elke keer die gefrustreerde hoofden van goh ik noem maar iemand, Henk Grol.
Ja, allerlei favorieten in de verschillende klassen. En die vliegen er altijd weer ‘onverwacht’ uit tegen één of andere onbekende Georgiër ofzo. En dan begint dat geouwehoer over de herkansingsronde die nog brons kan opleveren ook nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en voor mijn gevoel wordt er dan ook elke keer weer gezegd dat ze daarvoor wereldkampioen waren, nu de grote kanshebbers zijn, etc. etc. En dan gaat het weer mis.
Hier sla je de plank wel even mis hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, jullie Belgen gaan weer klop krijgen van Onze Mathieu!![]()
![]()
In alle drie die sporten.
In het pré-Cha Cha Cha tijdperk werd dat wel geroepen hier en daarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat in 2024 ook in Parijs/Frankrijk?
Welke kon jij kiezen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:15 schreef blackswangreen het volgende:
Ik had ook een tijdslot voor Parijs, ik ging vanochtend blij kijken wat ik kon krijgen: allemaal evenementen waar ik niet heen wil, voor een paar honderd euro per stuk. Ja doei!
Golf, worstelen, tafeltennis, kanosprint (?)... ook atletiekonderdelen, maar degene die je wil zien kosten dan 700 eurootjes.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Golf, worstelen, tafeltennis, kanosprint (?)... ook atletiekonderdelen, maar degene die je wil zien kosten dan 700 eurootjes.
In Tokio:quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier nog daarbij:quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Golf, worstelen, tafeltennis, kanosprint (?)... ook atletiekonderdelen, maar degene die je wil zien kosten dan 700 eurootjes.
Mathieu en een plank, oe!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier sla je de plank wel even mis hoor.
Je kunt natuurlijk ook naar het wielrennen op de weg, de marathon of natuurlijk het snelwandelen, allemaal gratis!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:34 schreef Arizona het volgende:
Canoe Sprint had ik op zich nog best naartoe gewild, als dat voor 24 euro was. Ik sta best open voor onbekende sporten. Maar neen, beste mensen. Vanaf 175 euro
Barcelona is het dichtst bij, maar meestal een vrij saaie race. Je kan ook een hele vakantie om een racebezoek heen bouwen natuurlijk, dan heb je toch wat vrijere keuzequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:49 schreef Strani het volgende:
F1 zou ik ook nog wel een keertje naartoe willen. Wel jammer dat ik daar dan het best voor naar Barcelona zou moeten.
Maar ik ga dan niet op z'n Verstappen-tribune zitten hoor
Ja nou ja het kost ook allemaal een hoop, en ik heb geen Nederlands salaris hèquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Barcelona is het dichtst bij, maar meestal een vrij saaie race. Je kan ook een hele vakantie om een racebezoek heen bouwen natuurlijk, dan heb je toch wat vrijere keuze
Ik ben wel eens op Spa-Francorchamps geweest toen er géén F1 was, dat was ook wel leukquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Barcelona is het dichtst bij, maar meestal een vrij saaie race. Je kan ook een hele vakantie om een racebezoek heen bouwen natuurlijk, dan heb je toch wat vrijere keuze
Hallo er zijn misschien mensen die gewoon willen respecteren dat een dag 24 uur dient te hebben hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Morgen weer verder.
Daar is Hongarije voor uitgevondenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja het kost ook allemaal een hoop, en ik heb geen Nederlands salaris hè
Ik ben ooit naar de DTM op Zandvoort geweest toen Christijan Albers daar nog in reed en je voor 8 euro een duinkaartje kon halen bij de Free Record Shopquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op Spa-Francorchamps geweest toen er géén F1 was, dat was ook wel leuk![]()
Er was toen een andere race, geen idee meer wat, maar daar kon je gratis naartoe. Dit is al jaaaaaren geleden en wij waren toen toevallig in de Ardennen op vakantie. Ik vond het vooral veel lawaaimaar wel grappig om eens te zien.
Oh, sorry. Ik doelde op mijn werkdag. Niet op de dag in het algemeen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo er zijn misschien mensen die gewoon willen respecteren dat een dag 24 uur dient te hebben hoorEerst al bepalen dat het weekend voorbij is en nu gewoon dagen afkappen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |