Nou, als je ziet hoe er vandaag gescoord wordt, snap ik dat welquote:Op zondag 26 februari 2023 13:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Pedersen is na die goal vorige week teveel in zichzelf gaan geloven.
Geluk dwing je af met hard werk. Ik heb nog geen moment spanning gevoeld eigenlijk.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:40 schreef bbuddybb het volgende:
Lucky goal, maar Igor zet even daarvoor wel goed druk natuurlijk waardoor ze de bal weer veroveren.
En toch weet je dat het bij een 2-4 weer stressen wordt, dus je kan nooit rustig zo'n wedstrijd uitkijken.![]()
Dit deed ie altijd al.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Pedersen is na die goal vorige week teveel in zichzelf gaan geloven.
Vind hem de laatste weken wel beetje bij beetje beter worden, maar vind het nog niet denderend.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef bbuddybb het volgende:
Als Idrissi haalbaar zou zijn voor Feyenoord, zou je dat willen of heb je dan toch liever een andere buitenspeler?
Waarom zet jij bij elke post die smiley?quote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef bbuddybb het volgende:
Als Idrissi haalbaar zou zijn voor Feyenoord, zou je dat willen of heb je dan toch liever een andere buitenspeler?
Banshee Buddyquote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom zet jij bij elke post die smiley?
Ik volg mijn gevoel.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom zet jij bij elke post die smiley?
Een ander natuurlijk. Volgend seizoen gewoon 15 miljoen investeren in een goede rechtsbuiten.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef bbuddybb het volgende:
Eerste helft was wel redelijk. Tweede helft is niet zoveel. Met name achterin vind ik het vandaag zwak trouwens. Wat een ruimte.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef Slobeend het volgende:
Best wel bijzonder deze stand, ze spelen echt slecht.
Altijd kut dus?quote:
Fair...quote:Op zondag 26 februari 2023 13:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
als ie die niet had, zou ik dilrosun op het doel gooien..
iig geen megafoon nodig om geluid te makenquote:Op zondag 26 februari 2023 13:50 schreef klaasweetalles het volgende:
kan die caland niet gewoon zijn muil houwen op de tribiune
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:51 schreef klaasweetalles het volgende:
geetruida naar middenveld denk ik
Het is echt bizar, hier moet toch meer spelen op de achtergrond. Dit kan echt niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:51 schreef hhh38 het volgende:
We hebben nog maar 4 middenvelders maar Slot wil Bullaude echt geen minuten geven
is gewoon een feitquote:
Overdrijven is ook een vak hoorquote:Op zondag 26 februari 2023 13:40 schreef bbuddybb het volgende:
En toch weet je dat het bij een 2-4 weer stressen wordt, dus je kan nooit rustig zo'n wedstrijd uitkijken.![]()
Door het gebrek aan een speler achter Kökcü/Wieffer moet je hier wel weer rekening mee gaan houden helaasquote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:51 schreef hhh38 het volgende:
We hebben nog maar 4 middenvelders maar Slot wil Bullaude echt geen minuten geven
Het is meer hoop dan hype.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap de Bullaude hype overigens nog altijd niet.
Die heeft de wedstrijd tegen AZ gezienquote:Op zondag 26 februari 2023 13:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Als er gekopt kan worden door Dilrosun dan tel je hem al volgens de commentator. Die kijkt voor het eerst![]()
Nee ik ook niet. Maar je kunt dat wel prima uitproberen vandaag als je ziet hoe onthutsend zwak Dilrosun is.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
idemquote:Op zondag 26 februari 2023 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het helpt ook niet dat Taabouni zo zwak was op 10 afgelopen potjes, alhoewel ik denk dat die knul wat meer op de controlerende positie van Kökcü moet gaan focussen. Vuil werk opknappen en af en toe een steekballetje.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar je kunt dat wel prima uitproberen vandaag als je ziet hoe onthutsend zwak Dilrosun is.
Stoeltje Coolsingel weer ingeklapt.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:57 schreef fetX het volgende:
2 doelpunten tegen krijgen is wel echt slecht hoor
Ach, die mis je niet als ie geblesseerd of oververmoeid raakt…quote:Op zondag 26 februari 2023 13:50 schreef Kerftminister het volgende:
Toch ongelooflijk dat Dilrosun 90 minuten gaat maken
Dat valt mij ook wel op, die dekt wel eens lucht.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:59 schreef Slobeend het volgende:
Ook niet de eerste keer dat er een kopgoal bij Pedersen in de buurt valt.
Denk maar terug aan neuzenvreugd thuis.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:59 schreef Slobeend het volgende:
Ook niet de eerste keer dat er een kopgoal bij Pedersen in de buurt valt.
Daar hoor je welgeteld niemand meer over als we straks op de Coolsingel staan maat.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een slechte tweede helft is dit zeg.
De bullaude hype zegt niks over bullaudequote:Op zondag 26 februari 2023 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerste helft was niet goed maar was je wel een stuk sterker dan Fortuna. Tweede helft ging het gelijk op en dat is wel triest.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:09 schreef snabbi het volgende:
ik hoor en lees over de 2e helft, maar ook de eerste helft was niet echt sterk ofzo.
wel weer 3 punten verder.
Sparta uit is ook een gevaarlijke valkuilquote:Op zondag 26 februari 2023 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit ging toch wel heel makkelijk en dit was op papier een van de lastigste overgebleven wedstrijden, dat wel.
Sparta uit en Ajax uit zijn nu nog de 2 moeilijkste. De rest mag echt geen problemen opleveren.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit ging toch wel heel makkelijk en dit was op papier een van de lastigste overgebleven wedstrijden, dat wel.
Al die uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten zijn lastig, je weet nooit wat die in zo'n strijd ineens kunnenquote:Op zondag 26 februari 2023 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Sparta uit en Ajax uit zijn nu nog de 2 moeilijkste. De rest mag echt geen problemen opleveren.
quote:Op zondag 26 februari 2023 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al die uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten zijn lastig, je weet nooit wat die in zo'n strijd ineens kunnen
Ja zo kun je ‘m doortrekken naar elke wedstrijd.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al die uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten zijn lastig, je weet nooit wat die in zo'n strijd ineens kunnen
Nee, ik doel specifiek op de uitwedstrijden tegen Cambuur, Emmen en Excelsior. Die vrees ik meer dan Sparta eerlijk gezegdquote:Op zondag 26 februari 2023 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja zo kun je ‘m doortrekken naar elke wedstrijd.
De enige wedstrijd waarvan je weet dat je 3 punten inlevert.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:23 schreef aTypisch het volgende:
gernot dus KLAARGESTOOMD voor de klassieker
(lol)
Zie ons ook niet zomaar winnen, maar een gelijkspel zou ons ook al de morele winnaar maken.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige wedstrijd waarvan je weet dat je 3 punten inlevert.
ajax uit vrees ik niet, ik verwacht gewoon het traditionele verliespotje daar.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vrees eigenlijk op Ajax-uit na geen enkel potje meer, maakte mij vandaag toch wel erg weinig zorgen. We zijn ook domweg wat beter dan de concurrentie op dit moment.
Die zou ik maar vast incalculeren ja. Al is dit Ajax vergeleken met eerdere jaren wel echt heel matig.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ajax uit vrees ik niet, ik verwacht gewoon het traditionele verliespotje daar.
De zoveelste slijm inkoper, rot op !!!!quote:Op zondag 26 februari 2023 16:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die zou ik maar vast incalculeren ja. Al is dit Ajax vergeleken met eerdere jaren wel echt heel matig.
Over 3 weken uitgeschakeld in de beker, in Europa en van de nummer 1 plek af.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die wedstrijden in de beker en Europa niet teveel krachten gaan kosten
Ik denk toch dat Ajax nog wel wat punten moet gaan verspelen willen wij kampioen worden. Die pot in de ArenA kun je bij wijze van spreken schriftelijk af doen.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die wedstrijden in de beker en Europa niet teveel krachten gaan kosten
Genot ja. Precies wat Arend Martijn wil. Twee wedstrijden per week.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
6 wedstrijden in 3 weken
Dat is toch godverdomme lekker man. Lekkere potjes
Ik maak mij ook absoluut geen zorgen om die fitheid, snap sws niet waar dat vandaan komt. En als er iemand even doorheen zou zitten heb je altijd een prima vrijwel gelijkwaardige vervanger achter de hand.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot ja. Precies wat Arend Martijn wil. Twee wedstrijden per week.
Dit elftal is sowieso ziek fit.
Niet op het middenveld. Als Wieffer of Kökcü er uit ligt hang je wel. Sowieso is nu Dilro op 10 echt een drama.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij ook absoluut geen zorgen om die fitheid, snap sws niet waar dat vandaan komt. En als er iemand even doorheen zou zitten heb je altijd een prima vrijwel gelijkwaardige vervanger achter de hand.
En dan komen Bijlow en Szymanski er nog bij.
Nwoah. Met Geert en Kasanwirjo heb je echt nog wel keuze op de 6, mocht het zover komen. Qua fitheid maak ik mij echt niet druk. Ook Wieffer kan al die 6 potten gewoon spelen.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet op het middenveld. Als Wieffer of Kökcü er uit ligt hang je wel. Sowieso is nu Dilro op 10 echt een drama.
Op de andere posities ben je goed bezet ja.
Even los van die zieke kool speelde die wel weer extreem verdienstelijk. Er zal ongetwijfeld nog een keer de klad in komen maar hij is een van de meest constante spelers nu al.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nwoah. Met Geert en Kasanwirjo heb je echt nog wel keuze op de 6, mocht het zover komen. Qua fitheid maak ik mij echt niet druk. Ook Wieffer kan al die 6 potten gewoon spelen.
Ben toch wel benieuwd dit jaar. Deze situatie is toch wel redelijk nieuw. Even vanuit gaande dat Feyenoord en Ajax tot aan dit potje winnen moet Ajax in die wedstrijd wel komen.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Ajax nog wel wat punten moet gaan verspelen willen wij kampioen worden. Die pot in de ArenA kun je bij wijze van spreken schriftelijk af doen.
Had gehoopt dat ze vandaag punten lieten liggen en dat zat er ook best in, maar helaas.
Dat doet Ajax toch wel. Ik ga in ieder geval uit van een gebruikelijke nederlaag.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd dit jaar. Deze situatie is toch wel redelijk nieuw. Even vanuit gaande dat Feyenoord en Ajax tot aan dit potje winnen moet Ajax in die wedstrijd wel komen.
Dat vind ik echt onzin. Slot won met AZ ook in de ArenA, dan moet dat met ons ook gewoon kunnen. Een gelijkspel zou al enorm waardevol zijn want dan kan je ook nog een andere wedstrijd gelijkspelen.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Ajax nog wel wat punten moet gaan verspelen willen wij kampioen worden. Die pot in de ArenA kun je bij wijze van spreken schriftelijk af doen.
Had gehoopt dat ze vandaag punten lieten liggen en dat zat er ook best in, maar helaas.
Dit wegzetten als onzin vind ik wel een beetje vreemd als je naar onze wedstrijden daar kijktquote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Slot won met AZ ook in de ArenA, dan moet dat met ons ook gewoon kunnen. Een gelijkspel zou al enorm waardevol zijn want dan kan je ook nog een andere wedstrijd gelijkspelen.
Dat je het "schriftelijk af kan doen" vind ik onzin. Je bent gewoon vaak als duidelijke underdog en/of als mental midgets die wedstrijd ingegaan. Dat is allebei totaal niet het geval dit jaar.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit wegzetten als onzin vind ik wel een beetje vreemd als je naar onze wedstrijden daar kijkt
Het is wel een beetje een self fulfilling prophecy zo. In tegenstelling tot in andere jaren vind ik ons gewoon een betere ploeg hebben dan Ajax en zoals @hhh38 zegt is een gelijkspel al een goed resultaat, ik denk dat de kans wel aanzienlijk is dat we dat gaan behalen eigenlijk. Misschien mag je dat zelfs van de ploeg verwachten.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit wegzetten als onzin vind ik wel een beetje vreemd als je naar onze wedstrijden daar kijkt
Je had het stukje ‘bij wijze van spreken’ even gemist denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat je het "schriftelijk af kan doen" vind ik onzin. Je bent gewoon vaak als duidelijke underdog en/of als mental midgets die wedstrijd ingegaan. Dat is allebei totaal niet het geval dit jaar.
Dat moet je het team ook niet gaan aanpraten als supporters
Ik vind niet dat wij een betere ploeg hebben en nu Ajax weer resultaten behaald zie ik ook nog niet waarom wij een aanzienlijke kans hebben daar punten te halen. Het ontloopt elkaar allemaal niet veel tussen ons hoor.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een self fulfilling prophecy zo. In tegenstelling tot in andere jaren vind ik ons gewoon een betere ploeg hebben dan Ajax en zoals @:hhh38 zegt is een gelijkspel al een goed resultaat, ik denk dat de kans wel aanzienlijk is dat we dat gaan behalen eigenlijk. Misschien mag je dat zelfs van de ploeg verwachten.
Nou krijg ik vooral de kriebels zodra Gurney weer over een 'aanzienlijke kans' gaat ouwehoeren, maar als het elkaar allemaal niet veel ontloopt dan is de kans toch net zo groot dat we daar een punt of meer kunnen pakken dan dat we daar verliezen? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zondag 26 februari 2023 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind niet dat wij een betere ploeg hebben en nu Ajax weer resultaten behaald zie ik ook nog niet waarom wij een aanzienlijke kans hebben daar punten te halen. Het ontloopt elkaar allemaal niet veel tussen ons hoor.
Dat snap ik, dan nog vind ik het onzinquote:Op zondag 26 februari 2023 18:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Je had het stukje ‘bij wijze van spreken’ even gemist denk ik.
Blijf er wel achter staan dat het voor ons gewoon heel erg moeilijk is daar een resultaat te halen. Vaak genoeg daar de betere partij geweest en zelfs dan lukte het niet.
Zie editquote:Op zondag 26 februari 2023 18:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou krijg ik vooral de kriebels zodra Gurney weer over een 'aanzienlijke kans' gaat ouwehoeren, maar als het elkaar allemaal niet veel ontloopt dan is de kans toch net zo groot dat we daar een punt of meer kunnen pakken dan dat we daar verliezen? Of begrijp ik je verkeerd?
Die nieuwe trainer doet het bij ons tegen Ajax toch ook niet geweldig? Twee keer verlies en 1x gelijkspel in het afgelopen anderhalve jaar.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat snap ik, dan nog vind ik het onzin
Dit is een nieuwe trainer met andere spelers, wat doen resultaten langer dan 1,5 jaar geleden er dan nog toe?
Als je kijkt naar de spelopvatting in die wedstrijden had ik totaal niet het idee dat ze bang waren en ik vond ook niet dat we overklast zijn. Qua resultaat is de kans groot dat het ook een keer de goede kant op gaat vallen.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Die nieuwe trainer doet het bij ons tegen Ajax toch ook niet geweldig? Twee keer verlies en 1x gelijkspel in het afgelopen anderhalve jaar.
Ik zeg niet dat het onmogelijk is daar een resultaat te halen. Ik zeg dat het niet gek is om er ernstig rekening mee te houden dat het niet gaat lukken.
Daar zie ik toch minder aanknopingspunten dan jij maar we gaan het zienquote:Op zondag 26 februari 2023 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de spelopvatting in die wedstrijden had ik totaal niet het idee dat ze bang waren en ik vond ook niet dat we overklast zijn. Qua resultaat is de kans groot dat het ook een keer de goede kant op gaat vallen.
Die gaat echt geen 8 miljoen meer opleveren komende zomer. Genieten.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:34 schreef hhh38 het volgende:
Zou Twente al spijt hebben dat ze Zerrouki niet verkocht hebben?
Ik weet ook niet of wij hem nog moeten halen nu Wieffer het zo goed doet. Je hebt alleen wel wat meer middenvelders nodig volgend seizoen, maar om dan zoveel geld voor hem neer te tellen…quote:Op zondag 26 februari 2023 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die gaat echt geen 8 miljoen meer opleveren komende zomer. Genieten.
Als dat je dan in ieder geval bekerwinst of een 2e/3e plek op zou leveren kan je het nog verantwoorden, maar nu gaan ze gewoon lekker de play offs in. Erg mooi.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die gaat echt geen 8 miljoen meer opleveren komende zomer. Genieten.
soms pakt een financieel risico niet helemaal goed uitquote:Op zondag 26 februari 2023 18:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat je dan in ieder geval bekerwinst of een 2e/3e plek op zou leveren kan je het nog verantwoorden, maar nu gaan ze gewoon lekker de play offs in. Erg mooi.
Een aanzienlijke kans dus?quote:Op zondag 26 februari 2023 18:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou krijg ik vooral de kriebels zodra Gurney weer over een 'aanzienlijke kans' gaat ouwehoeren, maar als het elkaar allemaal niet veel ontloopt dan is de kans toch net zo groot dat we daar een punt of meer kunnen pakken dan dat we daar verliezen? Of begrijp ik je verkeerd?
Tja, de cijfers de laatste 20 jaar zijn zo intens droevig daar dat de terughoudendheid wel begrijpelijk is lijkt me.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Slot won met AZ ook in de ArenA, dan moet dat met ons ook gewoon kunnen. Een gelijkspel zou al enorm waardevol zijn want dan kan je ook nog een andere wedstrijd gelijkspelen.
mond houdenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, de cijfers de laatste 20 jaar zijn zo intens droevig daar dat de terughoudendheid wel begrijpelijk is lijkt me.
Laat Slot de boel maar op scherp zetten en de supporters verder hun mond houden over die wedstrijd. Want zelfs middelmatige clubs als Vitesse of Willem II hebben daar een beter record inmiddels.
O, dat vind ik dit seizoen eigenlijk wel. Het ontloopt elkaar inderdaad niet veel, maar ik heb van allebei de nodige potjes gezien en over het algemeen maakt Feyenoord een betere indruk bij mij, wat zich ook wel uit in dat wij een voorsprong van drie punten op de ranglijst hebben ondanks ons veel zwaardere programma. Dat terwijl wij al een maand of twee een hoop belangrijke spelers (zoals Bijlow, Szymanski en Trauner) moeten missen, in tegenstelling tot Ajax. We spelen niet eens op volle sterkte.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind niet dat wij een betere ploeg hebben en nu Ajax weer resultaten behaald zie ik ook nog niet waarom wij een aanzienlijke kans hebben daar punten te halen. Het ontloopt elkaar allemaal niet veel tussen ons hoor.
Tja als Martinez en Antony ongestraft iedereen neer mogen beuken dan wordt het wel lastig ja.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Die nieuwe trainer doet het bij ons tegen Ajax toch ook niet geweldig? Twee keer verlies en 1x gelijkspel in het afgelopen anderhalve jaar.
Ik zeg niet dat het onmogelijk is daar een resultaat te halen. Ik zeg dat het niet gek is om er ernstig rekening mee te houden dat het niet gaat lukken.
Het wanbeleid van ajax is de rest van de competitei niet verantwoordelijk voorquote:Op zondag 26 februari 2023 21:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja als Martinez en Antony ongestraft iedereen neer mogen beuken dan wordt het wel lastig ja.rnaast had Ajax vorig jaar wel een aanzienlijk beter elftal dan dit jaar.
Kicken man, jammer dat er een man of 20 voor ons trapten in het ‘we gaan jullie in het uitvak brengen’ en vervolgens het stadion uitgetrapt werdenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, was fantastisch die oude liedjes weer te horen.
Nu ook weer sjaals en wat vlaggen terug ipv al die zwarte jasjes.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, was fantastisch die oude liedjes weer te horen.
11 goals, dat haal je niet meer in dus je zal het van de punten moeten hebben.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:35 schreef Haringkop het volgende:
Mooi die irritante van Slot na afloop, het doelsaldo van Ajax is niet eens zoveel beter, maar dan moet je wel dit soort wedstrijden gebruiken om in te lopen.
Jij dacht ook dat we PSV even gingen oprollen.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een self fulfilling prophecy zo. In tegenstelling tot in andere jaren vind ik ons gewoon een betere ploeg hebben dan Ajax en zoals @:hhh38 zegt is een gelijkspel al een goed resultaat, ik denk dat de kans wel aanzienlijk is dat we dat gaan behalen eigenlijk. Misschien mag je dat zelfs van de ploeg verwachten.
Slot is een winnaar, en scherp op de details.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:35 schreef Haringkop het volgende:
Mooi die irritante van Slot na afloop, het doelsaldo van Ajax is niet eens zoveel beter, maar dan moet je wel dit soort wedstrijden gebruiken om in te lopen.
Leuk verhaal maar Feyenoord wint gewoon nooit van Ajax, als je ooit een kans had was het wel de thuiswedstrijd dit seizoen en die werd ook gemist.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O, dat vind ik dit seizoen eigenlijk wel. Het ontloopt elkaar inderdaad niet veel, maar ik heb van allebei de nodige potjes gezien en over het algemeen maakt Feyenoord een betere indruk bij mij, wat zich ook wel uit in dat wij een voorsprong van drie punten op de ranglijst hebben ondanks ons veel zwaardere programma. Dat terwijl wij al een maand of twee een hoop belangrijke spelers (zoals Bijlow, Szymanski en Trauner) moeten missen, in tegenstelling tot Ajax. We spelen niet eens op volle sterkte.
Dat verschil zit hem wel redelijk in hoe de spelers de instructies van de trainers oppakken dit seizoen denk ik. Had Bergwijn bijvoorbeeld onder Slot gespeeld, dan was hij normaal wel beter geweest dan onze buitenspelers, maar in zijn huidige vorm kan je dat moeilijk zeggen.
Als we daar een volledig fitte ploeg kunnen sturen, en dus niet te zware benen hebben van Shakhtar, dan geloof ik wel dat we daar de controle kunnen pakken. Maar eerst nog wel winnen van Groningen en Volendam natuurlijk. Zeker met het dubbele programma moet je die niet onderschatten, NEC in de beker viel ook enorm tegen.
Er worden mij woorden in de mond gelegd die niet waar zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat we PSV even gingen oprollen.
Maar je blijft wel de grootste positivo van dit topicquote:Op maandag 27 februari 2023 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er worden mij woorden in de mond gelegd die niet waar zijn.
Zelfs dat vind ik dit seizoen reuze meevallen eigenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar je blijft wel de grootste positivo van dit topic.
Krijgen we die ellende ook weer.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:03 schreef Caland het volgende:
Deze week ook voorselectie Oranje toch?
Verwacht Geertgod er sowieso bij
Gaat gewoon 0-0 worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk verhaal maar Feyenoord wint gewoon nooit van Ajax, als je ooit een kans had was het wel de thuiswedstrijd dit seizoen en die werd ook gemist.
Vind dat het nog lang geduurd heeft met Geertruida al heeft hij wel flink wat concurrentie op zijn positie(s).quote:Op maandag 27 februari 2023 14:03 schreef Caland het volgende:
Teze is wel meerdere keren opgeroepen toch? Dat had ook best Geertruida kunnen zijn. Hij was vorig seizoen in de 2e seizoenshelft al heel goedquote:Op maandag 27 februari 2023 14:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind dat het nog lang geduurd heeft met Geertruida al heeft hij wel flink wat concurrentie op zijn positie(s).
Announce WiefferGodGenot. @koemanquote:Op maandag 27 februari 2023 14:03 schreef Caland het volgende:
Hoe langer de overwinning uitblijft hoe groter de kans is dat die overwinning er wel gaat komenquote:Op maandag 27 februari 2023 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk verhaal maar Feyenoord wint gewoon nooit van Ajax, als je ooit een kans had was het wel de thuiswedstrijd dit seizoen en die werd ook gemist.
Koeman gaat sowieso Klaassen niet selecteren daarvoor in de plaats komt Wiefer...quote:Op maandag 27 februari 2023 16:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Announce WiefferGodGenot. @:koeman
Niet als je er twee tegen krijgt tegen Fortuna. Maar gisteren had je gewoon 0-5 / 1-5 moeten winnen ofzo, dan loop je twee of drie goals extra in. Zeker gezien het speelschema, kan je het doelsaldo nog wel richting Ajax krijgen. Maar dan moet je wel gedisciplineerder dan gisteren spelen.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
11 goals, dat haal je niet meer in dus je zal het van de punten moeten hebben.
Ik wil dat vanaf nu Manschot en Makkelie al onze wedstrijden fluiten. En af en toe die Turk maar dan alleen in de Kuip.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit heb ik ook. Medische stafGodenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:53 schreef viagraap het volgende:
Ligt het aan mij of komen die geblesseerden iedere keer eerder terug dan vooraf leek? Of word ik gewoon oud en vliegen de weken voorbij.
Of de persafdeling is slimmer geworden.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, dit heb ik ook. Medische stafGoden
spaanse dopingdokter ofzoquote:Op maandag 27 februari 2023 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, dit heb ik ook. Medische stafGoden
quote:Op maandag 27 februari 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
User @:dutchsuomi krijgt opeens miljoenen views uit Mexico
Gernot
Hele hoekbank op de Coolsingel zettenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:52 schreef De_Pel het volgende:
Nu Justin nog en ik ga m’n klapstoeltje upgraden
@DutchSuomiFan1992 lekker man! Gewoon een retweet van Santiagod!quote:Op maandag 27 februari 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gernot
Mag hopen dat Dilro inmiddels zijn vaste plekje op 10 heeft veroverd en dat die Pool mag gaan banken.quote:
Wat leuk voor die gozer.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gernot
Matige grap.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mag hopen dat Dilro inmiddels zijn vaste plekje op 10 heeft veroverd en dat die Pool mag gaan banken.
Denk trouwens wel dat Dilrosun weer naar de flank gaat.
Die had ook alweer op het trainingsveld gestaan toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Is er al zicht op wanneer Bijlow weer terug is?
Deed alles met 1 hand ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had ook alweer op het trainingsveld gestaan toch?
Volgens mij is dat meer om conditioneel bij te blijven, want met zijn hand kon hij nog niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had ook alweer op het trainingsveld gestaan toch?
Man Bijt Hond vibesquote:Op maandag 27 februari 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gernot
Meestal einde middag toch, heb het idee dat de bestsellerauteur sowieso niet voor tienen zijn nest uitkomtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:58 schreef aTypisch het volgende:
ik moet zo met de trein
beter schiet sjoerd effe op met die podcast uploaden
einde bericht
Hij heeft gisteren een scan gehad om te kijken of het goed heelt. Ik zal eens kijken of ik erachter kan komen wat daar uit is gekomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Is er al zicht op wanneer Bijlow weer terug is?
Wat een heerlijk leven moet die man hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal einde middag toch, heb het idee dat de bestsellerauteur sowieso niet voor tienen zijn nest uitkomt
Lekker man, één keer per jaar een boekje uitbrengen en verder een beetje rond de Meent hangen voor een dagelijkse liquid lunch.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leven moet die man hebben.
[ afbeelding ]
Staat erop.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:58 schreef aTypisch het volgende:
ik moet zo met de trein
beter schiet sjoerd effe op met die podcast uploaden
einde bericht
Doet het op zich al jaren goed als trainer. Ik hoopte eind 2020 nog dat hij Advocaat zou opvolgen, toen we nog niet verwachtten dat Slot haalbaar zou zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Tomasson als mogelijke opvolger Slot volgens Krabby.
Hm.
Is dat zo? Hij was in Nederland toch helemaal niet zo'n succes?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doet het op zich al jaren goed als trainer. Ik hoopte eind 2020 nog dat hij Advocaat zou opvolgen, toen we nog niet verwachtten dat Slot haalbaar zou zijn
Hij is slechts een jaar trainer geweest in Nederland en dat is bijna 10 jaar geleden. Waar hij het het eerste half jaar trouwens erg goed deed bij Excelsior, alleen stapte hij toen het wespennest in Kerkrade binnen. Vervolgens is hij nog kort assistent geweest bij Vitesse, dat is het.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat zo? Hij was in Nederland toch helemaal niet zo'n succes?
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is slechts een jaar trainer geweest in Nederland en dat is bijna 10 jaar geleden. Waar hij het het eerste half jaar trouwens erg goed deed bij Excelsior, alleen stapte hij toen het wespennest in Kerkrade binnen. Vervolgens is hij nog kort assistent geweest bij Vitesse, dat is het.
De laatste jaren is hij dus vrij succesvol. Bij Malmo is hij twee keer kampioen geworden en nu doet hij het prima bij Blackburn in de Championship, speelt mee voor promotie.
Die heeft net verlengd bij AZ meen ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:36 schreef Elan het volgende:
Asjeblieft geen Tomasson. Gewoon Pascal Jansen pakken als opvolger toch.
Als je uberhaupt contact legt met een "concurrent" word je gelijk ontslagen, dus dat is geen probleemquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft net verlengd bij AZ meen ik.
Moet zeggen dat ik hem wel meer ben gaan waarderen sinds ik dat podcastje luister.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef Caland het volgende:
Krabby heeft een hartgrondige hekel aan de lama’s en Wout Weghorst
Eigenlijk toch best een sympathieke vent, die Krabby
De kleine millennial is wel een enorme proleet met z'n carnaval en z'n Lama's.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef Caland het volgende:
Krabby heeft een hartgrondige hekel aan de lama’s en Wout Weghorst
Eigenlijk toch best een sympathieke vent, die Krabby
Ja daar begin ik dan weer per aflevering een grotere afkeer tegen te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De kleine millennial is wel een enorme proleet met z'n carnaval en z'n Lama's.
roep het al jaren maandenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
O die vind ik juist wel leukquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Te Kloese gaat vanuit zijn vakantieadresje wel een nieuw stadionnetje voor ons regelenquote:
Gewoon een extra tribune neerzetten op Varkenoord en je zit al aan het minimum van 3000 plaatsen dat een stadion moet hebben van de KNVB.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Te Kloese gaat vanuit zijn vakantieadresje wel een nieuw stadionnetje voor ons regelen
Ik vind het wel een goede toevoeging die site, maar dat soort artikelen en de wekelijkse razende apenaidscolumn van die vent die op de kerstman lijkt mogen ze wel weglatenquote:
Ik ben al blij dat het stadion weer speelbaar is na die ALLESVERWOESTENDE lekkagequote:
jij hoeft nooit meer te komen!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was mij trouwens niet eens opgevallen dat Gernot zijn pleister niet op had.
Ik ga mij even diep schamen.
Dit ja, blijf toch een bijzonder fenomeen dat er wel 5.000 man naar Manchester zonder probleem kan afreizen, maar dat bij dit soort wedstrijden iedereen in de kramp schiet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:38 schreef hhh38 het volgende:
Dat gedoe met die tickets voor die wedstrijd van morgen
Maak het uitvak gewoon groter, doen ze in Engeland ook om de haverklap.
Mag best hoor. Wordt ook constant uitvergrootquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit ja, blijf toch een bijzonder fenomeen dat er wel 5.000 man naar Manchester zonder probleem kan afreizen, maar dat bij dit soort wedstrijden iedereen in de kramp schiet.
Nu wil ik supportersgeweld niet bagatelliseren, maar een keer kiezen voor een andere aanpak zou wel verfrissend kunnen zijn.
Ja wat een gelul, zat daar op de hoofdtribune 3 jaar geleden en na afloop kwam een flinke groep van achter het doel de hoofdtribune aanvallen omdat er zoveel Feyenoorders zatenquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit ja, blijf toch een bijzonder fenomeen dat er wel 5.000 man naar Manchester zonder probleem kan afreizen, maar dat bij dit soort wedstrijden iedereen in de kramp schiet.
Nu wil ik supportersgeweld niet bagatelliseren, maar een keer kiezen voor een andere aanpak zou wel verfrissend kunnen zijn.
Die is zo perfectionistisch aangelegd dat hij in woede zou ontsteken waarom we niet ook de EL gelijk hebben gepakt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik beeld mij nu het ego van slot in als hij de dubbel zou winnen
Ik ga nooit echt mee in dat De BeKeR sTeLt NiKs VoOr gelul, maar ik zou het voor het eerst in jaren niet extreem erg vinden als we uit werden geschakeld eigenlijk.quote:
Er zit een gat van 2 weken in de competitie waar de bekerfinale dan middenin zou vallen. In die midweken om de bekerfinale heen is zelfs geen Europees voetbal, dus die finale doet niks in het drukke programma.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:35 schreef Caland het volgende:
Aan de andere kant, dit potje vanavond moet je toch al spelen dus feitelijk heb je het maar over één extra wedstrijdje
Want de finale is een wedstrijd op zich!!!!!!1
Nouja, een halve finale in de Kuip in de avond tegen een Ajax of PSV. Dat zijn toch bij uitstek de potjes waar je als supporter voor leeft zo ongeveer. Ik hoef die meters verder ook niet af te leggen gelukkig, alleen te kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zit een gat van 2 weken in de competitie waar de bekerfinale dan middenin zou vallen. In die midweken om de bekerfinale heen is zelfs geen Europees voetbal, dus die finale doet niks in het drukke programma.
Halve finale is een ander verhaal, zeker als je tegen PSV of Ajax loot
Thuis tegen Spakenburg loten, kun je met een B-elftal af doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zit een gat van 2 weken in de competitie waar de bekerfinale dan middenin zou vallen. In die midweken om de bekerfinale heen is zelfs geen Europees voetbal, dus die finale doet niks in het drukke programma.
Halve finale is een ander verhaal, zeker als je tegen PSV of Ajax loot
Kan Heerenveen dat? Het catenaccio van Kees stort meestal in na 1 tegengoal.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga nooit echt mee in dat De BeKeR sTeLt NiKs VoOr gelul, maar ik zou het voor het eerst in jaren niet extreem erg vinden als we uit werden geschakeld eigenlijk.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Thuis tegen Spakenburg loten, kun je met een B-elftal af doen.
@:Paul
Dan geeft hij een dubbel compliment aan zijn spelers dat ze zijn tactiek zo goed hebben begrepen en daarnaast aan de de rest van de staf dat ze zijn aanwijzingen goed hebben opgevolgdquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik beeld mij nu het ego van slot in als hij de dubbel zou winnen
mee eens dubbel is mogelijkquote:
Jij geeft de EL op Klaas?quote:
Arne. Rouleert. Nooit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zelfde elf, Arend Martijn wil dat bekertje winnen
Sowieso te lui voor Slotballquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die wil nog bij PSG blijven geloof ik
Die WK Break heeft ook meer in ons voordeel dan ons nadeel gewerkt denk ik. Normaal ga je er een beetje van uit dat ze tegen maart echt zware benen gaan krijgen maar in principe zijn de meeste spelers volledig fit aan de tweede seizoenshelft gestart, behalve Bijlow en Szymanski dan die nu hun rustmaandje hebben.quote:
Omdat Ajax die uitgelezen kans om Schreuder te ontslaan niet heeft gepakt en nog 2,5 maand met hem heeft aangemodderd heeft het in ons voordeel gewerkt inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die WK Break heeft ook meer in ons voordeel dan ons nadeel gewerkt denk ik. Normaal ga je er een beetje van uit dat ze tegen maart echt zware benen gaan krijgen maar in principe zijn de meeste spelers volledig fit aan de tweede seizoenshelft gestart, behalve Bijlow en Szymanski dan die nu hun rustmaandje hebben.
Rouleren is ook iets achterlijks. Wordt het nooit beter van. Ja als je 5 wereldspitsen hebt boeit het niet.quote:
Heb een beetje hetzelfde. Zolang het maar geen verlengen wordt vind ik alles wel prima.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga nooit echt mee in dat De BeKeR sTeLt NiKs VoOr gelul, maar ik zou het voor het eerst in jaren niet extreem erg vinden als we uit werden geschakeld eigenlijk.
Klaarstomen voor de kLASsieKeR.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |