Nou, als je ziet hoe er vandaag gescoord wordt, snap ik dat welquote:Op zondag 26 februari 2023 13:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Pedersen is na die goal vorige week teveel in zichzelf gaan geloven.
Geluk dwing je af met hard werk. Ik heb nog geen moment spanning gevoeld eigenlijk.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:40 schreef bbuddybb het volgende:
Lucky goal, maar Igor zet even daarvoor wel goed druk natuurlijk waardoor ze de bal weer veroveren.
En toch weet je dat het bij een 2-4 weer stressen wordt, dus je kan nooit rustig zo'n wedstrijd uitkijken.![]()
Dit deed ie altijd al.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Pedersen is na die goal vorige week teveel in zichzelf gaan geloven.
Vind hem de laatste weken wel beetje bij beetje beter worden, maar vind het nog niet denderend.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef bbuddybb het volgende:
Als Idrissi haalbaar zou zijn voor Feyenoord, zou je dat willen of heb je dan toch liever een andere buitenspeler?
Waarom zet jij bij elke post die smiley?quote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef bbuddybb het volgende:
Als Idrissi haalbaar zou zijn voor Feyenoord, zou je dat willen of heb je dan toch liever een andere buitenspeler?
Banshee Buddyquote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom zet jij bij elke post die smiley?
Ik volg mijn gevoel.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom zet jij bij elke post die smiley?
Een ander natuurlijk. Volgend seizoen gewoon 15 miljoen investeren in een goede rechtsbuiten.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef bbuddybb het volgende:
Eerste helft was wel redelijk. Tweede helft is niet zoveel. Met name achterin vind ik het vandaag zwak trouwens. Wat een ruimte.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef Slobeend het volgende:
Best wel bijzonder deze stand, ze spelen echt slecht.
Altijd kut dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |