De bullaude hype zegt niks over bullaudequote:Op zondag 26 februari 2023 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap de Bullaude hype overigens nog altijd niet.
Eerste helft was niet goed maar was je wel een stuk sterker dan Fortuna. Tweede helft ging het gelijk op en dat is wel triest.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:09 schreef snabbi het volgende:
ik hoor en lees over de 2e helft, maar ook de eerste helft was niet echt sterk ofzo.
wel weer 3 punten verder.
Sparta uit is ook een gevaarlijke valkuilquote:Op zondag 26 februari 2023 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit ging toch wel heel makkelijk en dit was op papier een van de lastigste overgebleven wedstrijden, dat wel.
Sparta uit en Ajax uit zijn nu nog de 2 moeilijkste. De rest mag echt geen problemen opleveren.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit ging toch wel heel makkelijk en dit was op papier een van de lastigste overgebleven wedstrijden, dat wel.
Al die uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten zijn lastig, je weet nooit wat die in zo'n strijd ineens kunnenquote:Op zondag 26 februari 2023 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Sparta uit en Ajax uit zijn nu nog de 2 moeilijkste. De rest mag echt geen problemen opleveren.
quote:Op zondag 26 februari 2023 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al die uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten zijn lastig, je weet nooit wat die in zo'n strijd ineens kunnen
Ja zo kun je ‘m doortrekken naar elke wedstrijd.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al die uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten zijn lastig, je weet nooit wat die in zo'n strijd ineens kunnen
Nee, ik doel specifiek op de uitwedstrijden tegen Cambuur, Emmen en Excelsior. Die vrees ik meer dan Sparta eerlijk gezegdquote:Op zondag 26 februari 2023 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja zo kun je ‘m doortrekken naar elke wedstrijd.
De enige wedstrijd waarvan je weet dat je 3 punten inlevert.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:23 schreef aTypisch het volgende:
gernot dus KLAARGESTOOMD voor de klassieker
(lol)
Zie ons ook niet zomaar winnen, maar een gelijkspel zou ons ook al de morele winnaar maken.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige wedstrijd waarvan je weet dat je 3 punten inlevert.
ajax uit vrees ik niet, ik verwacht gewoon het traditionele verliespotje daar.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vrees eigenlijk op Ajax-uit na geen enkel potje meer, maakte mij vandaag toch wel erg weinig zorgen. We zijn ook domweg wat beter dan de concurrentie op dit moment.
Die zou ik maar vast incalculeren ja. Al is dit Ajax vergeleken met eerdere jaren wel echt heel matig.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ajax uit vrees ik niet, ik verwacht gewoon het traditionele verliespotje daar.
De zoveelste slijm inkoper, rot op !!!!quote:Op zondag 26 februari 2023 16:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die zou ik maar vast incalculeren ja. Al is dit Ajax vergeleken met eerdere jaren wel echt heel matig.
Over 3 weken uitgeschakeld in de beker, in Europa en van de nummer 1 plek af.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die wedstrijden in de beker en Europa niet teveel krachten gaan kosten
Ik denk toch dat Ajax nog wel wat punten moet gaan verspelen willen wij kampioen worden. Die pot in de ArenA kun je bij wijze van spreken schriftelijk af doen.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die wedstrijden in de beker en Europa niet teveel krachten gaan kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |