Het helpt ook niet dat Taabouni zo zwak was op 10 afgelopen potjes, alhoewel ik denk dat die knul wat meer op de controlerende positie van Kökcü moet gaan focussen. Vuil werk opknappen en af en toe een steekballetje.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar je kunt dat wel prima uitproberen vandaag als je ziet hoe onthutsend zwak Dilrosun is.
Stoeltje Coolsingel weer ingeklapt.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:57 schreef fetX het volgende:
2 doelpunten tegen krijgen is wel echt slecht hoor
Ach, die mis je niet als ie geblesseerd of oververmoeid raakt…quote:Op zondag 26 februari 2023 13:50 schreef Kerftminister het volgende:
Toch ongelooflijk dat Dilrosun 90 minuten gaat maken
Dat valt mij ook wel op, die dekt wel eens lucht.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:59 schreef Slobeend het volgende:
Ook niet de eerste keer dat er een kopgoal bij Pedersen in de buurt valt.
Denk maar terug aan neuzenvreugd thuis.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:59 schreef Slobeend het volgende:
Ook niet de eerste keer dat er een kopgoal bij Pedersen in de buurt valt.
Daar hoor je welgeteld niemand meer over als we straks op de Coolsingel staan maat.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een slechte tweede helft is dit zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |