Ik hoop het niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:51 schreef klaasweetalles het volgende:
geetruida naar middenveld denk ik
Het is echt bizar, hier moet toch meer spelen op de achtergrond. Dit kan echt niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:51 schreef hhh38 het volgende:
We hebben nog maar 4 middenvelders maar Slot wil Bullaude echt geen minuten geven
is gewoon een feitquote:
Overdrijven is ook een vak hoorquote:Op zondag 26 februari 2023 13:40 schreef bbuddybb het volgende:
En toch weet je dat het bij een 2-4 weer stressen wordt, dus je kan nooit rustig zo'n wedstrijd uitkijken.![]()
Door het gebrek aan een speler achter Kökcü/Wieffer moet je hier wel weer rekening mee gaan houden helaasquote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:51 schreef hhh38 het volgende:
We hebben nog maar 4 middenvelders maar Slot wil Bullaude echt geen minuten geven
Het is meer hoop dan hype.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap de Bullaude hype overigens nog altijd niet.
Die heeft de wedstrijd tegen AZ gezienquote:Op zondag 26 februari 2023 13:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Als er gekopt kan worden door Dilrosun dan tel je hem al volgens de commentator. Die kijkt voor het eerst![]()
Nee ik ook niet. Maar je kunt dat wel prima uitproberen vandaag als je ziet hoe onthutsend zwak Dilrosun is.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
idemquote:Op zondag 26 februari 2023 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |