Ik vind het wel een goede toevoeging die site, maar dat soort artikelen en de wekelijkse razende apenaidscolumn van die vent die op de kerstman lijkt mogen ze wel weglatenquote:
Ik ben al blij dat het stadion weer speelbaar is na die ALLESVERWOESTENDE lekkagequote:
jij hoeft nooit meer te komen!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was mij trouwens niet eens opgevallen dat Gernot zijn pleister niet op had.
Ik ga mij even diep schamen.
Dit ja, blijf toch een bijzonder fenomeen dat er wel 5.000 man naar Manchester zonder probleem kan afreizen, maar dat bij dit soort wedstrijden iedereen in de kramp schiet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:38 schreef hhh38 het volgende:
Dat gedoe met die tickets voor die wedstrijd van morgen
Maak het uitvak gewoon groter, doen ze in Engeland ook om de haverklap.
Mag best hoor. Wordt ook constant uitvergrootquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit ja, blijf toch een bijzonder fenomeen dat er wel 5.000 man naar Manchester zonder probleem kan afreizen, maar dat bij dit soort wedstrijden iedereen in de kramp schiet.
Nu wil ik supportersgeweld niet bagatelliseren, maar een keer kiezen voor een andere aanpak zou wel verfrissend kunnen zijn.
Ja wat een gelul, zat daar op de hoofdtribune 3 jaar geleden en na afloop kwam een flinke groep van achter het doel de hoofdtribune aanvallen omdat er zoveel Feyenoorders zatenquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit ja, blijf toch een bijzonder fenomeen dat er wel 5.000 man naar Manchester zonder probleem kan afreizen, maar dat bij dit soort wedstrijden iedereen in de kramp schiet.
Nu wil ik supportersgeweld niet bagatelliseren, maar een keer kiezen voor een andere aanpak zou wel verfrissend kunnen zijn.
Die is zo perfectionistisch aangelegd dat hij in woede zou ontsteken waarom we niet ook de EL gelijk hebben gepakt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik beeld mij nu het ego van slot in als hij de dubbel zou winnen
Ik ga nooit echt mee in dat De BeKeR sTeLt NiKs VoOr gelul, maar ik zou het voor het eerst in jaren niet extreem erg vinden als we uit werden geschakeld eigenlijk.quote:
Er zit een gat van 2 weken in de competitie waar de bekerfinale dan middenin zou vallen. In die midweken om de bekerfinale heen is zelfs geen Europees voetbal, dus die finale doet niks in het drukke programma.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:35 schreef Caland het volgende:
Aan de andere kant, dit potje vanavond moet je toch al spelen dus feitelijk heb je het maar over één extra wedstrijdje
Want de finale is een wedstrijd op zich!!!!!!1
Nouja, een halve finale in de Kuip in de avond tegen een Ajax of PSV. Dat zijn toch bij uitstek de potjes waar je als supporter voor leeft zo ongeveer. Ik hoef die meters verder ook niet af te leggen gelukkig, alleen te kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zit een gat van 2 weken in de competitie waar de bekerfinale dan middenin zou vallen. In die midweken om de bekerfinale heen is zelfs geen Europees voetbal, dus die finale doet niks in het drukke programma.
Halve finale is een ander verhaal, zeker als je tegen PSV of Ajax loot
Thuis tegen Spakenburg loten, kun je met een B-elftal af doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zit een gat van 2 weken in de competitie waar de bekerfinale dan middenin zou vallen. In die midweken om de bekerfinale heen is zelfs geen Europees voetbal, dus die finale doet niks in het drukke programma.
Halve finale is een ander verhaal, zeker als je tegen PSV of Ajax loot
Kan Heerenveen dat? Het catenaccio van Kees stort meestal in na 1 tegengoal.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga nooit echt mee in dat De BeKeR sTeLt NiKs VoOr gelul, maar ik zou het voor het eerst in jaren niet extreem erg vinden als we uit werden geschakeld eigenlijk.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Thuis tegen Spakenburg loten, kun je met een B-elftal af doen.
@:Paul
Dan geeft hij een dubbel compliment aan zijn spelers dat ze zijn tactiek zo goed hebben begrepen en daarnaast aan de de rest van de staf dat ze zijn aanwijzingen goed hebben opgevolgdquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik beeld mij nu het ego van slot in als hij de dubbel zou winnen
mee eens dubbel is mogelijkquote:
Jij geeft de EL op Klaas?quote:
Arne. Rouleert. Nooit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zelfde elf, Arend Martijn wil dat bekertje winnen
Sowieso te lui voor Slotballquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die wil nog bij PSG blijven geloof ik
Die WK Break heeft ook meer in ons voordeel dan ons nadeel gewerkt denk ik. Normaal ga je er een beetje van uit dat ze tegen maart echt zware benen gaan krijgen maar in principe zijn de meeste spelers volledig fit aan de tweede seizoenshelft gestart, behalve Bijlow en Szymanski dan die nu hun rustmaandje hebben.quote:
Omdat Ajax die uitgelezen kans om Schreuder te ontslaan niet heeft gepakt en nog 2,5 maand met hem heeft aangemodderd heeft het in ons voordeel gewerkt inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die WK Break heeft ook meer in ons voordeel dan ons nadeel gewerkt denk ik. Normaal ga je er een beetje van uit dat ze tegen maart echt zware benen gaan krijgen maar in principe zijn de meeste spelers volledig fit aan de tweede seizoenshelft gestart, behalve Bijlow en Szymanski dan die nu hun rustmaandje hebben.
Rouleren is ook iets achterlijks. Wordt het nooit beter van. Ja als je 5 wereldspitsen hebt boeit het niet.quote:
Heb een beetje hetzelfde. Zolang het maar geen verlengen wordt vind ik alles wel prima.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga nooit echt mee in dat De BeKeR sTeLt NiKs VoOr gelul, maar ik zou het voor het eerst in jaren niet extreem erg vinden als we uit werden geschakeld eigenlijk.
Klaarstomen voor de kLASsieKeR.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |