quote:Op maandag 27 februari 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
User @:dutchsuomi krijgt opeens miljoenen views uit Mexico
Gernot
Hele hoekbank op de Coolsingel zettenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:52 schreef De_Pel het volgende:
Nu Justin nog en ik ga m’n klapstoeltje upgraden
@DutchSuomiFan1992 lekker man! Gewoon een retweet van Santiagod!quote:Op maandag 27 februari 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gernot
Mag hopen dat Dilro inmiddels zijn vaste plekje op 10 heeft veroverd en dat die Pool mag gaan banken.quote:
Wat leuk voor die gozer.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gernot
Matige grap.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mag hopen dat Dilro inmiddels zijn vaste plekje op 10 heeft veroverd en dat die Pool mag gaan banken.
Denk trouwens wel dat Dilrosun weer naar de flank gaat.
Die had ook alweer op het trainingsveld gestaan toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Is er al zicht op wanneer Bijlow weer terug is?
Deed alles met 1 hand ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had ook alweer op het trainingsveld gestaan toch?
Volgens mij is dat meer om conditioneel bij te blijven, want met zijn hand kon hij nog niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had ook alweer op het trainingsveld gestaan toch?
Man Bijt Hond vibesquote:Op maandag 27 februari 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gernot
Meestal einde middag toch, heb het idee dat de bestsellerauteur sowieso niet voor tienen zijn nest uitkomtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:58 schreef aTypisch het volgende:
ik moet zo met de trein
beter schiet sjoerd effe op met die podcast uploaden
einde bericht
Hij heeft gisteren een scan gehad om te kijken of het goed heelt. Ik zal eens kijken of ik erachter kan komen wat daar uit is gekomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Is er al zicht op wanneer Bijlow weer terug is?
Wat een heerlijk leven moet die man hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal einde middag toch, heb het idee dat de bestsellerauteur sowieso niet voor tienen zijn nest uitkomt
Lekker man, één keer per jaar een boekje uitbrengen en verder een beetje rond de Meent hangen voor een dagelijkse liquid lunch.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leven moet die man hebben.
[ afbeelding ]
Staat erop.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:58 schreef aTypisch het volgende:
ik moet zo met de trein
beter schiet sjoerd effe op met die podcast uploaden
einde bericht
Doet het op zich al jaren goed als trainer. Ik hoopte eind 2020 nog dat hij Advocaat zou opvolgen, toen we nog niet verwachtten dat Slot haalbaar zou zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Tomasson als mogelijke opvolger Slot volgens Krabby.
Hm.
Is dat zo? Hij was in Nederland toch helemaal niet zo'n succes?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doet het op zich al jaren goed als trainer. Ik hoopte eind 2020 nog dat hij Advocaat zou opvolgen, toen we nog niet verwachtten dat Slot haalbaar zou zijn
Hij is slechts een jaar trainer geweest in Nederland en dat is bijna 10 jaar geleden. Waar hij het het eerste half jaar trouwens erg goed deed bij Excelsior, alleen stapte hij toen het wespennest in Kerkrade binnen. Vervolgens is hij nog kort assistent geweest bij Vitesse, dat is het.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat zo? Hij was in Nederland toch helemaal niet zo'n succes?
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is slechts een jaar trainer geweest in Nederland en dat is bijna 10 jaar geleden. Waar hij het het eerste half jaar trouwens erg goed deed bij Excelsior, alleen stapte hij toen het wespennest in Kerkrade binnen. Vervolgens is hij nog kort assistent geweest bij Vitesse, dat is het.
De laatste jaren is hij dus vrij succesvol. Bij Malmo is hij twee keer kampioen geworden en nu doet hij het prima bij Blackburn in de Championship, speelt mee voor promotie.
Die heeft net verlengd bij AZ meen ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:36 schreef Elan het volgende:
Asjeblieft geen Tomasson. Gewoon Pascal Jansen pakken als opvolger toch.
Als je uberhaupt contact legt met een "concurrent" word je gelijk ontslagen, dus dat is geen probleemquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft net verlengd bij AZ meen ik.
Moet zeggen dat ik hem wel meer ben gaan waarderen sinds ik dat podcastje luister.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef Caland het volgende:
Krabby heeft een hartgrondige hekel aan de lama’s en Wout Weghorst
Eigenlijk toch best een sympathieke vent, die Krabby
De kleine millennial is wel een enorme proleet met z'n carnaval en z'n Lama's.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef Caland het volgende:
Krabby heeft een hartgrondige hekel aan de lama’s en Wout Weghorst
Eigenlijk toch best een sympathieke vent, die Krabby
Ja daar begin ik dan weer per aflevering een grotere afkeer tegen te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De kleine millennial is wel een enorme proleet met z'n carnaval en z'n Lama's.
roep het al jaren maandenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
O die vind ik juist wel leukquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Te Kloese gaat vanuit zijn vakantieadresje wel een nieuw stadionnetje voor ons regelenquote:
Gewoon een extra tribune neerzetten op Varkenoord en je zit al aan het minimum van 3000 plaatsen dat een stadion moet hebben van de KNVB.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Te Kloese gaat vanuit zijn vakantieadresje wel een nieuw stadionnetje voor ons regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |