Rotterdam?quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
Tijdens het lunchwandelingetje lopen we altijd een stukje over een fietspad, dat gaat helaas niet anders. Op 1 punt kwamen er net wat mensen van de andere kant aanlopen en een gast van 15/16 op een fatbike, die met 25/30 tussen ons door raasde. Omdat ik het aan zag komen riep dat hij effe normaal moest doen.
Als antwoord kreeg ik "Het is een fietspad kankerdebielen"
Neuh, een ander afvoerputje ergens.quote:
Te makkelijk dezequote:Op vrijdag 29 september 2023 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, een ander afvoerputje ergens.
Het is oprecht een afvoerputjequote:
Tot je een toeteraar achter je hebt zitten.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je nu al ziet dat er geen ruimte is en je gaat kruispunten blokkeren, moet je niet gaan. Lijkt mij het meest logisch.....
Is geen geld voor. Geen Randstad. Maar er komt wel een fly over voor de richting A59 in de richting Waalwjk naar de A27 richting Utrecht toe dus dan is dit opgelost. Andersom (vanuit Waalwijk de A59 naar Breda) komt het minder voor dat het vast staat maar daarvoor komt geen fly over en blijft de kruising in tact. Volkomen debiel anno 2023quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:08 schreef Jordy-B het volgende:
Je mag niet zomaar de kruising blokkeren, maar in die situatie zou ik zeker wel oprijden tot de tweede haaientanden.
Maar het lijkt erop dat er wat anders bedacht moet worden voor de hele kruising.
Mij ook maar ja als anderen dat wel doen die van links komen dan kom je nooit weg. Als ik voorzie dat ik niet weg ga geraken dan blijf ik ook wel stil staan bij groen maar als ik groen heb en ruimte dan verwacht ik wel dat men vanaf links ff dimt en niet probeert hem er nog voor te steken. Geen idee wie schuldig is bij een aanrijding.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je nu al ziet dat er geen ruimte is en je gaat kruispunten blokkeren, moet je niet gaan. Lijkt mij het meest logisch.....
Dat mag uiteraard niet. Ik los het bij mijn werk in de buurt op door net zo lang te toeteren tot ze ruimte maken. Gebeurd gelukkig niet vaak.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:21 schreef alpeko het volgende:
Hooipolder![]()
Zodra er file staat op de A27 richting Utrecht loopt het van alle kanten vast omdat mensen dan bij groen toch proberen aan te schuiven linksaf de oprit op die vol staat. Gevolg: verkeer dat rechtdoor gaat op de A59 richting Zonzeel staat ook vast. Verkeer dat linksaf vanaf de A27 die richting op wil kan ook niet verder.
[ afbeelding ]
Wat zijn de regels daar eigenlijk over? Die auto recht voor me is door rood (was bij groen doorgereden tot aan de haaientanden direct voor me) toch naar het middenstuk gereden om daar dan vast te staan. Alles links daarvan is ook al voorbij de verkeerslichten die daar staan en ook die rijden gewoon naar eigen inzicht door als ze ruimte zien om de kruising op te draaien. Bij groen zit ik dus met hetzelfde dilemma. Blijven staan of toch als een soort Frogger de kruising over proberen te gaan met verkeer van meerdere kanten dat geen idee heeft of hun rijbaan groen of rood heeft.
Knooppunt Hooipolder (wat verkeerstechnisch gezien geen knooppunt is) is een drama. Dit gedrocht van Brabant hoort gewoon een klaverblad te hebben, zoals ieder normaal knooppunt, maargoed, het is al honderdmiljoen jaar zo, dus idd, waarom zouden ze het überhaupt willen veranderen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is geen geld voor. Geen Randstad. Maar er komt wel een fly over voor de richting A59 in de richting Waalwjk naar de A27 richting Utrecht toe dus dan is dit opgelost. Andersom (vanuit Waalwijk de A59 naar Breda) komt het minder voor dat het vast staat maar daarvoor komt geen fly over en blijft de kruising in tact. Volkomen debiel anno 2023
Dat zijn vaak ook de losers die vol in de rem gaan voor een rotonde, terwijl ze van kilometers afstand zouden kunnen zien dat er helemaal niemand aan komt.quote:Op zondag 19 november 2023 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Irritatie nr1:
Oude mensen die 10kmu onder de snelheid rijden en dan extra remmen op een voorrangsweg bij een kruising. Heel onzeker rijden dus.
Grrrrr
Die wisselaars dat valt bij mij in de categorie zwerfvuil net als mensen die met een groot snelheidsverschil over de invoegstrook jakkeren om vol in de remmen hem er tussen te gooien. Oorzaak van meer filevorming.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:41 schreef Galvez het volgende:
Mensen die in een file constant van rijbaan wisselen.
Sowieso, veel mensen schuiven een baan op om voor te sorteren voor een afslag zodra de navigatie iets zegt als 'over 2km, neem de linkerbaan naar'.quote:Op zondag 10 december 2023 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In volle paniek beseffen dat men een afslag moet nemen en hem maar bijna in de neus van een ander gooien, want de afslag is er al over 1,2 km
Of ze rijden de spoorweg op, omdat de navigatie dat zegtquote:Op zondag 10 december 2023 15:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Sowieso, veel mensen schuiven een baan op om voor te sorteren voor een afslag zodra de navigatie iets zegt als 'over 2km, neem de linkerbaan naar'.
quote:Op zondag 10 december 2023 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ze rijden de spoorweg op, omdat de navigatie dat zegt
Kom oorspronkelijk uit BoZ, heel bekende situatie dit. Denk dat er twee soorten mensen zijn:quote:Op zondag 10 december 2023 15:41 schreef Ridocar het volgende:
Zo stom als afgelopen vrijdag heb ik ze niet vaak meegemaakt.
A58, Knooppunt Zoomland, (A4
https://maps.app.goo.gl/kWxWbb9wgsoPxC9f9) er komt een Ford Fiesta aan van de oprit, die zou de oprit kunnen volgen omdat deze afslaat richting Roosendaal, maar deze automobilist moest persé invoegen, om daarna verderop de linker rijstrook te nemen richting Roosendaal. En dan vraag ik mij maar één ding af:
Waarom?
Je werd gewoon gegrolkt.quote:Op maandag 25 december 2023 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar weer eens tijd om te klagen over hoe de voorrangsregels op grote parkeerplaatsen vaak ineens niet meer lijken te gelden.![]()
Laatst binnen 10 seconden 2 keer dat ik geen voorrang kreeg. één van die joefkes begon nog boos te toeteren naar mij ook. Tis gewoon openbare weg jongens, daar gelden de normale voorrangsregels, niet wie het eerste bij de kruising is
Ook nooit gesnaptquote:Op maandag 25 december 2023 11:13 schreef jeroen25 het volgende:
Mensen die bij een visgraat parkeervak achterwaarts inparkeren.
Euhh....ik parkeer altíjd achterwaarts, ongeacht het type parkeervak. Dat heeft te maken met het feit dat het met wegrijden veel overzichtelijker is dan wanneer ik vooruit inparkeer. Vooral als ramen beslagen zijn of het regent, sneeuwt etc. liggen verkeersongelukken op de loer, dan wil je maximaal zicht hebben bij wegrijden.quote:Op maandag 25 december 2023 11:13 schreef jeroen25 het volgende:
Mensen die bij een visgraat parkeervak achterwaarts inparkeren.
Same here, alleen als we makkelijk bij de achterbak moeten parkeer ik vooruit of ik moet heel rot staan voor de bovengenoemde visgraat parkeerplaats.quote:Op maandag 25 december 2023 12:30 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Euhh....ik parkeer altíjd achterwaarts, ongeacht het type parkeervak. Dat heeft te maken met het feit dat het met wegrijden veel overzichtelijker is dan wanneer ik vooruit inparkeer. Vooral als ramen beslagen zijn of het regent, sneeuwt etc. liggen verkeersongelukken op de loer, dan wil je maximaal zicht hebben bij wegrijden.
Misschien dat dat het wat opheldert, kan me zomaar voorstellen dat meer mensen die gedachte ook hebben.
Visgraat parkeervakken zijn juist bedoeld dat je bij het inrijden en bij het uitrijden maar een kleine bocht hoeft maken zodat het sneller gaat.quote:Op maandag 25 december 2023 12:30 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Euhh....ik parkeer altíjd achterwaarts, ongeacht het type parkeervak. Dat heeft te maken met het feit dat het met wegrijden veel overzichtelijker is dan wanneer ik vooruit inparkeer. Vooral als ramen beslagen zijn of het regent, sneeuwt etc. liggen verkeersongelukken op de loer, dan wil je maximaal zicht hebben bij wegrijden.
Misschien dat dat het wat opheldert, kan me zomaar voorstellen dat meer mensen die gedachte ook hebben.
Helemaal niks, gevalletje natuurlijke selectie. Probleem lost zichzelf op.....quote:Op maandag 25 december 2023 19:17 schreef Vincent_student het volgende:
Oogst na een kwartiertje in de stad Utrecht rijden: Twee keer een opdringerige bumperklever in straten waar je echt niet harder dan 30 mag. Op een 70-weg aan de rand van de stad: Golf komt met noodvaart voorbij om mijn voorganger rakelings af te snijden om een afrit te halen. Dit was echt puur aso. Bij een volle parkeerplaats met wachtende auto's, waaronder de mijne, Geparkeerde auto rechts van me vertrekt, mooi plekje. Dat dacht degene voor mij ook die zo'n 20 meter voor me stond. Er gebeurde iets wat ik totaal niet verwachtte. Hij kwam in volle vaart achteruitrijden, dat ik me kapot schrok, ik dacht die klapt boven op me. Dus ik de claxon indrukken, scheurt hij a la Max Verstappen bochtje achteruit in de vrij gekomen parkeerplaats. Deur gaat open, mager ventje met petje, komt op me aflopen om even verhaal te gaan halen over mijn toeterij. Gelukkig heb ik sloten op de deur.
Iets anders wat me opviel in deze stad, waar ik gelukkig niet zo erg vaak kom, is dat 9 op de 10 fietsers gewoon helemaal geen licht hebben. En donkere kleding aan. Dat is bloedlink, want je ziet ze gewoon veel te laat, als je ze ziet. Nu heb ik zo'n iemand er wel eens op aangesproken en de reactie is dan: Ik heb geen licht nodig, ik heb alles onder controle, ik zie alles en ik weet precies wat ik doen.
Tja, wat moet ik hier nou van denken?
Overkomt me ook wel eens en ik vraag me af wat in dat soort bestuurders omgaat. Ik rij altijd rustig 90 of 100 op de snelweg. Komt er een voorganger die 80 rijdt, ga ik gewoon op een rustig gangetje in halen, gaat hij versnellen. Ok, no problem, weer naar rechts. Zakt hij weer af naar 80 , weer inhalen en alles herhaalt zich hetzelfde.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Vorige week weer de klassieker...
Ik rijd netjes rechts, de auto voor mij komt dichter bij dus netjes richting aangeven, naar links en klaar om de auto voor mij te gaan inhalen...
Waarop natuurlijk de betreffende chauffeur besluit harder te gaan rijden.. Flink harder zelfs, dus ik weer naar rechts.. Waarna natuurlijk de voorganger gewoon weer veeel langzamer gaat rijden.
Dat kijk ik één of twee keer aan, daarna schakel ik terug en geef ik een flinke dot gas en ga ik voor hém/háár rijden. Dat is exact dé reden dat ik ten alle tijden een auto onder mijn kont wil hebben waar een redelijke dosis vermogen in zit om dat soort gasten geen kans te geven te kunnen lopen zieken.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik rijd netjes rechts, de auto voor mij komt dichter bij dus netjes richting aangeven, naar links en klaar om de auto voor mij te gaan inhalen...
Waarop natuurlijk de betreffende chauffeur besluit harder te gaan rijden.. Flink harder zelfs, dus ik weer naar rechts.. Waarna natuurlijk de voorganger gewoon weer veeel langzamer gaat rijden.
Als je ramen beslagen zijn, heb je geen maximaal zicht.quote:Op maandag 25 december 2023 12:30 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer last van takelwagens die auto's uit de sloot moeten trekken en een vrachtwagen die half in de berm over de weg stond. Beter langzaam rijden dan zo goed als helemaal stil staan.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:02 schreef Halcon het volgende:
Al die randdebielen die echt heel overdreven stapvoets gaan rijden met deze sneeuw en dat gerem de hele tijd.
Dit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:40 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer last van takelwagens die auto's uit de sloot moeten trekken en een vrachtwagen die half in de berm over de weg stond. Beter langzaam rijden dan zo goed als helemaal stil staan.
Elke dag weer dit, ga meestal maar gewoon wat boven de maximumsnelheid rijden zodat ik niet in de mongolenstrook hoef.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Voor die 6 dagen per jaar.quote:
Mja, zie zo met deze sneeuw zat mensen die gewoon echt niet kunnen rijden en dat dus ook beter niet meer zouden (mogen) doen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:40 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer last van takelwagens die auto's uit de sloot moeten trekken en een vrachtwagen die half in de berm over de weg stond. Beter langzaam rijden dan zo goed als helemaal stil staan.
Ja?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met winterse omstandigheden is het simpelweg veiliger.
Ik heb gisteravond voor het eerst dit jaar uit vrije wil zestig gereden in plaats van tachtig, andere ritten waren anderen (uitglijders) de oorzaak van vertraging. Of ik met winterbanden vlotter had gereden is ook nog maar de vraag.quote:
Hier denk ik ook wel eens aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond voor het eerst dit jaar uit vrije wil zestig gereden in plaats van tachtig, andere ritten waren anderen (uitglijders) de oorzaak van vertraging. Of ik met winterbanden vlotter had gereden is ook nog maar de vraag.
In ieder geval heeft die zes km me dus hooguit een paar minuten gekost. Twee keer per jaar banden wisselen kost veel meer tijd. Afgezien nog van de kosten van het wisselen en de opslag.
Laat mij maar lekker met vier seizoenen banden rijden. Die paar keer per jaar prut op de weg doe ik wel wat rustiger aan.
Eneh, die uitglijders waren misschien wel mensen die dachten met winterbanden evengoed honderd te kunnen rijden waar tachtig mag.
Mensen met een pick-up in Nederland zijn toch per definitie niet snugger?quote:Op zondag 14 juli 2024 19:22 schreef MisterFox het volgende:
Wat een rare, domme en vermoeiende mensen heb je soms op de weg.
Ik rijdt net op een LEGE snelweg 80 waar je 100 mag. Komt er zo'n achterlijke grote pick-up achter me rijden en die gaat zelf ook 80. Maar meneer hield op de lege snelweg bijna geen afstand. Het zou me verbazen als er één personenauto tussen had gepast.
Dat vind ik een beetje vervelend, dus ik laat het gas even los en laat langzaam mijn snelheid zakken in de hoop dat deze debiel me in zou halen en dat deed hij inderdaad met 30KM te hard.
Kom ik deze pipo vervolgens tegen bij het tankstation. Hij klonk nogal dom en niet al te pienter (erg stoned) en zei dat hij de volgende keer wel even flink op de rem zou trappen bij me.
Op alles wat ik zei had hij wel een vergezocht, achterlijk antwoord klaar. Hij zette zichzelf dan ook een beetje voor lul bij de kassa.
Vermoeiende 50+ lul die erg van zichzelf overtuigd is, maar daar zijn er wel meer van tegenwoordig.![]()
Gewoon super chill op mijn gemakje naar huis rijden op een lege snelweg.quote:
Nee ieder z'n ding hoor. Maar de actie van die vent achter je slaat alles.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:19 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Gewoon super chill op mijn gemakje naar huis rijden op een lege snelweg.
Als de max snelheid 100 is, vind ik 80 niet zo heel vreemd.
Hij snapt het zelf ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ieder z'n ding hoor. Maar de actie van die vent achter je slaat alles.
De ventilatie van je auto fatsoenlijk afstellen, dan heb je dat probleem niet en je achterruit ontwaseming gebruiken. Geen rocketscience......quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je ramen beslagen zijn, heb je geen maximaal zicht.
Wauw, gewoon een maand heeft niemand wat te zeiken gehad over het verkeer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:12 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
De ventilatie van je auto fatsoenlijk afstellen, dan heb je dat probleem niet en je achterruit ontwaseming gebruiken. Geen rocketscience......
Logisch....tis tenslotte komkommertijd hequote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wauw, gewoon een maand heeft niemand wat te zeiken gehad over het verkeer.
Komt er straks een hele meute met buitenlandavonturen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:27 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Logisch....tis tenslotte komkommertijd he.
Niet slim om dat met je bedrijfsbus te doen, je kunt je bruine jas aantrekken en Stedin mailen/bellen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:09 schreef Ridocar het volgende:
Gisterenmiddag, A58, Van Bergen op Zoom richting Zeeland. Drie busjes van Stedin en een infrabedrijf komen de snelweg op en beginnen vervolgens te rijden als een debiel. Ze horen blijkbaar bij elkaar en hebben de grootste lol met slingeren, links en rechts het overige verkeer in te halen en seinen.
Het is idd niet best om dat te doen met de bedrijfsbus. Je rijdt immers met reclame rond, en een belletje is zo gedaan. Geen idee hoe ze het daar doen, maar bij ons (ik werk bij een andere netbeheerder) hebben we rijopleidingen en een stukje bewustwording meegekregen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet slim om dat met je bedrijfsbus te doen, je kunt je bruine jas aantrekken en Stedin mailen/bellen.
Een van de redenen waarom ik zowel een voorwaartse als een achterwaartse dashcam heb.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:22 schreef MisterFox het volgende:
Wat een rare, domme en vermoeiende mensen heb je soms op de weg.
Ik rijdt net op een LEGE snelweg 80 waar je 100 mag. Komt er zo'n achterlijke grote pick-up achter me rijden en die gaat zelf ook 80. Maar meneer hield op de lege snelweg bijna geen afstand. Het zou me verbazen als er één personenauto tussen had gepast.
Dat vind ik een beetje vervelend, dus ik laat het gas even los en laat langzaam mijn snelheid zakken in de hoop dat deze debiel me in zou halen en dat deed hij inderdaad met 30KM te hard.
Kom ik deze pipo vervolgens tegen bij het tankstation. Hij klonk nogal dom en niet al te pienter (erg stoned) en zei dat hij de volgende keer wel even flink op de rem zou trappen bij me.
Op alles wat ik zei had hij wel een vergezocht, achterlijk antwoord klaar. Hij zette zichzelf dan ook een beetje voor lul bij de kassa.
Vermoeiende 50+ lul die erg van zichzelf overtuigd is, maar daar zijn er wel meer van tegenwoordig.![]()
Yep. Blijft prachtig hoe we tonnen aan regeltjes, wetten en restricties hebben voor vanalles en nog wat om de maatschappij zo goed mogelijk te laten functioneren...quote:Op maandag 4 november 2024 13:02 schreef TR08 het volgende:
Vandaag een pareltje...
Vrouw rijdt voor me; 2 vrouwen voorin, 3 kinderen achterin en 1 van de achter deuren niet goed dicht.
Dus ik bij een rood stoplicht even snel uitgestapt, mevrouw van de deur verteld en de deur even netjes voor haar dicht gedaan. So far so good.
Maar dan zie je gewoon 3 van die kleine koters achterin zonder de gordels om.
Dus daar ben je dan. Als verantwoordelijke voor 3 kleine koters. Allemaal de gordel niet om. En de achterdeur niet dicht.
En dat heeft kinderen en stemrecht zeiden we vroeger wel eens onder elkaar...🤐
Super chill op je gemak is voor op het strand of achterin de trein/busquote:Op zondag 14 juli 2024 21:19 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Gewoon super chill op mijn gemakje naar huis rijden op een lege snelweg.
Als de max snelheid 100 is, vind ik 80 niet zo heel vreemd.
Of de overtreffende trap, eerst nog even helemaal naar links om één auto in te halen en dan over alle rijbanen naar de afslagquote:Op maandag 4 november 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mensen die op een vierbaansweg eerst helemaal links rijden en dan op het laatste moment ALLE rijbanen oversteken om de afslag te halen
Oh ja, ook zoiets gezien. Altijd dezelfde soort auto's die dat doenquote:Op maandag 4 november 2024 19:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of de overtreffende trap, eerst nog even helemaal naar links om één auto in te halen en dan over alle rijbanen naar de afslag.
Ik zie geen haaientanden idd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik hier als fietser van rechts kom dan heb ik toch gewoon voorrang, had gewoon ruzie met iemand vanochtend erover.
Die vent stapte gewoon uit, ik dacht wat maak ik nou weer mee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie geen haaientanden idd.
Was het een ongeschoren tokkie?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die vent stapte gewoon uit, ik dacht wat maak ik nou weer mee.
Zeker heb je dan voorrang. Smurfen van rechts.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik hier als fietser van rechts kom dan heb ik toch gewoon voorrang, had gewoon ruzie met iemand vanochtend erover.
Hier ook wel bekend als "De Smurfenregel".quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zeker heb je dan voorrang. Smurfen van rechts.
Bekijk deze YouTube-video
Formeel gezien niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in het buitengebied doet men dat nog weleens. Dan gaat ouwe Jaap voor een drukke rotonde ineens vol op de rem staan om Karel en Riet op de fiets voor te laten gaan en om nog even te zwaaien.quote:Op zondag 10 november 2024 19:39 schreef aloa het volgende:
Mensen die.....
Stoppen en voorrang geven, waar ze dat niet hoeven doenen doe dat ook niet bij kinderen
zo leren ze het nooit.
Zoiets jaquote:Op zondag 10 november 2024 19:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier in het buitengebied doet men dat nog weleens. Dan gaat ouwe Jaap voor een drukke rotonde ineens vol op de rem staan om Karel en Riet op de fiets voor te laten gaan en om nog even te zwaaien.
Heel irritant al die gezelligheidquote:Op zondag 10 november 2024 19:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier in het buitengebied doet men dat nog weleens. Dan gaat ouwe Jaap voor een drukke rotonde ineens vol op de rem staan om Karel en Riet op de fiets voor te laten gaan en om nog even te zwaaien.
Valt nog mee dat ze dan niet meteen over Ronald de melkboer gaan praten die het met Greet doet van nummer 36.quote:
"I'm a patient man, but even I wanted to put your head in a paper bag and bludgeon you to death with the blunt end of an axe."quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:03 schreef Bargehassus het volgende:
Mensen die bij een tankstation bij een pomp gaan staan en niet gaan tanken maar even op z'n elfendertigst naar binnen lopen om een broodje o.i.d. te gaan kopen. Te beroerd om een paar meter extra te lopen.![]()
Luie hont!![]()
![]()
Begin van de week voor mijn neus(nou ja, twee auto's verderop): eerste auto laat een fietser voor waar die fietser geen voorrang heeft. Auto rijdt daarna verder, maar de fietsen die daarna dacht ook dat zij voorrang kreeg. En ja hoor: bam,knalt bovenop de auto. Autobestuurder natuurlijk flink geschrokken, maar die fietser schold die man uit. Bestuurde stapte uit en schold die vrouw vervolgens uit en dat zij zich toch echt aan de verkeersregels moet houden.quote:Op zondag 10 november 2024 19:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |