abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210718139
Geen richting aangeven en onnodig links rijden stoor ik mij het meest aan
pi_210759628
Wat is dat met mensen die niet op hun eigen weghelft rijden? :(
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 29 september 2023 @ 22:06:30 #203
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210791129
Tijdens het lunchwandelingetje lopen we altijd een stukje over een fietspad, dat gaat helaas niet anders. Op 1 punt kwamen er net wat mensen van de andere kant aanlopen en een gast van 15/16 op een fatbike, die met 25/30 tussen ons door raasde. Omdat ik het aan zag komen riep dat hij effe normaal moest doen.

Als antwoord kreeg ik "Het is een fietspad kankerdebielen" _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_210791157
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
Tijdens het lunchwandelingetje lopen we altijd een stukje over een fietspad, dat gaat helaas niet anders. Op 1 punt kwamen er net wat mensen van de andere kant aanlopen en een gast van 15/16 op een fatbike, die met 25/30 tussen ons door raasde. Omdat ik het aan zag komen riep dat hij effe normaal moest doen.

Als antwoord kreeg ik "Het is een fietspad kankerdebielen" _O-
Rotterdam? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 29 september 2023 @ 22:10:56 #205
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210791162
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Rotterdam? :P
Neuh, een ander afvoerputje ergens.
pi_210791171
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 22:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Neuh, een ander afvoerputje ergens.
Te makkelijk deze :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 29 september 2023 @ 22:12:11 #207
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210791174
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Te makkelijk deze :D
Het is oprecht een afvoerputje :D
  vrijdag 29 september 2023 @ 22:12:25 #208
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210791178
Waar ik werk. Maar Rotterdam ook trouwens.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:26:06 #209
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_211027596
Mag ik even zeggen dat ik het héél typisch vind wat mij net gebeurde...

Net toen ik hier in Spanje op mijn e-stepje een rotonde nam op weg naar de supermarkt, komt er een motorscooter meneer die de rotonde ook benaderde (ik was dus al OP de rotonde en had gewoon voorrang, regels zijn hier net zoals in Nederland) en VOL naar mij toeterde. :')

Vervolgens haalt ie me stukje later in en roept ie met een handgebaar "KIJKEN JOH"

Wtf haha...tuurlijk moest het een Hollander zijn die dit soort dom stressgedrag vertoont.
Bedoel, de Spanjaarden rijden ook vaak als natte kranten, maar die flikken dit soort shit niet kan ik je melden :')
pi_211320460
Hooipolder :')

Zodra er file staat op de A27 richting Utrecht loopt het van alle kanten vast omdat mensen dan bij groen toch proberen aan te schuiven linksaf de oprit op die vol staat. Gevolg: verkeer dat rechtdoor gaat op de A59 richting Zonzeel staat ook vast. Verkeer dat linksaf vanaf de A27 die richting op wil kan ook niet verder.

Wat zijn de regels daar eigenlijk over? Die auto recht voor me is door rood (was bij groen doorgereden tot aan de haaientanden direct voor me) toch naar het middenstuk gereden om daar dan vast te staan. Alles links daarvan is ook al voorbij de verkeerslichten die daar staan en ook die rijden gewoon naar eigen inzicht door als ze ruimte zien om de kruising op te draaien. Bij groen zit ik dus met hetzelfde dilemma. Blijven staan of toch als een soort Frogger de kruising over proberen te gaan met verkeer van meerdere kanten dat geen idee heeft of hun rijbaan groen of rood heeft.
pi_211320502
Als je nu al ziet dat er geen ruimte is en je gaat kruispunten blokkeren, moet je niet gaan. Lijkt mij het meest logisch.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_211321497
Je mag niet zomaar de kruising blokkeren, maar in die situatie zou ik zeker wel oprijden tot de tweede haaientanden.

Maar het lijkt erop dat er wat anders bedacht moet worden voor de hele kruising.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_211321698
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 08:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je nu al ziet dat er geen ruimte is en je gaat kruispunten blokkeren, moet je niet gaan. Lijkt mij het meest logisch.....
Tot je een toeteraar achter je hebt zitten.

Ik stond bij een vergelijkbare situatie deze week, maar dan bij een meer open en veel grotere kruising. We stonden als koeien op de weg. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Vis een optie? vrijdag 17 november 2023 @ 10:37:56 #214
70532 loveli
N
pi_211321803
Iedereen blijft dat doen, doorrijden tot de laatste centimeter. Er zijn wel meer plekken waar het verkeer zou kunnen doorstromen als iedereen netjes reed, maar elke spits staat het weer vast.
crap in = crap out
pi_211322506
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 10:08 schreef Jordy-B het volgende:
Je mag niet zomaar de kruising blokkeren, maar in die situatie zou ik zeker wel oprijden tot de tweede haaientanden.

Maar het lijkt erop dat er wat anders bedacht moet worden voor de hele kruising.
Is geen geld voor. Geen Randstad. Maar er komt wel een fly over voor de richting A59 in de richting Waalwjk naar de A27 richting Utrecht toe dus dan is dit opgelost. Andersom (vanuit Waalwijk de A59 naar Breda) komt het minder voor dat het vast staat maar daarvoor komt geen fly over en blijft de kruising in tact. Volkomen debiel anno 2023 :')
pi_211322553
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 08:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mij ook maar ja als anderen dat wel doen die van links komen dan kom je nooit weg. Als ik voorzie dat ik niet weg ga geraken dan blijf ik ook wel stil staan bij groen maar als ik groen heb en ruimte dan verwacht ik wel dat men vanaf links ff dimt en niet probeert hem er nog voor te steken. Geen idee wie schuldig is bij een aanrijding.

Hetzelfde gaat op voor als de afrit vol staat en mensen voor je op de vluchtstrook alvast gaan uitvoegen. Dan kun je haast niet anders dan ook maar daar te gaan staan. Exact was @Pisces29 zegt... voel je je een koe op de weg ):O

[ Bericht 19% gewijzigd door alpeko op 17-11-2023 11:40:52 ]
  zaterdag 18 november 2023 @ 00:30:38 #217
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_211330130
Recent nog weer een bijzonder gebruik dat me opviel bij een aantal mede-weggebruikers. Ze rijden op bijvoorbeeld een 80-weg, beginnen ineens stevig te remmen, om vervolgens op het allerlaatste moment richting aan te geven. Volledig verkeerd natuurlijk want je zou eerst je intentie aan moeten geven (ik wil afslaan, knipperlicht) om vervolgens pas actie (remmen) te nemen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 18 november 2023 @ 06:35:23 #218
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_211330753
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 08:21 schreef alpeko het volgende:
Hooipolder :')

Zodra er file staat op de A27 richting Utrecht loopt het van alle kanten vast omdat mensen dan bij groen toch proberen aan te schuiven linksaf de oprit op die vol staat. Gevolg: verkeer dat rechtdoor gaat op de A59 richting Zonzeel staat ook vast. Verkeer dat linksaf vanaf de A27 die richting op wil kan ook niet verder.

[ afbeelding ]

Wat zijn de regels daar eigenlijk over? Die auto recht voor me is door rood (was bij groen doorgereden tot aan de haaientanden direct voor me) toch naar het middenstuk gereden om daar dan vast te staan. Alles links daarvan is ook al voorbij de verkeerslichten die daar staan en ook die rijden gewoon naar eigen inzicht door als ze ruimte zien om de kruising op te draaien. Bij groen zit ik dus met hetzelfde dilemma. Blijven staan of toch als een soort Frogger de kruising over proberen te gaan met verkeer van meerdere kanten dat geen idee heeft of hun rijbaan groen of rood heeft.
Dat mag uiteraard niet. Ik los het bij mijn werk in de buurt op door net zo lang te toeteren tot ze ruimte maken. Gebeurd gelukkig niet vaak.
pi_211339236
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 11:26 schreef alpeko het volgende:

[..]
Is geen geld voor. Geen Randstad. Maar er komt wel een fly over voor de richting A59 in de richting Waalwjk naar de A27 richting Utrecht toe dus dan is dit opgelost. Andersom (vanuit Waalwijk de A59 naar Breda) komt het minder voor dat het vast staat maar daarvoor komt geen fly over en blijft de kruising in tact. Volkomen debiel anno 2023 :')
Knooppunt Hooipolder (wat verkeerstechnisch gezien geen knooppunt is) is een drama. Dit gedrocht van Brabant hoort gewoon een klaverblad te hebben, zoals ieder normaal knooppunt, maargoed, het is al honderdmiljoen jaar zo, dus idd, waarom zouden ze het überhaupt willen veranderen?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_211345513
De randweg om het dorp hier is dicht om wat voor reden dan ook. Om verkeer toch makkelijker mogelijk te maken is een stukje weg van nog geen 100 meter in het centrum tijdelijk geen éénrichtingsverkeer en geldt er een parkeerverbod op dat stukje zodat je de parkeervakken kan gebruiken om elkaar te passeren.

Ondanks dat de parkeerverbodsborden aan het begin van het straatje staat en diverse keren in het midden staat het gewoon vol met auto's. Omdat de meeste mensen niet naar borden kijken bij bekende straten heeft ook geen mens door dat je 'tegen de richting in' mag. Die niet opletters spelen vaak ook eigen rechter en gaan dus de straat bewust blokkeren als je er langs wilt.

Hopelijk gaat die randweg weer snel open want dit werkt dus niet. Tevens een klacht dat de gemeente de tijdelijke wijziging niet wat duidelijker heeft gemaakt.
pi_211346814
Irritatie nr1:
Oude mensen die 10kmu onder de snelheid rijden en dan extra remmen op een voorrangsweg bij een kruising. Heel onzeker rijden dus.
Grrrrr
Vakman pur sang
  Vis een optie? woensdag 22 november 2023 @ 13:31:18 #222
70532 loveli
N
pi_211380723
Opel.
crap in = crap out
pi_211380735
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Irritatie nr1:
Oude mensen die 10kmu onder de snelheid rijden en dan extra remmen op een voorrangsweg bij een kruising. Heel onzeker rijden dus.
Grrrrr
Dat zijn vaak ook de losers die vol in de rem gaan voor een rotonde, terwijl ze van kilometers afstand zouden kunnen zien dat er helemaal niemand aan komt.
pi_211419118
Mensen die in een file constant van rijbaan wisselen.

Of nog erger, mensen die in de file staan, en dan afrit naar tankstation nemen, om vervolgens 200 meter verder op weer in te voegen. Alsof hun tijd belangrijker is dan die van andere weggebruikers.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')