Rotterdam?quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
Tijdens het lunchwandelingetje lopen we altijd een stukje over een fietspad, dat gaat helaas niet anders. Op 1 punt kwamen er net wat mensen van de andere kant aanlopen en een gast van 15/16 op een fatbike, die met 25/30 tussen ons door raasde. Omdat ik het aan zag komen riep dat hij effe normaal moest doen.
Als antwoord kreeg ik "Het is een fietspad kankerdebielen"
Neuh, een ander afvoerputje ergens.quote:
Te makkelijk dezequote:Op vrijdag 29 september 2023 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, een ander afvoerputje ergens.
Het is oprecht een afvoerputjequote:
Tot je een toeteraar achter je hebt zitten.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je nu al ziet dat er geen ruimte is en je gaat kruispunten blokkeren, moet je niet gaan. Lijkt mij het meest logisch.....
Is geen geld voor. Geen Randstad. Maar er komt wel een fly over voor de richting A59 in de richting Waalwjk naar de A27 richting Utrecht toe dus dan is dit opgelost. Andersom (vanuit Waalwijk de A59 naar Breda) komt het minder voor dat het vast staat maar daarvoor komt geen fly over en blijft de kruising in tact. Volkomen debiel anno 2023quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:08 schreef Jordy-B het volgende:
Je mag niet zomaar de kruising blokkeren, maar in die situatie zou ik zeker wel oprijden tot de tweede haaientanden.
Maar het lijkt erop dat er wat anders bedacht moet worden voor de hele kruising.
Mij ook maar ja als anderen dat wel doen die van links komen dan kom je nooit weg. Als ik voorzie dat ik niet weg ga geraken dan blijf ik ook wel stil staan bij groen maar als ik groen heb en ruimte dan verwacht ik wel dat men vanaf links ff dimt en niet probeert hem er nog voor te steken. Geen idee wie schuldig is bij een aanrijding.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je nu al ziet dat er geen ruimte is en je gaat kruispunten blokkeren, moet je niet gaan. Lijkt mij het meest logisch.....
Dat mag uiteraard niet. Ik los het bij mijn werk in de buurt op door net zo lang te toeteren tot ze ruimte maken. Gebeurd gelukkig niet vaak.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:21 schreef alpeko het volgende:
Hooipolder![]()
Zodra er file staat op de A27 richting Utrecht loopt het van alle kanten vast omdat mensen dan bij groen toch proberen aan te schuiven linksaf de oprit op die vol staat. Gevolg: verkeer dat rechtdoor gaat op de A59 richting Zonzeel staat ook vast. Verkeer dat linksaf vanaf de A27 die richting op wil kan ook niet verder.
[ afbeelding ]
Wat zijn de regels daar eigenlijk over? Die auto recht voor me is door rood (was bij groen doorgereden tot aan de haaientanden direct voor me) toch naar het middenstuk gereden om daar dan vast te staan. Alles links daarvan is ook al voorbij de verkeerslichten die daar staan en ook die rijden gewoon naar eigen inzicht door als ze ruimte zien om de kruising op te draaien. Bij groen zit ik dus met hetzelfde dilemma. Blijven staan of toch als een soort Frogger de kruising over proberen te gaan met verkeer van meerdere kanten dat geen idee heeft of hun rijbaan groen of rood heeft.
Knooppunt Hooipolder (wat verkeerstechnisch gezien geen knooppunt is) is een drama. Dit gedrocht van Brabant hoort gewoon een klaverblad te hebben, zoals ieder normaal knooppunt, maargoed, het is al honderdmiljoen jaar zo, dus idd, waarom zouden ze het überhaupt willen veranderen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is geen geld voor. Geen Randstad. Maar er komt wel een fly over voor de richting A59 in de richting Waalwjk naar de A27 richting Utrecht toe dus dan is dit opgelost. Andersom (vanuit Waalwijk de A59 naar Breda) komt het minder voor dat het vast staat maar daarvoor komt geen fly over en blijft de kruising in tact. Volkomen debiel anno 2023
Dat zijn vaak ook de losers die vol in de rem gaan voor een rotonde, terwijl ze van kilometers afstand zouden kunnen zien dat er helemaal niemand aan komt.quote:Op zondag 19 november 2023 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Irritatie nr1:
Oude mensen die 10kmu onder de snelheid rijden en dan extra remmen op een voorrangsweg bij een kruising. Heel onzeker rijden dus.
Grrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |