Niet slim om dat met je bedrijfsbus te doen, je kunt je bruine jas aantrekken en Stedin mailen/bellen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:09 schreef Ridocar het volgende:
Gisterenmiddag, A58, Van Bergen op Zoom richting Zeeland. Drie busjes van Stedin en een infrabedrijf komen de snelweg op en beginnen vervolgens te rijden als een debiel. Ze horen blijkbaar bij elkaar en hebben de grootste lol met slingeren, links en rechts het overige verkeer in te halen en seinen.
Het is idd niet best om dat te doen met de bedrijfsbus. Je rijdt immers met reclame rond, en een belletje is zo gedaan. Geen idee hoe ze het daar doen, maar bij ons (ik werk bij een andere netbeheerder) hebben we rijopleidingen en een stukje bewustwording meegekregen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet slim om dat met je bedrijfsbus te doen, je kunt je bruine jas aantrekken en Stedin mailen/bellen.
Een van de redenen waarom ik zowel een voorwaartse als een achterwaartse dashcam heb.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:22 schreef MisterFox het volgende:
Wat een rare, domme en vermoeiende mensen heb je soms op de weg.
Ik rijdt net op een LEGE snelweg 80 waar je 100 mag. Komt er zo'n achterlijke grote pick-up achter me rijden en die gaat zelf ook 80. Maar meneer hield op de lege snelweg bijna geen afstand. Het zou me verbazen als er één personenauto tussen had gepast.
Dat vind ik een beetje vervelend, dus ik laat het gas even los en laat langzaam mijn snelheid zakken in de hoop dat deze debiel me in zou halen en dat deed hij inderdaad met 30KM te hard.
Kom ik deze pipo vervolgens tegen bij het tankstation. Hij klonk nogal dom en niet al te pienter (erg stoned) en zei dat hij de volgende keer wel even flink op de rem zou trappen bij me.
Op alles wat ik zei had hij wel een vergezocht, achterlijk antwoord klaar. Hij zette zichzelf dan ook een beetje voor lul bij de kassa.
Vermoeiende 50+ lul die erg van zichzelf overtuigd is, maar daar zijn er wel meer van tegenwoordig.![]()
Yep. Blijft prachtig hoe we tonnen aan regeltjes, wetten en restricties hebben voor vanalles en nog wat om de maatschappij zo goed mogelijk te laten functioneren...quote:Op maandag 4 november 2024 13:02 schreef TR08 het volgende:
Vandaag een pareltje...
Vrouw rijdt voor me; 2 vrouwen voorin, 3 kinderen achterin en 1 van de achter deuren niet goed dicht.
Dus ik bij een rood stoplicht even snel uitgestapt, mevrouw van de deur verteld en de deur even netjes voor haar dicht gedaan. So far so good.
Maar dan zie je gewoon 3 van die kleine koters achterin zonder de gordels om.
Dus daar ben je dan. Als verantwoordelijke voor 3 kleine koters. Allemaal de gordel niet om. En de achterdeur niet dicht.
En dat heeft kinderen en stemrecht zeiden we vroeger wel eens onder elkaar...🤐
Super chill op je gemak is voor op het strand of achterin de trein/busquote:Op zondag 14 juli 2024 21:19 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Gewoon super chill op mijn gemakje naar huis rijden op een lege snelweg.
Als de max snelheid 100 is, vind ik 80 niet zo heel vreemd.
Of de overtreffende trap, eerst nog even helemaal naar links om één auto in te halen en dan over alle rijbanen naar de afslagquote:Op maandag 4 november 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mensen die op een vierbaansweg eerst helemaal links rijden en dan op het laatste moment ALLE rijbanen oversteken om de afslag te halen
Oh ja, ook zoiets gezien. Altijd dezelfde soort auto's die dat doenquote:Op maandag 4 november 2024 19:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of de overtreffende trap, eerst nog even helemaal naar links om één auto in te halen en dan over alle rijbanen naar de afslag.
Ik zie geen haaientanden idd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik hier als fietser van rechts kom dan heb ik toch gewoon voorrang, had gewoon ruzie met iemand vanochtend erover.
Die vent stapte gewoon uit, ik dacht wat maak ik nou weer mee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie geen haaientanden idd.
Was het een ongeschoren tokkie?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die vent stapte gewoon uit, ik dacht wat maak ik nou weer mee.
Zeker heb je dan voorrang. Smurfen van rechts.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik hier als fietser van rechts kom dan heb ik toch gewoon voorrang, had gewoon ruzie met iemand vanochtend erover.
Hier ook wel bekend als "De Smurfenregel".quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zeker heb je dan voorrang. Smurfen van rechts.
Bekijk deze YouTube-video
Formeel gezien niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in het buitengebied doet men dat nog weleens. Dan gaat ouwe Jaap voor een drukke rotonde ineens vol op de rem staan om Karel en Riet op de fiets voor te laten gaan en om nog even te zwaaien.quote:Op zondag 10 november 2024 19:39 schreef aloa het volgende:
Mensen die.....
Stoppen en voorrang geven, waar ze dat niet hoeven doenen doe dat ook niet bij kinderen
zo leren ze het nooit.
Zoiets jaquote:Op zondag 10 november 2024 19:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier in het buitengebied doet men dat nog weleens. Dan gaat ouwe Jaap voor een drukke rotonde ineens vol op de rem staan om Karel en Riet op de fiets voor te laten gaan en om nog even te zwaaien.
Heel irritant al die gezelligheidquote:Op zondag 10 november 2024 19:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier in het buitengebied doet men dat nog weleens. Dan gaat ouwe Jaap voor een drukke rotonde ineens vol op de rem staan om Karel en Riet op de fiets voor te laten gaan en om nog even te zwaaien.
Valt nog mee dat ze dan niet meteen over Ronald de melkboer gaan praten die het met Greet doet van nummer 36.quote:
"I'm a patient man, but even I wanted to put your head in a paper bag and bludgeon you to death with the blunt end of an axe."quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:03 schreef Bargehassus het volgende:
Mensen die bij een tankstation bij een pomp gaan staan en niet gaan tanken maar even op z'n elfendertigst naar binnen lopen om een broodje o.i.d. te gaan kopen. Te beroerd om een paar meter extra te lopen.![]()
Luie hont!![]()
![]()
Begin van de week voor mijn neus(nou ja, twee auto's verderop): eerste auto laat een fietser voor waar die fietser geen voorrang heeft. Auto rijdt daarna verder, maar de fietsen die daarna dacht ook dat zij voorrang kreeg. En ja hoor: bam,knalt bovenop de auto. Autobestuurder natuurlijk flink geschrokken, maar die fietser schold die man uit. Bestuurde stapte uit en schold die vrouw vervolgens uit en dat zij zich toch echt aan de verkeersregels moet houden.quote:Op zondag 10 november 2024 19:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |