abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212080368
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 16:40 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik had eigenlijk meer last van takelwagens die auto's uit de sloot moeten trekken en een vrachtwagen die half in de berm over de weg stond. Beter langzaam rijden dan zo goed als helemaal stil staan.
Dit.

Ik sta wel elke dag een keer 20 minuten stil vanwege een botsing.
Als mensen nou wat meer afstand houden en rustiger rijden…
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Vis een optie? donderdag 18 januari 2024 @ 18:50:18 #252
70532 loveli
N
pi_212081030
Als iedereen nou winterbanden had...
crap in = crap out
  vrijdag 19 januari 2024 @ 15:54:21 #253
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_212092226
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 08:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Vorige week weer de klassieker...

Ik rijd netjes rechts, de auto voor mij komt dichter bij dus netjes richting aangeven, naar links en klaar om de auto voor mij te gaan inhalen...

Waarop natuurlijk de betreffende chauffeur besluit harder te gaan rijden.. Flink harder zelfs, dus ik weer naar rechts.. Waarna natuurlijk de voorganger gewoon weer veeel langzamer gaat rijden :D.
Elke dag weer dit, ga meestal maar gewoon wat boven de maximumsnelheid rijden zodat ik niet in de mongolenstrook hoef.
pi_212092291
quote:
80s.gif Op donderdag 18 januari 2024 18:50 schreef loveli het volgende:
Voor die 6 dagen per jaar.
pi_212092399
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 16:40 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik had eigenlijk meer last van takelwagens die auto's uit de sloot moeten trekken en een vrachtwagen die half in de berm over de weg stond. Beter langzaam rijden dan zo goed als helemaal stil staan.
Mja, zie zo met deze sneeuw zat mensen die gewoon echt niet kunnen rijden en dat dus ook beter niet meer zouden (mogen) doen.
pi_212092425
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 15:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Voor die 6 dagen per jaar.
Met winterse omstandigheden is het simpelweg veiliger.
pi_212092436
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 16:09 schreef Halcon het volgende:

[..]
Met winterse omstandigheden is het simpelweg veiliger.
Ja?
pi_212092492
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja?
Met sneeuw? Ja. Dat het maar een paar dagen per jaar sneeuwt, verandert daar niks aan.
pi_212093504
quote:
80s.gif Op donderdag 18 januari 2024 18:50 schreef loveli het volgende:
Ik heb gisteravond voor het eerst dit jaar uit vrije wil zestig gereden in plaats van tachtig, andere ritten waren anderen (uitglijders) de oorzaak van vertraging. Of ik met winterbanden vlotter had gereden is ook nog maar de vraag.

In ieder geval heeft die zes km me dus hooguit een paar minuten minder dan een minuut gekost. Twee keer per jaar banden wisselen kost veel meer tijd. Afgezien nog van de kosten van het wisselen en de opslag.

Laat mij maar lekker met vier seizoenen banden rijden. Die paar keer per jaar prut op de weg doe ik wel wat rustiger aan.

Eneh, die uitglijders waren misschien wel mensen die dachten met winterbanden evengoed honderd te kunnen rijden waar tachtig mag.
pi_212093541
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik heb gisteravond voor het eerst dit jaar uit vrije wil zestig gereden in plaats van tachtig, andere ritten waren anderen (uitglijders) de oorzaak van vertraging. Of ik met winterbanden vlotter had gereden is ook nog maar de vraag.

In ieder geval heeft die zes km me dus hooguit een paar minuten gekost. Twee keer per jaar banden wisselen kost veel meer tijd. Afgezien nog van de kosten van het wisselen en de opslag.

Laat mij maar lekker met vier seizoenen banden rijden. Die paar keer per jaar prut op de weg doe ik wel wat rustiger aan.

Eneh, die uitglijders waren misschien wel mensen die dachten met winterbanden evengoed honderd te kunnen rijden waar tachtig mag.
Hier denk ik ook wel eens aan.

En verder eens wbt kosten, gedoe, tijd en geregel. Mij niet gezien.
  woensdag 31 januari 2024 @ 18:43:15 #261
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212240170
Mensen die het niet kunnen hebben als je ze inhaalt :r

Reed net op een weg waar je 80 mag, en reed daar achter iemand die 60 reed.
Nu was het donker en slecht verlicht, dus als iemand dan niet harder durft, helemaal prima ^O^

Maar je mag en kan daar inhalen en ik gaf ruim op tijd richting aan zodat ie kon zien dat ik hem in ging halen.

Gooit die %@¥$™©#* hem naar links :(
Dus ik rem af en ga ervan uit dat ie mij niet gezien heeft en wacht tot ie weer naar rechts is.
Dus ik een hernieuwde poging, gooit ie hem er weer voor :( :(

Bewuste actie dus :( :( 8)7 :(

Uiteindelijk wel voorbij gekomen.

Dat soort idioten zouden ze ter plekke met hun gebit op een stoeprand moeten leggen :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 31 januari 2024 @ 18:43:51 #262
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212240175
ZIEDEND :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 14 juli 2024 @ 19:22:05 #263
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_214289501
Wat een rare, domme en vermoeiende mensen heb je soms op de weg.

Ik rijdt net op een LEGE snelweg 80 waar je 100 mag. Komt er zo'n achterlijke grote pick-up achter me rijden en die gaat zelf ook 80. Maar meneer hield op de lege snelweg bijna geen afstand. Het zou me verbazen als er één personenauto tussen had gepast.

Dat vind ik een beetje vervelend, dus ik laat het gas even los en laat langzaam mijn snelheid zakken in de hoop dat deze debiel me in zou halen en dat deed hij inderdaad met 30KM te hard.

Kom ik deze pipo vervolgens tegen bij het tankstation. Hij klonk nogal dom en niet al te pienter (erg stoned) en zei dat hij de volgende keer wel even flink op de rem zou trappen bij me. :')

Op alles wat ik zei had hij wel een vergezocht, achterlijk antwoord klaar. Hij zette zichzelf dan ook een beetje voor lul bij de kassa.

Vermoeiende 50+ lul die erg van zichzelf overtuigd is, maar daar zijn er wel meer van tegenwoordig. :') :r
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_214291615
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:22 schreef MisterFox het volgende:
Wat een rare, domme en vermoeiende mensen heb je soms op de weg.

Ik rijdt net op een LEGE snelweg 80 waar je 100 mag. Komt er zo'n achterlijke grote pick-up achter me rijden en die gaat zelf ook 80. Maar meneer hield op de lege snelweg bijna geen afstand. Het zou me verbazen als er één personenauto tussen had gepast.

Dat vind ik een beetje vervelend, dus ik laat het gas even los en laat langzaam mijn snelheid zakken in de hoop dat deze debiel me in zou halen en dat deed hij inderdaad met 30KM te hard.

Kom ik deze pipo vervolgens tegen bij het tankstation. Hij klonk nogal dom en niet al te pienter (erg stoned) en zei dat hij de volgende keer wel even flink op de rem zou trappen bij me. :')

Op alles wat ik zei had hij wel een vergezocht, achterlijk antwoord klaar. Hij zette zichzelf dan ook een beetje voor lul bij de kassa.

Vermoeiende 50+ lul die erg van zichzelf overtuigd is, maar daar zijn er wel meer van tegenwoordig. :') :r
Mensen met een pick-up in Nederland zijn toch per definitie niet snugger?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 14 juli 2024 @ 21:17:27 #265
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_214291645
Waarom rijd je 80 op de snelweg? :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 14 juli 2024 @ 21:19:49 #266
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_214291729
quote:
99s.gif Op zondag 14 juli 2024 21:17 schreef bijdehand het volgende:
Waarom rijd je 80 op de snelweg? :')
Gewoon super chill op mijn gemakje naar huis rijden op een lege snelweg.

Als de max snelheid 100 is, vind ik 80 niet zo heel vreemd.
  zondag 14 juli 2024 @ 21:29:25 #267
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_214292004
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 21:19 schreef MisterFox het volgende:

[..]
Gewoon super chill op mijn gemakje naar huis rijden op een lege snelweg.

Als de max snelheid 100 is, vind ik 80 niet zo heel vreemd.
Nee ieder z'n ding hoor. Maar de actie van die vent achter je slaat alles.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 14 juli 2024 @ 21:41:58 #268
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_214292303
quote:
99s.gif Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Nee ieder z'n ding hoor. Maar de actie van die vent achter je slaat alles.
Hij snapt het zelf ook niet.
pi_214719344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 13:49 schreef loveli het volgende:

[..]
Als je ramen beslagen zijn, heb je geen maximaal zicht.
De ventilatie van je auto fatsoenlijk afstellen, dan heb je dat probleem niet en je achterruit ontwaseming gebruiken. Geen rocketscience......
pi_214720187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 12:12 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]
De ventilatie van je auto fatsoenlijk afstellen, dan heb je dat probleem niet en je achterruit ontwaseming gebruiken. Geen rocketscience......
Wauw, gewoon een maand heeft niemand wat te zeiken gehad over het verkeer. :s)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_214720281
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:15 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Wauw, gewoon een maand heeft niemand wat te zeiken gehad over het verkeer. :s)
Logisch....tis tenslotte komkommertijd he ;) .
pi_214720357
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:27 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]
Logisch....tis tenslotte komkommertijd he ;) .
Komt er straks een hele meute met buitenlandavonturen. :P
  woensdag 21 augustus 2024 @ 00:02:16 #273
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214765117
Slecht afgestelde verkeerslichten zijn ook behoorlijk frustrerend. Hier in de buurt heb je een aantal N-wegen die door de stad lopen of op bepaalde punten kruizen met een aantal andere weggetjes. Dan heb je zo een stuk of 5-6 van die verkeerslichten achter elkaar. Voorheen was het zo als je dan zo'n N-weg bleef volgen en je eenmaal groen had je in een zogenaamde 'groene golf' zat en dus redelijk mooi door kon rijden. Recentelijk zijn ze hier op een aantal van dit soort punten met de weg bezig geweest en hebben de oude (prima werkende stoplichten) vervangen door 'slimme' verkeerslichten. Het is om je groen en geel te ergeren want de doorstroom is echt beroerd geworden. Het is zelfs vaak zo dat wanneer je er laat in de avond langskomt, en er veelal weinig/geen andere auto's op de weg zijn die lichten je doodleuk een minuut laten wachten voor een verder lege kruising. Of misschien nog wel frustrerender dat ze net op groen springen op het moment dat je tot stilstand bent gekomen..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 1 september 2024 @ 12:14:54 #274
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_214857081
Gisterenavond in het donker; 80 weg zonder verlichting de stad in verboden voor tractors. Wat rijdt er, een tractor, met een aanhanger waarvan de verlichting het niet doet.

Dan ben je echt met mensenleven aan het spelen hoor :r
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_215242645
Gisterenmiddag, A58, Van Bergen op Zoom richting Zeeland. Drie busjes van Stedin en een infrabedrijf komen de snelweg op en beginnen vervolgens te rijden als een debiel. Ze horen blijkbaar bij elkaar en hebben de grootste lol met slingeren, links en rechts het overige verkeer in te halen en seinen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')