Ik denk dat het stukje dat je dacht dat het geen droom was maar echt, lucide dromen was.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had een erg vervelende droom vannacht, er ging iemand dood en toen was er begrafenis en in de droom werd ik wakker en toen dacht ik 'shit het was geen droom maar het was echt' en toen werd ik pas echt wakker.
Einde verhaal.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:34 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM geeft forumgebruiker @:Rambodirk en amoebe @:tong80 een veeg uit de pan.
En wat als je telkens droomt over iemand die al lang en breed tussen zes planken ligt?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:16 schreef Speedfight het volgende:
VOETBALTOPIC DROMENTOPIC
[..]
Ik denk dat het stukje dat je dacht dat het geen droom was maar echt, lucide dromen was.
Dromen over een begrafenis betekent vaak dat je oude slechte gewoontes hebt losgelaten of jezelf van een negatieve situatie hebt losgemaakt.
Wie ging er dood?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had een erg vervelende droom vannacht, er ging iemand dood en toen was er begrafenis en in de droom werd ik wakker en toen dacht ik 'shit het was geen droom maar het was echt' en toen werd ik pas echt wakker.
Einde verhaal.
Bedankt voor deze uitleg.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:16 schreef Speedfight het volgende:
VOETBALTOPIC DROMENTOPIC
[..]
Ik denk dat het stukje dat je dacht dat het geen droom was maar echt, lucide dromen was.
Dromen over een begrafenis betekent vaak dat je oude slechte gewoontes hebt losgelaten of jezelf van een negatieve situatie hebt losgemaakt.
Vaak komt dat vooral uit gemis.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:18 schreef Sked het volgende:
[..]
En wat als je telkens droomt over iemand die al lang en breed tussen zes planken ligt?
Ja godverdomme dan moet ik wachten tot hij klaar is met mijn dromenquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Vaak komt dat vooral uit gemis.
Soms komen overledenen nog je wat vertellen of afscheid nemen in je dromen (gelooft spieriewieriefight dan he)
Die pakt eindelijk zijn kans om gehoord te worden door jequote:Op donderdag 16 februari 2023 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja godverdomme dan moet ik wachten tot hij klaar is met mijn dromen
Daar kan je gelijk in hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Die pakt eindelijk zijn kans om gehoord te worden door je
Dat is niet leuk maar hoe vervelend je droom ook was. Wees blij dat het geen seksuele droom was over je nichtje maar een nachtmerrie. Anders had je een grote probleem gehad denk ik.quote:
Dat je een homo bent.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:18 schreef Sked het volgende:
[..]
En wat als je telkens droomt over iemand die al lang en breed tussen zes planken ligt?
Doe die kastdeur maar open.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou er een hele nieuwe wereld voor me opengaan.
Sommige mensen dromen juist over topics in het nieuws, stukje afschuw, of dingen waar ze bang voor zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is niet leuk maar hoe vervelend je droom ook was. Wees blij dat het geen seksuele droom was over je nichtje maar een nachtmerrie. Anders had je een grote probleem gehad denk ik.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is niet leuk maar hoe vervelend je droom ook was. Wees blij dat het geen seksuele droom was over je nichtje maar een nachtmerrie. Anders had je een grote probleem gehad denk ik.
of dat je moeder een hoer is.quote:
Toen ik tien jaar was. Dat weet ik nog goed want ik snapte er geen fuck van wat er nou in mijn onderbroek zat.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een leuk onderwerp!
Wanneer hadden jullie je eerste natte droom?
Toen ik je moeder voor het eerst tegenkwam.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een leuk onderwerp!
Wanneer hadden jullie je eerste natte droom?
Oké. Ik ga nog even wat telefoontjes plegen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen ik tien jaar was. Dat weet ik nog goed want ik snapte er geen fuck van wat er nou in mijn onderbroek zat.
Ome Dirk waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen ik tien jaar was. Dat weet ik nog goed want ik snapte er geen fuck van wat er nou in mijn onderbroek zat.
Hey forumbeest!quote:
Met de dromenlijn?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké. Ik ga nog even wat telefoontjes plegen.
Je mag FA GGMM ook altijd DM'en hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:44 schreef Sked het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook nog wat telefoontjes plegen. Nog geen idee naar wie, maar ik verzin wel wat.
Dat doe ik geregeld. Erg goede adviezen heeft hijquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je mag FA GGMM ook altijd DM'en hoor.
zoals?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doe ik geregeld. Erg goede adviezen heeft hij
helaas, je trapte er niet inquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
DM's mag ik helaas niet openbaren.
Dat is fijn om te horen! Soms maak ik mij toch een beetje zorgen om je! Zoveel hooi op je vork nemen binnen FOK! poooh!quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doe ik geregeld. Erg goede adviezen heeft hij
Het scheelt als je buiten FOK! nauwelijks verplichtingen hebt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen! Soms maak ik mij toch een beetje zorgen om je! Zoveel hooi op je vork nemen binnen FOK! poooh!
misschien is het wat voor @tong80 danquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Het scheelt als je buiten FOK! nauwelijks verplichtingen hebt.
Fijn dat je dit dan zo invult. Kunnen enkele users een groot voorbeeld aannemen. Relnicht tong bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Het scheelt als je buiten FOK! nauwelijks verplichtingen hebt.
Nee dank je!quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien is het wat voor @:tong80 dan
@DombohetOlifantje1 komt even het topic binnenstormen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Fijn dat je dit dan zo invult. Kunnen enkele users een groot voorbeeld aannemen. Relnicht tong bijvoorbeeld.
geef jij jezelf eigenlijk ook notes als je strontvervelend bent?quote:
Als het maar 1 idee is waarom duurt de video dan 11 minuten?quote:
Als dat ooit zou voorkomen zekerquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geef jij jezelf eigenlijk ook notes als je strontvervelend bent?
(dit gaat niet over een specifieke situatie)
dan beter marcus aurelius meditations lezenquote:
ik zal je helpen als ik het weer eens zie!quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat ooit zou voorkomen zeker
Maar nu wordt het wel heel erg hypothetisch
Een goedemiddag user AFCNielsquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Dombohetolifantje1 komt even het topic binnenstormen.
[ twitter ]
Hey!quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een goedemiddag user AFCNiels
Thumb (en titel) impliceert iets heel anders dan het laat zien. Heellalliefebberuser @onlogischquote:
Een van mijn favorieten, Goulash!quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb jij het helemaal uitgekeken?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thumb (en titel) impliceert iets heel anders dan het laat zien. Heellalliefebberuser @:onlogisch
ik heb hier trek inquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tjah...lijkt me duidelijk.
Gestart en geluisterd en zitten scrollen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij het helemaal uitgekeken?
@onlogisch zou er gewoon gelijk 2 bestellen.quote:
Da's in het Engels maat. Ik heb al moeite met Nederlandsquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan beter marcus aurelius meditations lezen
'die before you die' genot
of dit godenboek
[ afbeelding ]
Door de ontbrekende letter werd dit helemaal een hersenbreker bij mijquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thumb (en titel) impliceert iets heel anders dan het laat zien. Heellalliefebberuser @:onlogisch
Eens maatje. Er is niets zo fascinerend als het heelalquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dat is nou precies een onderwerp waar je geen reet hebt aan die korte filmpjesquote:
Progekkies dan tochquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
O ja, een tijdje terug waren er op dit forum nog mensen die zeiden dat die progecties niks met racisme te maken hadden.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ite-babies~a06fbc0a/
Ik heb geen idee wat dat zijn.quote:
Jij schreef progectiesquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat zijn.
Ik was er nog niet uit of het positief was maar fijn dat je even blij werd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maatje. Er is niets zo fascinerend als het heelal
@:Scrummie is het met mij eens.
Oh enquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maatje. Er is niets zo fascinerend als het heelal
@:Scrummie is het met mij eens.
Ik kan je ook ongelooflijk goor dik varken noemen, het is mij om het even, schatjequote:Op donderdag 16 februari 2023 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh en
Maatje![]()
Saampjes
Prela
Mijn lief
Hubbie
Chin chin
Carnaval
nou dat drink ik niet zo vaak hoorquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:28 schreef KingRoland het volgende:
pickwick thee in de aanbieding @:lavenderr @:karina @:wereldgozer @:coco
Niet naar het stadion???quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
nou dat drink ik niet zo vaak hoorStraks wel een biertje
Als idioten konden vliegen dan was het hier een vliegveld.quote:
Deze fitgirl mag je best varken noemen hoor. Houdt de variatie scherp.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan je ook ongelooflijk goor dik varken noemen, het is mij om het even, schatje
Er was eentje leuk van Kenny, weet even niet welke.quote:
Lijkt mij saaiquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze fitgirl mag je best varken noemen hoor. Houdt de variatie scherp.
Dat zie ik nu pas!!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij schreef progecties
Laat ook maar!!
Elke avond een borrel mij ook. Ieder zijn ding.quote:
Doe ik helaas nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke avond een borrel mij ook. Ieder zijn ding.
Waarom lijkt je dat saai overigens?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke avond een borrel mij ook. Ieder zijn ding.
Troll Post je zo mee in het Ajax topic?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik helaas niet
Vandaag wel daarentegen, klaar mee. Deurklink van mijn achterdeur (bus) tegen een lantarenpaal stukgereden (lol)
Hey Onlo, ja, het gaat niet goed en het gaat niet slecht. Het gaat er tusseninquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo @:Lavenderr hoe is de leef?
Dan heb je wel een paar borrels verdiend!quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik helaas niet
Vandaag wel daarentegen, klaar mee. Deurklink van mijn achterdeur (bus) tegen een lantarenpaal stukgereden (lol)
Een beetje van hetzelfdequote:Op donderdag 16 februari 2023 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Onlo, ja, het gaat niet goed en het gaat niet slecht. Het gaat er tussenin. En met jou dan?
Nasi met groenten en kip in ketjapsaus. Niet van de Chinees.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik word daar niet serieus genoeg voor genomen vrees ik. Trollen zonder reacties is echt het dieptepunt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Troll Post je zo mee in het Ajax topic?
Fijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is niet altijd rozengeur en maneschijn he? Maar hier vind ik het altijd fijn
Dan moet je juist een cabaretduo gaan vormen met @onlogisch daar. Als je het in je eentje doet, is het opzichtig.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word daar niet serieus genoeg voor genomen vrees ik. Trollen zonder reacties is echt het dieptepunt.
Hallo amice. Alles goed?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan moet je juist een cabaretduo gaan vormen met @:Onlogisch daar. Als je het in je eentje doet, is het opzichtig.
Drukke semester achter de rug. Nu het rustige semester, dus ook meer tijd om drankjes te doen en lol te trappen.quote:
password manager regelen, lavgodinquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je gek wordt van Mijn dit en Mijn dat? Al die wachtwoorden en gedoe.
Goed om te horen. Ik begreep dat Sevilla niet in de beste vorm steekt, dat lijkt een understatement. Hoe schat je de kansen van PSV in?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Drukke semester achter de rug. Nu het rustige semester, dus ook meer tijd om drankjes te doen en lol te trappen.
Dus vanzelfsprekend gaat het goed!
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn![]()
En niks mis mee toch. Als je op de donderdag nog stabiel draait gaat deze week je niet klein krijgen.
Mensen storen zich bovengemiddeld aan @onlogisch hoor mede door zijn "functie"quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan moet je juist een cabaretduo gaan vormen met @:Onlogisch daar. Als je het in je eentje doet, is het opzichtig.
Vrees de dag dat ik DigiD nodig heb nu alweer.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je gek wordt van Mijn dit en Mijn dat? Al die wachtwoorden en gedoe.
Hun vertrouwen is broos. PSV moet vroeg een tikje uitdelen, zo simpel is het.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik begreep dat Sevilla niet in de beste vorm steekt, dat lijkt een understatement. Hoe schat je de kansen van PSV in?
snel scoren en dan de wedstrijd uitspelenquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hun vertrouwen is broos. PSV moet vroeg een tikje uitdelen, zo simpel is het.
Dat zullen ze dan wel nalatenquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hun vertrouwen is broos. PSV moet vroeg een tikje uitdelen, zo simpel is het.
Begrijp ik heel goedquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen storen zich bovengemiddeld aan @:onlogisch hoor mede door zijn "functie"
[..]
Vrees de dag dat ik DigiD nodig heb nu alweer.
Zijn die duur,@ aTypisch?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
password manager regelen, lavgodin
Ben er echt bizar slecht in overigens op dat vlak balanseer ik daadwerkelijk op het randje van een mentale achterstand.quote:
Snap ik heel goed.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben er echt bizar slecht in overigens op dat vlak balanseer ik daadwerkelijk op het randje van een mentale achterstand.
Ben jij zo iemand die niet overal dezelfde wachtwoorden voor gebruikt?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is te doenquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, paar tientjes per jaar normaal gesproken
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die niet overal dezelfde wachtwoorden voor gebruikt?
Bijna kampioen, alleen Feyenoord nog even verslaan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Btw, wat vinden jullie momenteel van AZ?
48 wachtwoorden. Het maakt je gek.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan dus niet omdat je jaarlijks wordt gedwongen ...quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
48!? Zoveel accounts heb ik niet eens.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
48 wachtwoorden. Het maakt je gek.
12 woorden onthouden en je kunt altijd je bitcoin gebruikenquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan dus niet omdat je jaarlijks wordt gedwongen ...
Binnenkort kan ik dus ook niet meer online bankieren.
Dan zet ik er steeds een ander cijfer achter.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan dus niet omdat je jaarlijks wordt gedwongen ...
Binnenkort kan ik dus ook niet meer online bankieren.
Minstens.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:44 schreef Sked het volgende:
[..]
48!? Zoveel accounts heb ik niet eens.
Ja, dat is echt irritant.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Minstens.
Allemaal net weer even anders.
Gebruik je nu mokertjedik?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik gebruikte altijd 'Mijnpenis' als wachtwoord. Ik kreeg steevast te lezen dat mijn wachtwoord tekort was.
Niet iedereen is een snelle jongen zoals jij maat.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:46 schreef aTypisch het volgende:
wtf zijn jullie voor digibeten joh
Ja hoezo? Ben toch geen stinknerdquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:46 schreef aTypisch het volgende:
wtf zijn jullie voor digibeten joh
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoezo? Ben toch geen stinknerd
Wel een vet varken?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoezo? Ben toch geen stinknerd
maar dan ben je dus wel een nerd?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgekeurd
Want nerd, nerd afgekeurd.
die lacht straks in zijn vuistje als eerst kantoorbaantjes worden vervangen door AIquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoho, beetje respect voor de enige arbeider hier.
Zou zó geweldig zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna kampioen, alleen Feyenoord nog even verslaan.
Jij begrijpt het. Echt he?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
48 wachtwoorden. Het maakt je gek.
WIJ ZIJN DE BESTE VAN EINDHOVENquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou zó geweldig zijnAlkmaar de beste. En de victorie.
Ik heb deze diepgaande discussie bij dezen verloren na deze flater maar ga dit vanzelfsprekend niet toegeven.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar dan ben je dus wel een nerd?
is good old BNW nog een beetje leuk?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom je uit Alkmaar?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lees er nog wel elke dag en soms post ik er .maar de complotten zijn niet meer zoals vroeger, zeg maar.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is good old BNW nog een beetje leuk?
meeste topics die ik daar aan klik vind ik niet veel
bring back @Bankfurtquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lees er nog wel elke dag en soms post ik er .maar de complotten zijn niet meer zoals vroeger, zeg maar.
Ik gun het AZ wel, als het Feyenoord niet lukt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Geboren en getogen. Dus AZ-fan.
Oké PietjePukquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gun het AZ wel, als het Feyenoord niet lukt.
Zei je dan niet; "Maar mijn echte is ellenlang?"quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik gebruikte altijd 'Mijnpenis' als wachtwoord. Ik kreeg steevast te lezen dat mijn wachtwoord tekort was.
Ik mag niet liegen van mijn moederquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zei je dan niet; "Maar mijn echte is ellenlang?"
Ik vind @Pisces29 geen addergebroedquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:pietjepuk2000 doet nooit onaardig tegen mij dus vergelijk hem niet met addergebroed
Zeker omdat je volbloed ariër bent.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:pietjepuk2000 doet nooit onaardig tegen mij dus vergelijk hem niet met addergebroed
Bruin haar met krullen... Hij moet mij gewoon erg mogen denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker omdat je volbloed ariër bent.
Welke lengte? Dit klinkt als een Roderik.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bruin haar met krullen... Hij moet mij gewoon erg mogen denk ik
ariërgodenquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker omdat je volbloed ariër bent.
Mijn haar? Is met krullen lastig om te metenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke lengte? Dit klinkt als een Roderik.
Trek er ff aan dan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn haar? Is met krullen lastig om te meten
Maandelijkse post genoteerd.quote:
na jaren beunen kan ik mij niet anders voorstellen dan een tarzan-achtige ontwikkelingquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke lengte? Dit klinkt als een Roderik.
Veelte lang momenteel. Veelte druk de laatste tijd en dan is een kapper wel het laatste waar mijn prioriteiten liggen.quote:
ah coolquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een 42 jarige fitgirl die het niet erg vindt om walgelijk dik zwijn genoemd te worden.
Kan je huisgenoot niet knippen?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelte lang momenteel. Veelte druk de laatste tijd en dan is een kapper wel het laatste waar mijn prioriteiten liggen.
Die is nooit thuis anders had ik geen huisgenoot.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je huisgenoot niet knippen?
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is nooit thuis anders had ik geen huisgenoot.
ik heb een paar maanden een familielid een paar dagen per week over de vloer gehadquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind deze post best cryptisch, Rabbit. Zit echt te puzzelenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niks. Een vreemde in huis. Maar ja, soms moet men wel om uit de kosten te komen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb een paar maanden een familielid een paar dagen per week over de vloer gehad
wat een antigenot is dat zeg, een huisgenoot
Nee deze is meer dan top. Al geniet ik toch erg van mijn rust.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb een paar maanden een familielid een paar dagen per week over de vloer gehad
wat een antigenot is dat zeg, een huisgenoot
ik zal je helpenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind deze post best cryptisch, Rabbit. Zit echt te puzzelen
Oh, zo! Ja, dan is het alleen maar fijn natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik zal je helpen
Hij werkt 70% van het jaar in het buitenland
Nog niet best.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind je van Ajax makker brother
Omdat ik nu naar bed ga. Dat gaat niet als je niet goed wordt/bent door nieuwe medicatie en je zit achter het doel. trusten en tot morgen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom niet in het stadion? Bij voorkeur achter het doel
Geloof niet dat je heel veel aan dit Ajax zal missen de tweede helft dus een goede beslissing.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik nu naar bed ga. Dat gaat niet als je niet goed wordt/bent door nieuwe medicatie en je zit achter het doel. trusten en tot morgen.
Welterustenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik nu naar bed ga. Dat gaat niet als je niet goed wordt/bent door nieuwe medicatie en je zit achter het doel. trusten en tot morgen.
Tot morgen brother.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |