nou dat drink ik niet zo vaak hoorquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:28 schreef KingRoland het volgende:
pickwick thee in de aanbieding @:lavenderr @:karina @:wereldgozer @:coco
Niet naar het stadion???quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
nou dat drink ik niet zo vaak hoorStraks wel een biertje
Als idioten konden vliegen dan was het hier een vliegveld.quote:
Deze fitgirl mag je best varken noemen hoor. Houdt de variatie scherp.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan je ook ongelooflijk goor dik varken noemen, het is mij om het even, schatje
Er was eentje leuk van Kenny, weet even niet welke.quote:
Lijkt mij saaiquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze fitgirl mag je best varken noemen hoor. Houdt de variatie scherp.
Dat zie ik nu pas!!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij schreef progecties
Laat ook maar!!
Elke avond een borrel mij ook. Ieder zijn ding.quote:
Doe ik helaas nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke avond een borrel mij ook. Ieder zijn ding.
Waarom lijkt je dat saai overigens?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke avond een borrel mij ook. Ieder zijn ding.
Troll Post je zo mee in het Ajax topic?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik helaas niet
Vandaag wel daarentegen, klaar mee. Deurklink van mijn achterdeur (bus) tegen een lantarenpaal stukgereden (lol)
Hey Onlo, ja, het gaat niet goed en het gaat niet slecht. Het gaat er tusseninquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo @:Lavenderr hoe is de leef?
Dan heb je wel een paar borrels verdiend!quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik helaas niet
Vandaag wel daarentegen, klaar mee. Deurklink van mijn achterdeur (bus) tegen een lantarenpaal stukgereden (lol)
Een beetje van hetzelfdequote:Op donderdag 16 februari 2023 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Onlo, ja, het gaat niet goed en het gaat niet slecht. Het gaat er tussenin. En met jou dan?
Nasi met groenten en kip in ketjapsaus. Niet van de Chinees.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik word daar niet serieus genoeg voor genomen vrees ik. Trollen zonder reacties is echt het dieptepunt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Troll Post je zo mee in het Ajax topic?
Fijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is niet altijd rozengeur en maneschijn he? Maar hier vind ik het altijd fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |